Instagram

15:11

RECENZJA PUDRU COTY, AIRSPUN, LOOSE FACE POWDER (PUDER SYPKI) MÓJ NUMER JEDEN WŚRÓD PUDRÓW


Witajcie kochani, za oknem przepiękna pogoda w końcu przyszła prawdziwa wiosna.Podobno, ta piękna pogoda niestety nie potrwa długo, aczkolwiek liczę że złe prognozy się nie sprawdzą.W wolnej chwili mam dla was recenzję, bardzo ciekawego i coraz bardziej znanego pudru na naszym polskim rynku.O tym pudrze, dowiedziałam się już w zeszłym roku na youtube, ogólnie nie jestem z tych którzy kupują wszystko co polecają youtuberki, same wiecie jak to jest.Ten puder jednak bardzo mnie zaciekawił, poza tym ma świetną cenę.Niestety nie jest tak łatwo dostępny, ale o tym dalej.Zapraszam do czytania.




Tak jak już wspomniałam, puder używam od zeszłego roku.Używam go bardzo często, jest to mój pewniak jeżeli chcę by makijaż przetrwał idealnie cały dzień.Nigdy nie poprawiam makijażu w ciągu, a z tym pudrem w ogóle tego nie potrzebuje.Mam cerę mieszaną, z tłustą strefą T, przy tym pudrze nie muszę nawet odbijać nadmiaru sebum.

Puder umieszczony jest w plastikowym opakowaniu, niestety jest to słabej jakości opakowanie.Mnie to nie przeszkadza, stoi sobie on w szufladzie z innymi kosmetykami, ale w podróż raczej bym go nie zabrała.

Po otwarciu, od razu możemy poczuć jego zapach.Jest to naprawdę mocny zapach, aczkolwiek ulatnia się on w ciągu dnia.Jeżeli nie lubicie tak mocnych zapachów w kosmetykach, to może wam się on nie spodobać.Mnie osobiście zapach nie przeszkadza, raczej lubię perfumowane kosmetyki.Choć fakt ten jest naprawdę mocny, nigdy nie spotkałam się, aby puder tak mocno pachniał.




Od Producenta:

Coty Airspun - Loose Face Powder - legendarny, sypki puder do twarzy o silnych właściwościach matujących i wygładzających. Stworzony w 1935 roku przez francuskiego perfumiarza Francois Coty. Niezastąpiony w codziennym makijażu. Może być stosowany samodzielnie jako delikatny podkład lub jako puder utrwalający. Coty Airspun Loose Face Powder ma postać lekkiego, aksamitnego proszku. Łatwo rozprowadza się po twarzy. Idealnie wyrównuje koloryt cery i zapewnia nieskazitelne pokrycie. Cząsteczki pudru doskonale wygładzają drobne linie, zmarszczki i przebarwienia. Odpowiednio dobrany skład sprawia, że puder utrwala makijaż i utrzymuje się na twarzy przez długi czas. Puder zapakowany jest w okrągły pojemnik z aplikatorem. Testowany dermatologicznie.

Główne cechy produktu:

  • hipoalergiczny, 
  • ukrywa drobne linie i zmarszczki,
  • do każdego rodzaju cery,
  • idealny do konturowania twarzy,
  • przedłuża trwałość makijażu.

Puder ma pojemność 65g, jego cena to 73 zł i kupicie go Tutaj. Kolor jaki ja posiadam to Translucent Extra Coverage. 


Puder kupicie jedynie na stronie cosibella, aktualnie jest dostępny ale z tym różnie bywa i często jest niedostępny.Polecam więc wtedy na stronie zapisać się do powiadomień i gdy tylko puder będzie dostępny przyjdzie wam powiadomienie na e-mail.

Puder mimo iż w kolorze translucent, nie jest biały i leciutko potrafi przyciemnić makijaż.Aczkolwiek jest to leciutkie przyciemnienie i nie rzuca się to w oczy.

Puder ten jest bardzo drobno zmielony, idealnie nadaje się pod oczy.Pięknie wygładza skórę, nie podkreśla zmarszczek.Idealny dla cer mieszanych i tłustych, pięknie utrzymuje makijaż, świetnie matuje.Mimo tego iż matuje, nie czuje wysuszenia czy ściągnięcia, jak to nieraz bywa z pudrami matującymi.

Pojemność tego pudru jest tak duża, mimo iż używam go bardzo często to zużycia zbytnio nie widzę.Dlatego też warto go kupić, może cena wydawać się spora 73 zł, ale naprawdę starczy on wam na bardzo długo.


Puder aplikuje dwoma pędzlami z firmy Jessup, kupione na Aliexpress i tak odbiegając od tematu.Pędzle te są rewelacyjne i szczerze polecam.

Wracając do tematu, małym pędzlem aplikuje puder pod oczy i wklepuje w strefie T, a dużym pędzlem delikatnie omiatam resztę twarzy.



Podsumowując, szczerze polecam przetestować wam ten puder.
Jest to świetny produkt, który starczy wam na naprawdę dużo czasu.Jeżeli macie problem z przetłuszczającą się cerą, to tym bardziej produkt dla was.Jedynym ale, do którego można się doczepić to mocny babciowy zapach.Jest to produkt kultowy, produkowany od wielu, wielu lat i niestety firma nie zmienia ani wyglądu opakowania, ani zapachu.Mimo to, warto go kupić.

A wy używacie sypkich pudrów? Ja jestem fanką sypkich pudrów.Znacie już ten produkt? A może zachęciłam was do jego kupna? 

7 komentarzy:

  1. Ale ma dużą pojemność :O Nie znam tego pudru. trochę szkoda, że ma tak mocny zapach. Obawiam się tego przy kosmetykach do twarzy. Ale za działanie warto go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach szybko znika, więc warto się skusić i starcza chyba na wieki haha

      Usuń
  2. Słyszałam o nim dużo dobrego i o tym, że jest trudno dostępny też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko w jednym sklepie online, ale aktualnie jest dostępny warto skorzystać.Ja w sumie długo nie czekałam na jego dostępność pamiętam więc spoko

      Usuń
  3. POwiem ci, że bardzo uzywam pudru wiec produkt mi nieznany ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger