Instagram

11:19

RECENZJA OCZYSZCZAJĄCEGO MLECZKA Z DZIKĄ RÓŻĄ


Dzień dobry kochani, w ten jakże brzydki dzień.Aczkolwiek mamy piątek, więc tylko się cieszyć.Dzisiaj mam dla was nową recenzję, będzie to produkt do demakijażu firmy Cosnature. Kiedyś już miałam okazje testować ich produkty, byłam z nich bardzo zadowolona, ich recenzje są na moim blogu.Jeżeli jesteście ciekawi, czy i z tego produktu jestem zadowolona, to zapraszam do czytania.





Od producenta:


Formuła mleczka skomponowana z olejków:  ze słodkich migdałów, z nasion dzikiej róży oraz słonecznikowego, które  zawierają szereg substancji odżywczych głęboko oczyszcza i usuwa makijaż jednocześnie zapewniając najwyższy komfort skórze.  Zostawia uczucie świeżości, nie pozostawia oleistej warstwy, nie ściąga skóry z uczuciem suchości, zapewnia długotrwałe nawilżenie skóry. Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry.

Pojemność: 150 ml

- naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczna

Kluczowe składniki: 
  • olej z nasion dzikiej róży jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, wspomaga odnowę tkankową skóry. Zapobiega starzeniu się skóry, jest bowiem silnym olejkiem przeciwutleniającym. Wykazuje działanie przeciwzapalne, a także wzmacnia naczynia krwionośne, łagodzi podrażnienia i nawilża skórę.  Nawilża,  wygładza, łagodzi podrażnienia, dodaje blasku zmęczonej skórze, uszczelnia naczynia krwionośne i zmniejsza zaczerwienienia.
  • olej słonecznikowy bogaty w kwas linolowy.  Wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, regeneruje i zmiękcza naskórek.   Wykazuje działanie antyoksydacyjne i przeciwzapalne, pozwala na skuteczniejszą walkę z trądzikiem i wypryskami na skórze.  Nie powoduje powstawania zaskórników.
  • olejek ze słodkich migdałów dzięki swoim właściwościom wygładzającym, nawilżającym, uspakajającym, chroni i leczy nawet najbardziej wrażliwą skórę. Jest uważany za bogate źródło substancji przeciwstarzeniowych, ponieważ ma zdolność wypełniania zmarszczek. Nawilża skórę czyniąc ją bardziej miękką, pomaga pozbyć się zmarszczek w naturalny sposób. Olej migdałowy zawiera szereg naturalnych substancji odżywczych, takich jak proteiny, sole mineralne oraz witaminy A, E, D i z grupy B. Witaminy A i E zaliczane są do „witamin młodości”, które pozytywnie wpływają na jędrność i elastyczność skóry, opóźniając procesy starzenia. Witamina D chroni skórę od negatywnych czynników zewnętrznych, zaś witaminy z grupy B zapobiegają odwodnieniu komórek.  Zawiera również duże ilości kwasu linolowego i oleinowego, które zmiękczają naskórek i wzmacniają lipidową barierę ochronną skóry.
Składniki:
AQUA • HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL • GLYCERIN • GLYCERYL STEARATE CITRATE • CETEARYL ALCOHOL • ROSA CANINA FRUIT OIL • PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL • TOCOPHEROL • SODIUM CETEARYL SULFATE • XANTHAN GUM • PHYTIC ACID • PARFUM • LINALOOL • GERANIOL • CITRIC ACID • SODIUM BENZOATE.

Sposób użycia: Rano i wieczorem nałóż mleczko na skórę twarzy, szyi i dekoltu.  Delikatnie masuj okrężnymi ruchami, następnie usuń wacikiem lub spłucz ciepłą wodą.


Produkt ten ma bardzo ładną szatę graficzną, co od razu przykuło moje oko.Pachnie także pięknie, ale nie jest to mocny zapach róż, co mi się podoba.

Z reguły nie jestem fanką mleczek do demakijażu i wybieram płyny micelarne,nie mniej jednak to mleczko zaczęłam stosować inaczej i teraz taka forma demakijażu bardzo przypadła mi do gustu.

A więc tak, lekko zwilżam twarz wodą, nabieram mleczko w dłonie i po prostu myje nim buzię.Makijaż pięknie się rozpuszcza, cudownie oczyszcza a przy tym cera pozostaje nawilżona.Efekt nawilżenia, teraz jest dla mnie bardzo ważny i dlatego tak bardzo polubiłam się z tym produktem i nawet forma mleczka, przekonała mnie.


Po zmyciu mleczka wodą, myje twarz swoim ulubionym żelem czy też pianką do mycia twarzy.


Podsumowując polecam przetestować mleczko oczyszczające z firmy Cosnature.Nawet jeżeli nie jesteście fankami tego typu produktów, to naprawdę polecam tym bardziej jeżeli posiadacie suchą cerę.Ja jestem posiadaczką cery mieszanej, aczkolwiek teraz mam skłonności do przesuszania cery, niedoskonałości gdyż hormony w ciąży szaleją i ten produkt genialnie mi się sprawdza.





    

3 komentarze:

  1. Mleczka nie są dla mnie. Tak samo jak zapach róży w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka kosmetyków od Cosnature, ale nie ten konkretny.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger