poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Promocje w naturze -50%



Zakupy w Naturze do -50%


Dzisiaj przychodzę do was z moimi zakupami w naturze.
Miałam czekać na promocje w rossmanie. Jednak wolałam już kupić to co potrzebuje w naturze.Raz to dlatego,że promocja obejmuje wszystkie produkty do makijążu.Dwa te kosmetyki co chciałam kupić nie ma ich niestety w Rossmanie.

Kupiłam to co bardzo lubię i się u mnie sprawdza,ale większość to jednak nowości.
Kupiłam to co miało dobre opinie na innych blogach czy na YouTube.

No to zaczynamy.



Rimmel Lasting Finish

Podkład ten gości u mnie już od tamtego roku.
Uwielbiam go .Miałam go w jakimś boxie już nie pamiętam ,ale chyba Joybox.I jest moim ulubieńcem.

Kilka słów o nim 
Podkład udoskonalający cerę. Naturalnie kryje oraz daje uczucie nawodnionej i nawilżonej skóry. Lekka formuła natychmiast stapia się ze skórą ujednolicając ją i minimalizując widoczność porów. Odporny na pot, wysokie temperatury, wilgotność i ścieranie – aż do 25 godzin. Naturalne krycie, które Cię nie zawiedzie. 

Ja mam cerę tłustą.Wcześniej używałam Revlon Colorstay 180.Uwielbiam go do tej pory.Jednak latem wolę coś bardziej lekkiego.Nie mam też jakiś dużych problemów z cerą więc nie potrzebuje tak mocnego krycia.Ten podkład ma dla mojej cery krycie idealne.Kolor jest idealny do mnie ja mam 100.Jestem bladziochem niestety.Nie ciemnieje co ważne.Zakrywa co ma zakryć ,wyrównuje koloryt cery.Wygląda bardzo naturalnie więc super ,że nie tworzy maski.
Podkład każdy nakładam gąbeczką beautyblender.Nie raz pędzlem jednak gąbeczka wygrywa.Idealnie podkłady stapiają się ze skórą.

Cena 26,99zł  ,a teraz 18,89zł 

My Secret Rozświetlacz 


Moja nowość. Rozświetlacz chwalony na blogach ,więc zdecydowałam wypróbować.
I jestem nim zachwycona .

Rozświetlacz w kolorze ciepłego beżu, odpowiedni dla każdego typu kolorystycznego. Wzmacnia blask skóry oraz sprawia, że twarz wygląda zdrowo i promiennie. Formuła kosmetyku zapewnia bezproblemową aplikację i doskonałe wykończenie makijażu. Gwarantuje mocny połysk i efekt „tafli”.


Sami zobaczcie przepiękny.

Do mojej cery pasuje idealnie.Myślę ,że będzie moim ulubieńcem.

Cena 14,99zł teraz 8,99zł

Ingrid baza pod makijaż.

Nigdy nie miałam bazy pod makijaż.Pomyślałam ,że się przyda szczególnie pod cienie.
Baza pod makijaż INGRID gwarantuje efekt perfekcyjnej cery.  Dzięki zawartości najwyższej generacji elastomerów i silikonów doskonale się aplikuje, zmniejsza widoczność porów i drobnych zmarszczek, zapewniając jednocześnie wygładzenie, nawilżenie oraz delikatne napięcie. Cera staje się jednolita, maksymalnie matowa, jedwabiście gładka i miękka w dotyku. Lekka silikonowa formuła ułatwia rozprowadzenie podkładu oraz pudru.Baza polecana do każdego typu cery. Opakowanie z pompką zapewnia higieniczną i wygodną aplikację
Baza znajduje się w przezroczystej buteleczce z pompką.Bazę łatwo wydobyć z opakowania.Bardzo wydajna jedna pompka w zupełności wystarcza na pokrycie całej twarzy.




Baza jest przezroczysta konsystencja gęsta.Lekka ,bardzo przyjemna.Zapach delikatny.
Uwielbiam moją skórę po nałożeniu tej bazy.Cera jest wygładzona ,zmatowiona.
Podkład jak i cienie nakłada się bardzo przyjemnie .Przedłuża trwałość makijażu.Stosowałam bazę specjalnie codziennie.Makijaż dzięki niej wytrzymał mi nienaruszony cały dzień od godziny 11 do godziny 18/19 .Aż do zmycia.Jestem nią zachwycona nie muszę w ogóle w ciągu dnia nic poprawiać.Nawet pudru nie muszę nakładać już.
Bardzo ją polubiłam.
Cena około 19zł 


Kolejna nowość .Puder Sensique .
Pudry prasowane, matujące. Lekkie pudry o jedwabistej konsystencji. Nowoczesna formuła wzbogacona o olejki jojoba i aloe vera oraz składniki absorbujące delikatnie matowi skórę, nadaje jej zdrowy wygląd i chroni cerę przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Idealne do korygowania makijażu.

Stał się moim kolejnym ulubieńcem.Twarz po zastosowaniu go jest naprawdę ,jedwabiście gładka.
Matuje także bardzo dobrze.Spisuje się idealnie.W dodatku cena jest bardzo niska.
7,99zł a teraz 4,00zł więc zachęcam naprawdę warto wypróbować.


Kolejny produkt od Sensique.
Bronzer 

Jest to delikatny puder o jedwabiście gładkiej konsystencji tak samo jak puder.
Formuła z olejkami jojoba oraz aloe vera. Idealny do korygowania makijażu ,oraz konturowania.
Puder prezentuje się ślicznie.Kształt słoneczka idealnie nawiązuje do przeznaczenia produktu.
Ja mam odcień 107 jest matowy.Odcień idealny jest jeszcze ciemniejszy 108 oraz 110.Jak kupowałam były niestety 2 do wyboru.Ale ten jest idealny myślę ,że ciemniejszy byłby za ciemny,Jak się opale to wtedy jak najbardziej.

Bardzo przyjemnie się go nakłada.Idealne rozciera więc super dla tych co uczą się konturowania czy tylko ocieplają twarz.Nie zrobimy sobie nim krzywdy nie robi plam.
Bardzo bardzo fajny twarz po nim jest jedwabiście gładka.
Polecam 
Cena także mała 7,99zł w promocji to już wgl grosze tak jak i puder .

To mój stary ulubieniec zawsze do niego wracam.
Nie byłam pewna jak się spisze Sensique więc wolałam wziąć coś sprawdzonego.
Kontroluje błyszczenie się skóry aż do 5 godzin! Zmniejsza widoczność porów. Zapewnia naturalne matowe krycie.

Jest to mój ulubieniec,nałożony rano wytrzymuje pięknie cały dzień.Dla mojej tłustej cery ideał
Jednak teraz chyba przerzucę się na tańszy puder Sensique .

Cena 25,99zł teraz 18,19zł 

Na ten korektor już miałam chrapkę od dawna.Jedak w mojej naturze ,albo go nie ma.Albo nie ma mojego koloru.No i tym razem też najjaśniejszego nie było.Ale patrzyłam tester i 020 wydawał się ok.
Więc go wzięłam.Jestem zdziwiona ,ale jest kolorystycznie idealny myślałam ,że będzie za ciemny ,a jednak nie.

Cienie pod oczami, niedoskonałości i zaczerwienienia to pieśń przeszłości – nowy korektor w płynie oferuje optymalne krycie i pielęgnację. Płynny korektor jest mocno na pigmentowany, wodoodporny i trwały. Zaopatrzony w praktyczny aplikator, jest łatwy w użyciu.

Polecam jest świetny.Nakładam także na pryszcze i kryje super.
Na zdjęciu kolor wyszedł troszkę ciemniejszy niż jest w rzeczywistości .
Będzie idealny na teraz myślę ,że się opale w końcu.
Cena 15,90zł przed promocją



Coś do oczu także się znalazło.
Nie inwestuje w drogie cienie .Nie chcę ponieważ dopiero się uczę nimi malować.
Jednak te tanie z essence naprawdę bardzo lubię.Mają świetną pigmentacje.Nie osypuje się tak jak to robi paletka Pierre Renee za 55zł .A paletka z essence 17,49zł przed promocją.
Więc nie zawsze to co tanie jest gorsze.
Paletka ma piękne koloru takie jakie właśnie lubię Bronzy ,beże idealne na co dzień.Jeden cień jest z brokatem.


Uwielbiam całą serię Ziaja Liście manuka.
Przy regularnym stosowaniu całej serii,moja cera stała się mniej tłusta.
Także polecam 

I ostatni zakup nieszczęsne waciki.

Niestety waciki idą w ekspresowym tempie.


Może choć trochę pomogłam wam w zaplanowaniu co warto kupić na tych promocjach.

Udostępnij ten wpis

5 komentarzy :

  1. Do kiedy promocja? Mam taku Rimmel tylko w buteleczce. A puder s sensique jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do 27 promocja ;)
    Puder bardzo fajny jeszcze za tą cene to już w ogóle rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie ta baza pod makijaż Ingrid :) Niestety w Holandii zapewne tego nie będzie :(
    makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjna teraz sama się dziwę sobie ,że nigdy nie widziałam potrzeby używania bazy.Nie mam pojęcia ,ale chyba niestety nie będzie

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.