Instagram

16:18

SWEET HAIR PROFESSIONAL / THE FIRST SHAMPOO- PIERWSZY NA ŚWIECIE SZAMPON PROSTUJĄCY WŁOSY/ CZY TO NAPRAWDĘ DZAŁA?



Witajcie w poniedziałek :)

Dzisiaj mam dla was, recenzję bardzo ciekawego produktu do włosów.Jeżeli śledzicie mnie na instagramie to już znacie moje pierwsze wrażenie, jeżeli jeszcze mnie nie obserwujecie to zapraszam do obserwowania mojego profilu, jestem tam prawie codziennie (beautybloganetaa).

Ostatnio słyszałam o bardzo ciekawej nowości do włosów.Jest to szampon prostujący włosy.Oczywiście od razu zapaliła mi się lampka, że muszę go przetestować.Bardzo dziękuje firmie sweethair za możliwość przetestowania, tej jakże interesującej nowości.Jestem już po testach i zapraszam was na moją recenzję :)








































Do przetestowania dostałam szampon oczyszczający,szampon prostujący, oraz kosmetyki do stosowania po wykonaniu zabiegu, mają one podtrzymać efekt zabiegu.

 Krok pierwszy to umycie włosów.Myjemy włosy szamponem oczyszczającym, aż 3 razy za 3 razem szampon trzymamy na włosach 5 minut.Po 5 minutach spłukujemy szampon i suszymy włosy, ale w 80% mają być lekko wilgotne.
Krok drugi nakładamy szampon prostujący The First Shampoo. Nakładanie było bardzo proste, tym bardziej że pomagała mi w tym zaprzyjaźniona fryzjerka, chciałam żeby wszystko było zrobione dokładnie.Szampon po prostu sekcja po sekcji nakładamy na włosy wcierając, tworzy nam się wtedy piana.Szampon trzymamy na włosach 20 minut, po tym czasie spłukujemy go i przechodzimy do suszenia, oraz prostowania.Do tego właśnie fryzjerska ręka bardzo się przydała, samemu dość ciężko byłoby dobrze te włosy wyprostować.Temperatura prostownicy powinna być od 180 do 230 stopni, oczywiście tutaj temperaturę musimy dobrać pod nasze włosy.Tak samo jest z ilością przeciągnięć, powinniśmy ich wykonać od 5 do 7 raz, dokładnie pasmo po paśmie.




Tak wygląda buteleczka szamponu, The First Shampoo.Jak zauważyliście pewnie butelka, którą ja dostałam różni się szatą graficzną.Dostałam można powiedzieć nowszą wersję tego szamponu, jest ona troszkę ulepszona.Ma lepszą konstystencję, zapach i daje jeszcze lepsze rezultaty.


Od Producenta:

THE FIRST SHAMPOO łączy się z keratyną włosa powodując denaturację białka pod wpływem działania specjalnie dobranej mieszanki kwasów oraz ciepła. Proces ten jest całkowicie bezpieczny dla włosa, co ważne, nie uszkadza wiązań dwusiarczkowych. Kompozycja kwasów organicznych doskonale prostuje włosy oraz zapewnia im ochronę na długi czas.


Zalety The First Shampoo:
- Nie zawiera formaldehydu, jest 100% bezpieczny dla zdrowia!
- Efekty utrzymują się 3-4 miesiące
- Czas zabiegu wynosi jedynie 60 -90 minut!
- Proste, wygładzone, łatwe do ułożenia, lśniące, zdrowe włosy.
- Bardzo wydajny – 20 do aplikacji!
- Bez konieczności czekania kilku dni na umycie włosów po zabiegu!
- Możliwość koloryzacji, rozjaśniania oraz innych zabiegów w tym samym dniu!
- Najbardziej innowacyjny i zaawansowany technologicznie produkt na świecie!
Produkt posiada wszelkie atesty i certyfikaty. The First Shampoo jest testowany dermatologicznie.

Szampon prostujący kupicie na oficjalnej stronie producenta TUTAJ.
Szampon dostępny jest w kilku rozmiarach:
Najmniejsza saszetka 50 ml, 50 ml, 980 ml.


Szampon, oraz odżywka do stosowania po zabiegu.

Sweet szampon do codziennej pielęgnacji włosów


Sweet szampon do codziennej pielęgnacji po zabiegu prostowania włosów z The First Shampoo.
Stosowanie produktów przedłuża efekt prostych włosów, nadaje im pięknego wyglądu oraz głęboko je nawilża. Pozycja obowiązkowa!


Cechy produktów:
-pojemność 230ml
-bez formaldehydu
-bez parabenów
-wydłuża efekt zabiegu
-wyprodukowane w Brazylii
Cena 55 zł kupicie tutaj

Szampon ma bardzo fajną gęstą, galaretowatą konsystencję, oraz ładny zapach.


Sweet odżywka do codziennej pielęgnacji włosów

Sweet odżywka do codziennej pielęgnacji po zabiegu prostowania włosów z The First Shampoo.
Stosowanie produktów przedłuża efekt prostych włosów, nadaje im pięknego wyglądu oraz głęboko je nawilża. Pozycja obowiązkowa! 
Odżywka ma gęstą konsystencję, bardzo dobrze się ją rozprowadza po włosach.Włosy po jej użyciu były bardzo mięciutkie i przyjemne, oraz pachnące.

Cechy produktów:
-pojemność 230ml
-bez formaldehydu
-bez parabenów
-wydłuża efekt zabiegu
-wyprodukowane w Brazylii

Cena 55 zł kupicie tutaj


Moje włosy przed zabiegiem.Naturalne włosy jak widać lubią się kręcić.Niestety często miewają dni, że to ani nie jest kręcone, ani proste.Robi się brzydka szopa, której nie cierpię.Oczywiście wtedy w ruch idzie prostownica, jak wiadomo ciągłe prostowanie też dobre dla nich nie jest.Liczyłam, że moje włosy po keratynie w końcu odpoczną od ciągłe prostowania i odzyskają blask.



Z boku już widać, że tak ładnie się nie pokręciły i to jest to o czym wyżej pisałam.Strasznie nie lubię gdy mam takie włosy.


Włosy po wykonaniu zabiegu



Jak pewnie widzicie, kolor rozjaśnił się.Poza tym włosy są idealnie proste i bardzo błyszczące.

Tutaj udało mi się uchwycić, blask włosów.Jestem zachwycona efektem.Poza tym, że włosy były lśniące, gładkie, proste to w dotyku były bardzo przyjemne.Przy innych keratynach włosy po zabiegu były strasznie przylizane, jakby oblepione i strasznie nie przyjemne w dotyku i tylko marzyłam o umyciu włosów.Tutaj nie trzeba czekać zmyciem włosów, można też je farbować w dniu zabiegu, oraz bez obaw je związywać.Wypróbowałam związywałam je i spinałam nic się nie odgniotło.


Tak wygląda to z przodu, jestem zachwycona tak idealnie prostymi włosami

Włosy po pierwszym myciu po zabiegu, nie są idealnie proste.Podoba mi się to jak wyglądają i nie muszę sięgać po prostownicę, lekko wywinięte końce kompletnie mi nie przeszkadzają.

Włosy nadal pięknie błyszczą i są cudowne w dotyku.

Jestem bardzo zadowolona z efektu jakie uzyskałam, tym szamponem.Szczerze liczyłam, że to na mnie nie podziała.Testowałam na swoich włosach już trzy keratyny i każda dawała bardzo słaby efekt, włosy nie były błyszczące w ogóle.Po myciu wymagały i tak prostowania.Tutaj włosy na żywo wyglądają na prawdę bardzo ładnie i zdrowo.Najważniejsze, nie musiałam ich prostować !

Produkty do prostowania firmy SweeHair są stworzone dla fryzjerów, ja robiąc zabieg skorzystałam z pomocy fryzjerki.Jednakże zabieg był bardzo prosty i przyjemny, dzięki temu że nie posiada w składzie szkodliwego formaldehydu nie ma okropnego zapachu jak to innego keratyny, które go zawierają.Dzięki temu ten zabieg mogą wykonywać kobiety w ciąży.
Po jakimś czasie, edytuje post i opiszę ile u mnie utrzymał się zabieg.

Co myślicie o szamponie prostującym SweetHair? Zainteresował was on ?

30 komentarzy:

  1. Efekt super;) na szczęście mam dość proste włosy i nie muszę korzystać z takich zabiegów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;) ja niestety mam jak po wyższym zdjęciu.

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz w prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zdecydowanie lubię siebie bardziej w prostych włosach. ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To prawda ;) dzisiaj będę farbować włosy więc zobaczymy jakie będą :)

      Usuń
    2. Cześć :) jak to właśnie wyglądało z farbowaniem - czy efekt prostych włosów ciąglę się utrzymywał?

      Usuń
  4. No jestem pod wrażeniem, jestem ciekawa jak długo będzie się utrzymywał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt, pierwszy raz słyszę o tym szamponie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, jak długo utrzymuje się efekt? Pozdrawiam http://drhair.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam jestem 3 miesiące po zabiegu i niestety już efekt dawno zszedł.Włosy są nadal ładne, nie puszą się tak jak wcześniej i nie kręcą tak mocno.Ale jeżeli chcę mieć włosy pięknie proste to niestety prostować trzeba.

      Usuń
  7. Jak długo utrzymywał się efekt prostych włosów? Post miał być edytowany jak utrzymują się efekty zabiegu ale nie widzę nic takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnim czasie zupełnie nie miałam czasu na bloga.Lada dzień edytuje post.W skrócie napiszę teraz, że jeżeli chcę mieć włosy idealnie proste to niestety wyprostować muszę.Nie puszą się tak jak wcześniej i nie kręcą mocno, ale proste idealnie nie są.

      Usuń
  8. Jak długo utrzymywał się efekt prostych włosów? Post miał być edytowany ale nie widzę tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu post zostanie edytowany.Efekt utrzymał się z dwa miesiące.Choć idealnie proste i tak nie były bo wywijały się na końcach.Teraz jestem 3 miesiące po zabiegu i jeżeli chcę mieć włosy idealnie proste to muszę je prostować.Aczkolwiek włosy nadal są ładne, mniej się muszą niż przed zabiegiem.

      Usuń
  9. Jaka jest cena szamponu prostującego ? Bo na stronie nie widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam na stronę i widzę że się pozmieniała.Ceny można zobaczyć po zarejestrowaniu się.Pamiętam, że małe saszetki były tanie, a spokojnie na jeden zabieg wystarczy mniejsza saszetka.

      Usuń
  10. Ja byłam na tym zabiegu na początku czerwca.efekt utrzymywał się do kolejnego farbowania odrostow (u mnie 1,5 m-ca), wiec niestety nie tak jak obiecywano do 3 m-cy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze no to słabo.Ja akurat bardzo jestem zadowolona z tego produktu, bo jako jedyny w ogóle wyprostował idealnie mi włosy, gdzie inne takiego efektu nawet po nie dały.No i mam włosy kręcone, farbuje je i efekt trzymał się ładnie.Aczkolwiek każde włosy są inne.

      Usuń
  11. Nie wudze na stronie tych produktów zeby była mozlimożl zakupu w saszetkach na przetestowanie. Bo co jeśli kupie 3szampony, odżywki a okaże sie że nie ma efektu na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam szampony prostujące choćby ze względu na fakt, że są całkowicie organiczne!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger