Instagram

13:23

RECENZJA SZAMPON WAX PILOMAX DAILY/ MASKA TRICHO WAX

Dzień dobry, kochani.

Mamy już marzec, dni lecą jak szalone.Obiecałam być tu regularnie, niestety znowu chwilę mnie tu nie było.Wracam i mam nadzieję, że  w końcu będzie mnie tu więcej.Jeżeli obserwujecie mnie na instagramie, to tam jestem regularnie, jeżeli byście byli ciekawi co u mnie słychać.

Dzisiaj chciałabym zrecenzować wam produkty do włosów, ich testowanie rozpoczęłam jeszcze w grudniu.Przetestowałam je bardzo dokładnie i mogę już się z wami podzielić opinią na ich temat.
Jeżeli jesteście ciekawi, zapraszam do czytania.



Produkty jakie testowałam to szampon Daily Pokrzywa Pantenol, oraz maska z serii Tricho.


 Opis:

Myje delikatnie i skutecznie. Ekstrakt z pokrzywy wzmacnia ściany naczyń krwionośnych oraz pobudza ukrwienie skóry głowy i cebulek włosowych, poprawiając porost włosów. Sok z aloesu reguluje równowagę kwasowo-zasadową skóry głowy, łagodzi podrażnienia i silnie ją nawilża. Odbudowuje uszkodzone włosy, wygładza je i pogrubia. Odżywia skórę głowy. Pobudza mieszki włosowe.

Moja Opinia:

Jestem fanką kosmetyków, które umieszczone są w opakowaniach z pompką.Jest to niezwykle wygodne i higieniczne.

Szampon używam ja jak i mój narzeczony, jest bardzo wydajny i mimo częstego stosowania  nadal go mam.

Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, włosy przyjemne w dotyku nie splątane.

To co zauważyłam zwłaszcza u narzeczonego, bo to on miał problem z wypadaniem włosów, to teraz znacznie mniej włosów mu wypada.
U siebie także widzę, że te włosy są mocniejsze.

Używam go także z maską, więc trudno mi stwierdzić czy to że mam tak dużo baby hair to działanie szamponu, maski czy połączenia tych dwóch rzeczy.Ale widząc po narzeczonym, szampon sam w sobie też działa i szczerze polecam tym, którzy mają słabe włosy.

Więcej o nim przeczytacie, Tutaj.






Opis:

Maska przyspiesza wzrost włosów poprzez intensywne działanie na skórę głowy:
• intensyfikuje rozwój cebulek włosowych, dzięki ekstraktowi z chili i argininie, które powodują intensywniejsze ich odżywienie,
• dotlenia i energetyzuje, w wyniku działania argininy, która aktywizuje komórki skóry głowy i mieszków włosowych,
• dogłębnie nawilża, przez wzmacnianie bariery hydrolipidowej skóry, dzięki zawartym w niej oleju ze słodkich migdałów (naturalny emolient).

Maska zmniejsza wypadanie włosów oraz odbudowuje włosy suche i zniszczone.


Moja Opinia:

Maska ma bardzo ładny zapach, utrzymuje się na włosach co uwielbiam.
Bardzo dobrze nawilża, co jest zbawienne dla moich suchych włosów.Zauważyłam, że po jej użyciu stylizacja włosów jest znacznie przyjemniejsza i włosy wyglądają bardzo ładnie.
Dzięki temu, że maska nawilża włosy, są one delikatne miękkie, puszyste i bardzo dobrze się je rozczesuje.

To co widzę ja i moja fryzjerka, mam wysyp baby hair, włosy są też znacznie grubsze, jest ich dużo więcej.

Maskę nakładamy na skórę głowy, oraz na resztę włosów.Ja nakładam ją 1-2 razy w tygodniu i trzymam minimum 30 minut.Na to nakładam jeszcze czepek i ręcznik.

Szczerze polecam maskę tym, którzy mają problem z suchymi zniszczonymi włosami, rozjaśnionymi i słabymi.Maska po pierwszy efekcie już dała mi super efekt, a po dłuższym stosowaniu widzę, znacznie różnice w stanie włosów.

Więcej o masce, przeczytacie Tutaj.




Gorąco polecam wam ten duet, szampon oraz maskę.Dla mnie jest to idealne połączenie do włosów słabych, zniszczonych, rozjaśnionych.
Kolejny raz firma Wax Pilomax nie zawiodła mnie i produkty spisały mi się rewelacyjnie.

Próbki, które widzicie na zdjęciu, także sprawdziły mi się bardzo dobrze.Maska regenerująca do włosów farbowanych ciemnych, świetna bardzo były po niej przyjemne włosy.Szampon, także bardzo przyjemnie oczyścił włosy.

A wy znacie już te produkty? Skusicie się na ich kupno ? 

22 komentarze:

  1. Znam produkty, ale z innej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam całą serię tricho. Peeling jest mega pieniący się a po zmyciu silnie odświeża skórę głowy i nadaje taką lekkość, śmieszną jakby nam coś zdjęto z głowy :) Maska perłowo - żółta, słodko pachnie (ja też lubię ten zapach). Fakt nawilża mocno. I teraz po kilku miesiącach używania serii wyglądam jak słoneczko bo mojej loki szczególnie przy buzi tak ruszyły do wzrostu, że odstają na wszystkie strony. Szampon tez przyjemny. Wydajny, też taki odświeżający i na pewno nie plączący włosów. Naprawdę fajny. Świetna seria. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam maskę, użyłam, nakładam na wilgotne wlosy, na to czepek elektryczny - wytwarza delikatne cieplo, które, teoretycznie, powinno wspomóc wchłanianie składników z maski. Być może robię coś nie tak bo moje włosy po wyschnięciu wyglądają jak kopka siana. Meeega Suche. Wogule nie chcą się ukladać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde w szoku jestem, u mnie zupełnie inaczej i właśnie na moje sianowate włosy super działa.Wiadomo każdy ma inne włosy itd, no ale szkoda że u ciebie tak słabo zadziałała.

      Usuń
    2. O rany, ja nakładam po myciu, i ok 40 min noszę pod ręcznikiem i czepkiem i moje włosy ją piją niemalże i nie są później sianowate.

      Usuń
  4. Fajny skład, fajne opakowania różnej wielkości, fajna cena, fajne efekty, fajny zapach. Jednym słowem serdecznie Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione kosmetyki do włosów. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jeee i polecam każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zakupiłam ostatnio tricho i są absolutnie fantastyczna ta seria. Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te kosmetyki. A ta seria wyjątkowo skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku seria dominowała pod moją choinką, prawie wszystkie kobietki dostały właśnie coś z serii tricho :) ALka

    OdpowiedzUsuń
  10. podajcie jakiś link, gdzie można kupić te produkty on line. Użyłam próbki i muszę kupić więcej, produkt jest obłędny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.wax-sklep.pl
      albo w aptekach szukaj.....Prawda, że są cudowne <3

      Usuń
  11. Są meeega. Osobiście używałam już chyba wszystkich serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również polecam, ponieważ kocham te kosmetyki :). Saszetki -fajna alternatywa na krótki wypad poza miasto.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierzyłam w ich wyjątkowość do czasu kiedy sama się nie przekonałam. A teraz je uwielbiam. Naprawdę nigdy wcześniej nie miałam tak zadbanych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama używałam tej serii i poleciłam koleżance która ma problem z włosami po covidzie. Jest zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas było to samo po covidzie. Bardzo mi się osłabiły włosy i zaczęły wypadać garściami. Te kosmetyki uratowały moje włosy. Wzmocniły je.

      Usuń
  15. Kocham całym sercem te kosmetyki. Moje włosy sa po nich miękkie, zadbane i błyszczące. Obłęd. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger