Instagram

17:17

Kalina-sklep


Dzisiaj przychodzę do was z tymi o to cudami.
Jakiś czas temu sklep Kalina-sklep.pl wybierał blogerki ,które miały dostać produkty z ich sklepu do testowania.
Jestem bardzo szczęśliwa,że to właśnie ja znalazłam się w tym gronie.
Dostałam 8 próbek .4 szampony,  3 żele pod prysznic, jedna odżywka, oraz kupon na zakupy w ich sklepie zniżka -15%.


Od dawna byłam ciekawa tych produktów,więc super ,że mogłam je sobie przetestować.
Jak na razie przetestowałam tylko jedną próbkę.Bardzo byłam ciekawa szamponu Jajecznego i dlatego jego najpierw przetestowałam.
Jest rewelacyjny na moje suche włosy działa cudownie.Włosy miękkie ,błyszczące bardzo miłe w dotyku.
Jestem bardzo ciekawa jak spisze się drugi szampon .

Niestety nie jestem wstanie wypowiedzieć się bardziej na temat działania tych produktów no bo próbki są małe i starczą na raz.A jak się spiszą to już trzeba testować więcej niż raz.
Jednak dzięki temu ,że posiadam taki rabacik to na pewno odwiedzę sklep Kalina i zrobię większe zamówienie.Jestem bardzo ciekawa innych także kosmetyków.

Zapraszam na ich oficjalną stronę tu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger