Instagram

19:18

Syoss Revive 3in1 fluid

Syoss Revive 3w1 Color Perfect Miracle - fluid do włosów farbowanych/z pasemkami - 200ml



Najpierw kilka słów od producenta.

SYOSS Supreme Selection Revive fluid 3w1

Fluid 3w1 SYOSS Supreme Selection Revive łączy głębokie działanie i efekt zamknięcia koloru. Trzy różne sposoby aplikacji sprawiają, że fluid pielęgnuje włosy farbowane lub z pasemkami na trzech poziomach intensywności. Wmasowany we włosy przed myciem zapewnia delikatną pielęgnację koloru. Stosowany po myciu włosów zapewnia intensywną pielęgnację koloru. Z kolei pozostawiając fluid na włosach na noc możemy trwale zamknąć kolor we wnętrzu włosa, a jednocześnie intensywnie je pielęgnować.

Cena aktualnie widzę na ezebra.pl 20,84zł przecena na 15,51zł.

U mnie w rossmanie jakiś czas temu widać była w cenie 17,99zł.Pózniej była przeceniona na niecałe 8zł.

Możemy ten fluid używać,aż na 3 sposoby:
Eksperci Syoss rekomendują aż trzy sposoby aplikacji tego kosmetyku:
Sekretny sposób fryzjerów - zastosowanie przed myciem: wmasuj we włosy przed myciem dla pielęgnacji koloru i 0% obciążenia.
Rytuał stosowania po myciu: wmasuj we włosy po myciu dla intensywnej regeneracji i 100% blasku koloru.
Aplikacja w nocy: pozostaw kosmetyk na włosach na noc - dla głębokiej pielęgnacji i ochrony koloru aż do 90% trwającej do 10 tygodni.

Mam fioła na punkcie kosmetyków do włosów.Mam już ich mase.Jednak jak przejść obojętnie obok takiej przeceny.
Fluid ten kupiłam już jakiś czas temu.
Używam go na noc ,albo przed myciem .Dla moich włosów idealny jest gdy stosuje go na noc,lub przed myciem.
Bałam się ,że poduszka i wszystko obok będzie tłuste itd ,a ja nie lubię spać gdy mam coś na włosach.
Jednak ten fluid wchłania jest bardzo dobrze rano włosy wyglądają dobrze .Myślałam,że będą bardzo tłuste.Ale nie są.Oczywiście umycia wymagają.
Już gdy spłukuje włosy samą wodą widzę różnicę.Włosy są takie mięciutkie,gładkie,nawilżone.A mam włosy bardzo suche ,więc to jest dla mnie rewelacja.Gdy nie mam czasu już na nakładanie na włosy masek ,to jest świetne wyjście.Włosy są po umyciu świetne super wyglądają i nie wymagają już niczego więcej.
Myślę ,że coś tam wpływa na ten kolor i trzyma się on lepiej.Włosy miałam farbowane ponad 2 tygodnie temu kolor nadal jest świetny.A bywało tak ,że po dwóch tygodniach kolor był strasznie zmyty i wyglądał ,jakby te włosy były farbowane pare miesięcy wcześniej,a nie raptem 2 ,3 tygodnie.

Napewno kupię go ponownie .Spisuje się rewelacyjnie.Ale najpierw wypróbuje inny fluid z Syoss. 3in1 regeneracyjny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger