Instagram

17:33

ODŻYWKA NAWILŻAJĄCA DO SKÓRY GŁOWY I WŁOSÓW FIRMY BIONIGREE / RECENZJA


Witajcie dziewczyny 

Dzisiaj mamy wtorek, pewnie dla większości z was jest on wolny.Ja dzisiaj chciałam opowiedzieć wam troszkę o odżywce do włosów, którą mogłam przetestować dzięki firmie Bionigree.Z serum oczyszczającego do skóry głowy, byłam bardzo zadowolona, nadal ją używam jest mega wydajna, więc bardzo byłam ciekawa jak spisze się odżywka tej firmy.Jeżeli nie czytaliście mojej recenzji tego serum, to zapraszam tutaj.




Opis od producenta :

Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów to naturalny kosmetyk trychologiczny (specjalistyczny kosmetyk do pielęgnacji skóry głowy i włosów), o polskim pochodzeniu i działaniu nawilżającym. Przeznaczony jest do stosowania na wszystkich rodzajach skóry głowy i włosów.

Intensywnie odżywia, odbudowuje i nawilża zniszczoną zabiegami i nieprawidłową pielęgnacją strukturę skóry głowy, zapewniając właściwą ochronę przed szkodliwymi czynnikami. Odżywka chroni komórki macierzyste skóry głowy, jednocześnie opóźniając ich starzenie się i zmniejszając oznaki ich starzenia. Odżywka wzmacnia włosy i cebulki włosowe. Dodatkowo zapobiega elektryzowaniu się włosów.






Odżywki używam już jakiś czas, więc mogę powiedzieć już co o niej myślę.Odżywka podoba mi się pod względem wizualnym, ma ładną szatę graficzną, poza tym jest wygodna w użytkowaniu dzięki temu, że posiada pompkę.Zapach odżywki jest bardzo ładny, porzeczkowy jest dość intensywny mnie się on podoba, aczkolwiek jeżeli ktoś nie lubi intensywnych zapachów w produktach to może mieć z nią problem.

Odżywka ma bardzo rzadką konsystencję, producent zaleca by odżywkę używać do skóry głowy, oczywiście na długości też można ją używać, ale wtedy zużyjecie ją szybko.

Na czas testowania odżywki odstawiłam serum tej firmy, aby być pewnym że efekty które się pojawią, bądź nie będą spowodowane odżywką, a nie serum.

Pierwsze na co zwróciłam uwagę to jest to, że nie cierpię już na swędzenie skóry głowy co jest dla mnie ważne, bo niestety nie raz to się zdarza, tym bardziej gdy testuje kolejne nowe produkty do włosów.Łupieżu też już bardzo dawno nie miałam, więc myślę że ta odżywka także się do tego przyczyniła.Włosy po odżywce są też bardziej odbite od nasady, co jest dla mnie świetnym efektem, ponieważ często od nasady cierpię na przyklap co nie jest fajne, skóra głowy jest także nawilżona więc czego chcieć więcej ? 



Odżywka jest o pojemności 200 ml i kosztuje 64 zł . Więcej o niej możecie poczytać na stronie producenta tutaj.


Firma Bionigree wprowadziła możliwość zamawiania próbek, tak więc polecam zamówić je tutaj.Zamówić można zestaw próbek do włosów, jedynie co musicie opłacić to koszt wysyłki, tak więc myślę że warto.


Podsumowując z odżywki jestem zadowolona, działanie jest jak najbardziej na plus, poza tym ma świetny skład, jedyny minus to myślę jej cena, ale jeżeli używacie jej tylko na skórę głowy to naprawdę jest wydajna.Polecam przetestować, najbardziej osobom, które borykają się z łupieżem, swędzeniem skóry głowy i potrzebują nawilżenia.


A wy znacie ten produkt ? Zachęciłam was do jego kupna? 

2 komentarze:

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger