Instagram

19:38

SCHWARZKOPF BC HYALURONIC MOISTURE/ HAIRSTORE/ KOSMETYKI DO WLOSOW SUCHYCH



W ostatnim czasie sporo u mnie postów włosowych i dzisiaj zostaniemy w tej tematyce.
Jestem fanką kosmetyków profesjonalnych, oczywiście zazwyczaj są to kosmetyki po prostu naładowane silikonami, które dają chwilowy efekt.Jednak moje włosy, bardzo lubią tego typu produkty, po naturalnych mało kiedy wyglądają dobrze.
Tym razem, miałam okazję przetestować i nadal ją testuje linię kosmetyków Schwarzkopf BC Moisture Kick.Kosmetyki te pochodzą, ze sklepu Hairstore, znajdziecie tam spory wybór kosmetyków.W skład zestawu wchodzi szampon micelarny, dwufazowa odżywka nawilżająca, oraz maska nawilżająca.

Kosmetyki te przeznaczone są do włosów suchych, normalnych, łamliwych, lekko porowatych i kręconych.




Schwarzkopf BC Moisture Kick, micelarny szampon nawilżający


Pierwszy produkt to szampon, produkty z tej serii dzięki temu, że posiadają pochodną kwasu hialuronowego gwarantują długotrwałe nawilżenie.

Szampon bardzo dobrze rozprowadza się  i tworzy delikatną pianę.Ma raczej średniej gęstości konsystencję. Szampon ma bardzo ładny zapach,  oraz ładne opakowanie.


Włosy po użyciu szamponu, nie są przesuszone ani splątane.
Włosy są niezwykle leciutkie, sypkie i bardzo przyjemne.
Szampon jest także bardzo wydajny, jego cena to  49,20 zł za 250 ml.


Schwarzkopf BC Moisture Kick, dwufazowa odżywka nawilżająca


Odżywka ma bardzo ładny zapach, dzięki czemu włosy pięknie pachną.
Po jej użyciu włosy się dobrze rozczesują, są mięciutkie i przyjemne w dotyku.
Lubię tego typu produkty, gdy nie mam czasu użyć akurat maski czy odżywki.Używam też jej do pielęgnacji włosów mojej córki, dzięki temu dużo łatwiej się rozczesują.To co ważne, nie obciąża włosów, oraz nie sprawia że są tłuste.

Pojemność to 200 ml i cena 56,60 zł 



Schwarzkopf BC Moisture Kick, maska nawilżająca


Ostatni produkt i zarazem mój ulubiony to maska do włosów.
Maska ma kremową konsystencję, mała ilość wystarczy aby pokryć włosy.Po użyciu tej maski, widzę że włosy są faktycznie dobrze nawilżone.W ostatnim czasie gdy czułam, że moje włosy są suche wtedy sięgałam po tą maskę i świetnie mi się sprawdziła.



Czuję, że włosy po użyciu tego produktu wyglądają jak po wyjściu od fryzjera.

Nie obciąża włosów, dobrze się z nich wypłukuje, nie powoduje szybszego przetłuszczania włosów.Włosy są gładkie, miękkie i bardzo przyjemne.

Pojemność maski to 200 ml, Cena 76,26 zł 






Podsumowując, jestem zadowolona z tej serii kosmetyków.Przede wszystkim robią to co obiecuje producent czyli nawilża.To co ważne nie przetłuszcza mi włosów, nie raz już po zmyciu maski miałam efekt jak bym włosów nie myła, przez długi czas.Albo robiły mi przyklap, tutaj nic się takiego nie dzieje.Włosy są wręcz bardzo sypkie, lekkie i bardzo przyjemne.Do tego pięknie pachną te kosmetyki, czuję się jakbym była u fryzjera.

Znacie kosmetyki tej firmy? Ja jestem fanką ich maski do włosów, o której pisałam już dawno temu.

5 komentarzy:

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger