Instagram

18:42

OLEJEK DO RZĘS I BRWI ROSYJSKI FIRMY DNC ZE SKLEPU BIOIKA/ MOJA RECENZJA





Witajcie kochane

Dzisiaj przychodzę do was z recenzję, myślę ciekawego produktu.Rosyjski kosmetyk do rzęs DNC, do testów dostałam go już spory czas temu, ale testowałam odżywkę więc nie chciałam testować ich razem ponieważ wiadomo wtedy nie wiedziałabym, który tak naprawdę działa.Skończyłam używać odżywkę do rzęs, produktu jeszcze w opakowaniu jest, ale wolę nie ryzykować.O kosmetykach firmy DNC pisałam na blogu już jakiś czas temu, są to kosmetyki tanie a naprawdę warte uwagi.Olejek możemy stosować nie tylko do rzęs, ale także do brwi co jest świetne.Jak spisał się u mnie? Tego dowiecie się czytając dalej.





Składniki aktywne:
Olej Rycynowy, Witamina A i B5- wzmacniają rzęsy i brwi, mają działanie nawilżające i dostarczają im niezbędnych składników odżywczych, co pozwala im na utrzymanie kształtu dłużej.
Olej rokitnikowy- intensywnie odżywia włoski rzęs i brwi, zawiera witaminy, minerały i polifenole; działa regeneracyjnie, wzmacniająco i ochronnie, zapobiega ich nadmiernemu wypadaniu.
Sposób użycia:nałożyć jednym pociągnięciem przy użyciu szczoteczki ( od środka rzęs).  Zalecane jest  stosowanie  przed snem.
Skład INCI: Castor Oil , Seabuckthorn Pulp Oil  Retinyl Palmitate, D-Panthenol, Parfum .
Objętość:  12 ml Jego cena to 14,90 zł i kupicie go np, TUTAJ


Bardzo spodobało mi się jak ta odżywka wygląda, ma świetną szczoteczkę bardzo dobrze się nią maluje rzęsy, oraz z drugiej strony grzebyczek.Opakowanie bardzo wygodne w użytkowaniu.


Olejek ma idealną konsystencję, którą bardzo dobrze się rozprowadza się na rzęsach.Nic nie spływa mi do oczu, co często zdarzało się gdy używałam olejku rycynowego, oj jakie to było nie przyjemne.Słyszałam, że olejek rycynowy świetnie działa na rzęsy, ale ja nie byłam wstanie długo go stosować, za bardzo denerwowało mi jego stosowanie, a ja nie mam nerwów do takich rzeczy.Z tym olejkiem takich problemów nie miałam.Stosuję go na rzęsy, oraz brwi.Moje rzęsy aktualnie są w dobrym stanie, nawet nie wypadają.Bałam się, że jak odstawię odżywkę LashVolution to rzęsy zaczną mi wypadać, ale nic takiego się nie dzieję.Myślę, że to zasługa tej odżywki.Ponieważ zawsze rzęsy zaczynały wypadać i źle wyglądać gdy odstawiałam tego typu odżywki.

Nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego efektu, wcześniej też jej używałam gdy tylko ją używałam, później przestałam gdy tylko dostałam odżywkę LashVolution i później znowu do niej wróciłam.Efektów wow tu nie widzę moje rzęsy nie stały się nagle mega długie, ale są mocne nie wypadają i z tego bardzo się cieszę.Nie zauważyłam żadnego efektu ubocznego po stosowaniu tego olejku, nic mnie nie piecze, nie wystąpiło też żadne uczulenie.

Podsumowując olejek mnie osobiście się podoba, na co dzień używam tuszu do rzęs i zawsze je podkręcam zalotką, niestety moje rzęsy raczej są proste i bez nie wyglądają tak ładnie.Więc staram się zawsze o nie dbać, a ten olejek ma dobry skład i rzeczywiście rzęsy są w świetnym stanie.Jego cena jest także bardzo dobra, więc warto na niego zwrócić uwagę.

Zachęcam do zajrzenia na stronę Bioika, gdzie znajdziecie mnóstwo rosyjskich kosmetyków właśnie firmy DNC.
Znacie kosmetyki firmy DNC ? Co myślicie o olejku, lub innych kosmetykach tej firmy?

6 komentarzy:

  1. Z aciekawilas mnie ta odżywka , właśnie kończy mi się lashvolution. Cena super, a rosyjskie kosmetyki lubie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka warta uwagi :) na pewno nie podziała jak lashvolution, ale rzęsy jakie piękne miałam takie mam więc ta odżywka też działa ;)

      Usuń
  2. Miło poznać jakąś nową markę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostantio bardziej interesuje sie rosyjskimi kosmetykami przez Babcie Agafia, ten rowniez mnie troche zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger