piątek, 21 października 2016

Haul Kosmetyczny-Ezebra,Rossman,Natura

Haul Kosmetyczny 

Październik 2016





Witajcie 

Dzisiaj przychodzę do was z moim pierwszym haulem kosmetycznym.Jeżeli takie posty wam się spodobają , będę je wstawiać częściej.Może nie co miesiąc,ale np . co dwa .
W dzisiejszym poście będzie tylko kolorówka.Kosmetyki kupiłam na promocji w Rossmanie -49% , w naturze ,oraz na stronie ,której zawsze kupuje kosmetyki przez internet Ezebra.pl .


Rossman -49%


W pierwszej turze bez szaleństw kupiłam raptem dwa produkty.
1.Sally Hansen-błyskawiczne wysuszenie lakieru.
2.Mabyelline Color Sensational -kolor 715 .Jest przepiękny uwielbiam go.

Ostatnia tura była dla mnie najbardziej ciekawa i tu skusiłam się na parę nowości .


 1.Podkład Dr.Irena Eris Provoke Matt .Użyłam parę razy i zapowiada się bardzo fajnie.Wykończenie matowe,ale nie jest to tępy mat .Bardzo podoba mi się jak wygląda i jak się trzyma.

2.Maybelline Fit Me-Nowość w Polsce w dodatku ,krótko dostępna .Musiałam się na niego skusić .
Jak na razie w fazie testów .
2.Lirene no Mask. Podkład jest bardzo rzadki ,ale mnie taka formuła bardzo się podoba.Łatwo się rozprowadza,najbardziej lubię go nakładać pędzlem.Ma fajne krycie jest lekki nie robi efektu maski.Mam cerę mieszaną tłustą w strefie T i ten podkład naprawdę trzyma się bardzo fajnie.Używam go bardzo często,gdyż bardzo mi się spodobał.
3.Puder Bourjois Silk Edition .
Przede wszystkim przykuł mnie jego wygląd .Opakowanie rewelacja sami zobaczcie.
Lustereczko jest obrotowe mega fajny bajer .Puder bardzo polubiłam świetnie matowi i świetnie się trzyma.
4.Bronzer Wibo Matte Mix .Nowość od Wibo.Bardzo bardzo dobry produkt. Byłam w szoku jego pigmentacji.Naprawdę trzeba uważać przy jego używaniu .Pierwszy raz nabrałam dużo i zrobił mi plamę .Jest bardzo mocno napigmentowany i trzeba go naprawdę mało .


5.Paleta rozświetlaczy od Wibo -Strobing Make Up .
Kolejny produkt ,który przykuł mój wzrok ze względu na piękny wygląd z zewnątrz,ale także w środku.
Czyż ona nie wygląda pięknie ? 
Używam namiętnie dwa kolorki te po prawo .Gdyż te dwa od lewej strony nie bardzo je widzę .Ale jako cienie do powiek użyłam i bylam zadowolona .

 6.Róż Manhattan .Piękny kolor zakochałam się w nim i używam przy każdym makijażu.

Koniec części zakupów z Rossmana 


Natura

 Parę nowości ,których wcześniej nie miałam
 1.Kredki do konturowania z Kobo po prostu kocham.Świetnie się je rozciera .Kolory bardzo ładne polecam.
 2.Nie lubię mocno podkreślać brwi ,bo wyglądam wtedy komicznie.Dlatego kupuje tylko żele do brwi.
 Lubię kosmetyki Catrice ,więc gdy zobaczyłam taką nowość od razu wzięłam.Kolor jest idealny dla mnie .Szczoteczka świetna super się nim maluje ,a kolor trzyma się naprawdę długo polecam.
3.Kolejna nowość Catrice Velvet Matt .Kolor jest piękny ,ale niestety z trwałością gorzej.Nie jest to pomadka matowa ,która zastyga.Przez to trwałość tak dobra nie jest,ale do najgorszych też nie należy.Po piciu czy jedzeniu trzeba ją poprawić .

Ezebra

Same nowości .

Palety cieni .W domu nie mam porządnych palet cieni ,w końcu się na nie zdecydowałam.

Wybrałam trzy paletki cieni Mua nie znana mi dotąd marka,oraz Maybelline The Nudes.Jestem zachwycona wszystkimi paletkami.

Podkład Catrice HD Luquid Coverage.W końcu udało mi się go kupić.Dzisiaj nałożyłam go pierwszy raz ,więc na razie nic o nim nie powiem.Ale zapowiada się naprawdę fajnie.Sam wygląd świetny.
Jeden produkt , Makeup Revolution , który nie jest dla mnie nowością.Jest to to samo co duraline.Uwielbiam go i mogę polecić.
Eyeliner Loreal słyszałam o nim dużo ,więc w końcu się na niego skusiłam.Jest cieniutki dzięki czemu jest bardzo precyzyjny,a malowanie nim kresek jest bardzo łatwe.

To już wszystko co kupiłam.Znacie te kosmetyki jakie jest wasze zdanie ? A może kupiliście coś ostatnio wartego uwagi ? 
Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

  1. ja właśnie częściej używam tych rozświetlaczy po lewo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś ich u siebie nie widzę wolę tamte kolory

      Usuń
  2. Paletki mają ciekawe kolorki :)
    Dziękuję za odwiedziny i odwdzięczam się obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne kolorki i super pigmentacja .Dziękuję 😘

      Usuń
  3. Super haul ,cudne rzeczy ,wszystko kusi. A na podkład z Catrice sama poluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam szczęście być akurat na kompie gdy ezebra wrzucila te podkłady.Testuje go drugi dzień o jestem nim zachwycona :)

      Usuń
  4. Świetne kosmetyki :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same swietne kosmetyki :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/nowosc-nivea-jedwabisty-mus-do-mycia.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten podkład z catrice muszę gdzieś dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam szczęście ,że akurat byłam na internecie gdy ezebra dodała post ,że jest dostępny .Jest świetny :))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zawsze wszystko dziecku się kupuje.To czas dla matki teraz hahaha

      Usuń
  8. może mi poradzisz, poszukuję od dłuższego czasu szminki matowej w kolorze hmmmm ni to róż, ni to fiolet, ni to sine ;) taka nie za ciemna nie za jasna na codzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie na co dzień to kocham szminki w kolorze nude i teraz kupiłam nowości LOvely te podróbki Kylie Jenner .Jestem zachwycona nimi .Na co dzień właśnie kocham Neautral Beauty i Milky Brown taki brązik piękny,ale nie jest taka brązowa ciemna fajna podoba mi się i róż ładny nie bardzo mocny z tej serii Pink Poison

      Usuń
  9. Macałam Lirene No Mask ostatnio, ale konsystencja wydaje mi się zbyt rzadka i krycie było minimalne. A nie tego od podkładu oczekuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię w nim to ,że jest rzadki pięknie się rozprowadza i wtapia w cerę.Wiesz co ostatnio mialam problem z cerą i dużo niedoskonałości i świetnie sobie radził z zakryciem ich .Więc naprawdę fajny jest u mnie się spisał ;)

      Usuń
  10. Zaszalałaś! Bardzo lubię pomadki Maybelline. Ile palet! Nieźle! Kusi mnie ten nowy podkład Catrice, ale co z tego skoro najjaśniejszy odcień jest za ciemny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas się należy ;)) A palet do tej pory nie mialam ani jednej takie zwykłe tylko malutkie lovely czy sensique potrzebowałam czegoś porządniejszego .No z kolorami bardzo slabo.Dla mnie kolor jest po prostu idealny jestem blada ,ale nie jakoś aż tak bardzo.

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.