Instagram

12:31

NUTRIDOME OLEJEK ARGANOWY/ RECENZJA



Witajcie, kochani 

Dzisiaj mam dla was post o tematyce włosowej. Pielęgnacja włosów jest dla mnie bardzo ważna a olejowanie ich to już mój rytuał i co kilka dni systematycznie go powtarzam przed myciem. Olejek arganowy jest bardzo znanym olejkiem, nie tylko w pielęgnacji włosów, ale także cery.

Olejek arganowy sprawdza się raczej u większości osób. Kiedy ja zaczynałam przygodę z olejowaniem włosów, wybrałam właśnie olejek arganowy i teraz postanowiłam do niego wrócić i zobaczyć jak się spisze. Olejek pochodzi z Nutridome, jest to dla mnie nowość jeśli chodzi o sklep z kosmetykami. Olejek przyszedł dobrze zabezpieczony i ładnie zapakowany.







Opis:

Suche, puszące się włosy, rozdwajające się i kruszące końcówki. To problemy, którym winna jest stylizacja na gorąco, częsta koloryzacja czy nieprawidłowa pielęgnacja. Każdy rodzaj włosów potrzebuje nawilżenia, odżywienia i ochrony. Tylko w ten sposób będziesz cieszyć się zdrowymi, lśniącymi kosmykami. Zadbaj o nie z Olejkiem arganowym NUTRIDOME. 100% naturalny kosmetyk o dużej zawartości witaminy E:
          w naturalny sposób chroni włosy*
          nawilża i odżywia pasmo po paśmie*
          wzmacnia oraz wspomaga wzrost włosów*
          wspomaga odbudowę struktury kosmyków*

Co kryje w sobie olejek arganowy? Płynne złoto, bo tak nazywany jest marokański olejek arganowy to kosmetyk, który zawiera wielkie bogactwo witaminy E, kwasów: Omega-6 i Omega-9, oleinowego, linolowego i arachidowego, antyoksydantów oraz naturalnych filtrów przeciwsłonecznych. To właśnie dzięki nim kosmetyk wzmacnia włosy, zapobiega ich rozdwajaniu, chroni końcówki przed rozdwajaniem, promieniowaniem UV i działaniem szkodliwych czynników atmosferycznych. Pomaga utrzymać równowagę pH skóry głowy oraz zwalczyć łupież. Przyspiesza wzrost włosów. Zapobiega ich wypadaniu i łamaniu. Wzmacnia suche i osłabione kosmyki.
Pojemność olejku 50 ml, Cena 59,00 zł


Plastikowa buteleczka z pompką jest bardzo wygodna w użytkowaniu. Opakowanie jest przezroczyste, dzięki czemu widzimy ile jeszcze produktu nam zostało.
Posiada on prosty i dobry skład.




Używam go na dwa sposoby: do olejowania włosów przed myciem - trzymam go 30 minut lub dłużej. Olejuję też często nakładając go na noc. Nie mam problemu ze zmyciem go, włosy po nim nie pozostają tłuste. Jedynie może obciążać, dlatego ja nakładam go od połowy, skupiając się głównie na końcówkach włosów.



Używam go także na suche włosy, nakładając odrobinkę na same końce.

Olejek używam od miesiąca i jest on bardzo wydajny. Włosy są dobrze nawilżone, błyszczące, a końce wyglądają bardzo dobrze. Olejek wygładza włosy, przez co jest idealny dla mojej mocno puszącej się czupryny. Efekt widziałam już po pierwszym olejowaniu, włosy od razu wyglądały lepiej. Aczkolwiek muszę podkreślić, że z każdym olejowaniem efekty są jeszcze lepsze.




Olejek arganowy polecam każdemu kto dopiero zaczyna przygodę z olejowaniem. U mnie spisuję się on świetnie. Włosy są błyszczące, a końce nie są zniszczone mimo ciągłego prostowania, suszenia, czy też farbowania ich.



Jedyny minus to cena. Ten olejek nie należy do najtańszych. Jego koszt to 59 zł, dla jednych to dużo, dla drugich nie. Oczywiście, może znajdziemy olejek arganowy w tańszej cenie, jednakże trzeba zaznaczyć, że ten produkt jest czystym olejkiem arganowym.

Według mnie warto skusić się na olejek arganowy, można go używać na wiele sposobów i nie tylko do włosów. Ja jestem bardzo zadowolona i na pewno jeszcze sięgnę po niego gdy się skończy.

A wy, stosowaliście olejek arganowy? Jak się u was sprawdza?

3 komentarze:

  1. Miałam już niejeden olej arganowy, wolę jednak lżejsze olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabieram się za olejowanie włosów już od ponad 10 miesięcy i coś nie może to u mnie dojść do skutku 😂 Natomiast jeśli już kupować, to jestem zdania, że tylko czysty olejek. I w mojej ocenie, choć generalnie preferuję niskobudżetowe życie, 59zł za taki olejek to jeszcze nie jest kolosalnie dużo, biorąc pod uwagę fakt, że idzie za tym jakość i że np. można taki olejek używać po keratynowym prostowaniu włosów (a nie wszystkie olejki z dodatkami się do tego nadają).
    Pozdrawiam! :)
    Tov

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger