Instagram

19:12

Testowanie TestMeToo

TestMeToo

Jesteś w elitarnym gronie 1000 Polek, które jako pierwsze będą testować Palette Match System 6 firmy Pierre René PROFESSIONAL!

Jesteś też jedną z pierwszych Polek, które zobaczą najnowszą odsłonę sklepu Pierre René PROFESSIONAL:www.pierrerene.pl. Twoja opinia o nim wpłynie na jego ofertę i rozwój oraz będzie cenną wskazówką dla innych konsumentów!


Po długim czasie w końcu dostałam się do testowania na stronie TestMeToo.

Paletka wybrana zamówiona, więc czekamy aż przyjdzie i testujemy.
Nie jestem mistrzem w malowaniu się cieniami,ale nauka czyni mistrza.
Wybrałam kolory wraz z koleżanką,która ma większe pojęcie o tym niż ja.Kolory idealne na co dzień ,beże i brązy.Ciekawa jestem bardzo jaka będzie.Jeszcze nic nie miałam z tej firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger