Instagram

18:47

RECENZJA KREMU DO RĄK AA NATURAL SPA HAND CREAM/KREM DO RĄK I PAZNOKCI REGENERUJĄCY BAMBUS



 Dzień dobry kochani, dzisiaj przychodzę do was z recenzją kremu do rąk.
Jest to kolejny produkt z firmy AA  Cosmetics, testuję go dzięki Michałowi z Twoje Źródło Urody.Powiem wam szczerze, że jestem jedną z tych osób, która sięga po kremy do rąk gdy już moje dłonie bardzo tego potrzebują.Kiedy zaczęłam testować ten krem, moje dłonie  potrzebowały i to mocno nawilżenia.Jak sprawdził się u mnie? Tego dowiecie się, czytając dalej. 




Opis produktu:

AA Natural SPA to linia wyjątkowych kosmetyków bogatych w naturalne, roślinne składniki, które odżywią i poprawią kondycję skóry w zgodzie z naturą.
Ekstrakt z zielonej herbaty pielęgnuje skórę dłoni, przywracając jej gładkość i jędrność. Ekstrakt z białych kwiatów zapewnia optymalne nawilżenie naskórka. Krem szybko się wchłania, nie pozostawiając uczucia lepkości.


Cena kremu to 11,99 zł za 50 ml.


Bardzo podoba mi się szata graficzna tego kremu, zdecydowanie przykuwa oko i zachęca do kupna.W końcu wiele z nas kupuje kosmetyki, po prostu bo coś wpadło nam w oko.Wygodna mała tubka, idealna według mnie do zabrania do torebki, czy w podróż.Po otwarciu okazuje nam się piękny lekko różowy kolor kremu, o pięknym nie nachalnym zapachu.



Krem ma bardzo lekką konsystencję, wchłania się w momencie.Jest to krem idealny do stosowania, w ciągu dnia.Dzięki temu, że nie pozostawia lepkiej czy tłustej warstwy, stosowałam go naprawdę milion razy w ciągu dnia.Noszę go też ze sobą w torebce, dzięki temu sięgam po niego nawet na spacerach.

Zdecydowanie nie jest to krem, dla osób z bardzo suchą i wymagającą skórą dłoni.Na dzień jestem na tak, na noc jest dla mnie zbyt mało nawilżający.Aczkolwiek, jeżeli nie borykacie się z bardzo suchymi dłońmi, to ten krem w zupełności wam wystarczy.

Mimo iż konsystencja jest lekka, to dzięki temu że nie lepi się i sięgam po niego naprawdę non stop to moje dłonie mają się świetnie.Bardzo polubiłam się z tym kremem, używanie go to czysta przyjemność.




Powiedzcie czy borykacie się z problem suchych dłoni? Używacie kosmetyków firmy AA? Ja lubię do nich wracać, często trafiam na bardzo fajne jakościowo kosmetyki, a do tego w dobrych cenach.

7 komentarzy:

  1. Od kilku dni jest to chyba najbardziej popularny krem do rąk w polskiej blogosferze. Może kiedyś się na niego skuszę - jak będzie w promocji, ale na chwilę obecną mam jego przesyt ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Michałowi blogerki miały możliwość przetestować kosmetyki firmy AA i stąd teraz to bum. Aczkolwiek moja opinia jest szczera i nie ma nikt na to wpływu 😊

      Usuń
  2. Dla moich dłoni był trochę za słaby, też szybko się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie on jest raczej dla osób, które nie mają problemu z dłońmi.Dlatego ja nim smarowalam się non stop

      Usuń
    2. To tak samo jak ja :D Ale ogólnie jest bardzo przyjemny w użyciu :)

      Usuń
  3. W okresie zimowym krem do rąk towarzyszy mi przez cały czas :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger