Instagram

10:20

SHECELL DERMATOLOGIC/ RECENZJA KREMOW DO CERY ODWODNIONEJ I BARDZO SUCHEJ ATOPOWEJ


Witajcie kochani, w tym trudnym dla nas czasie.Jeżeli także, spędzacie ten czas w domu tym bardziej zapraszam do czytania kolejnej recenzji.Dzisiaj o kremach Shecell, są to dla mnie nowości.Testuję je dzięki Michałowi z Twoje źródło urody.O kremach tej marki słyszałam wiele dobrego, dlatego ucieszyłam się że mogę je przetestować.Wybrałam krem do cery odwodnionej, oraz do skóry atopowej.Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii, to zapraszam do dalszego czytania.





Opis :


Shecell Dermatologic, skóra atopowa, sucha i bardzo sucha to innowacyjny dermokosmetyk miejski w trendzie anti-pollution szczególnie polecany do codziennej pielęgnacji skóry atopowej kobiet w każdym wieku. Krem dzięki zawartości specjalnych substancji aktywnych skutecznie łagodzi wszelkie podrażnienia skóry oraz redukuje zaczerwienienie, pieczenie i swędzenie skóry. Zmniejsza szorstkość i nadmierne łuszczenie się skóry, poprawiając komfort przy atopowym zapaleniu skóry.
-Defensil Plus naturalna substancja bogata w kwasy tłuszczowe omega 3 i 6, wykazuje działanie przeciwzapalne, hamuje reakcje alergiczne, przynosi ulgę przy chronicznych zapaleniach skóry.
-Masło shea i olej abisyński odżywiają, regenerują i zmiękczają skórę oraz delikatnie ją natłuszczają, niwelując odczucie suchości i szorstkości.
-Ceramidy uzupełniają lipidy cementu międzykomórkowego. odbudowując naturalną barierę ochronną skóry.
-Glycofilm1.5P tworzy nieokluzyjny film na powierzchni skóry chroniąc ją przed zanieczyszczeniami. Nadaje efekt tzw. „drugiej skóry.
-Witamina E zwana „witaminą młodości działa przeciwrodnikowo. hamując procesy przedwczesnego starzenia się skóry.
-Alantoina i pantenol działają przeciwzapalnie, łagodzą podrażnienia i wspomagają procesy regeneracji naskórka.
- Nowoczesne filtry UVA i UVB chronią skórę przed niekorzystnym działaniem promieniowania UV.
- Produkt hipoalergiczny, nie zawiera parabenów, barwników ani silikonów.
Wskazania: Codzienna pielegnacja skóry atopowej, wrażliwej, suchej i bardzo suchej.
Działanie: Skutecznie koi i łagodzi wszelkie podrażnienia skóry
Pozostawia delikatny film ochronny na powierzchni skóry
Odżywia i regeneruje skórę
Przynosi ulgę
Poprawia kondycję skóry atopowej, suchej i bardzo suchej
Sposób użycia: Stosować na oczyszczoną skórę twarzy 2 x dziennie rano i wieczorem.
Skład: Aqua (Water), Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Isostearate, Dicaprylyl Carbonate, Polyglyceryl-6 Stearate, Ethylhexyl Triazone, Pentylene Glycol, Crambe Abyssinica (Abyssinian) Seed Oil, Isopropyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Myristyl Myristate, Octylododecanol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Polyacrylate Crosspolymer-6, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Polyglyceryl-6 Behenate, Ribes Nigrum (Black Currant) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil Unsaponifiables, Cardiospermum Halicacabum Flower/Leaf/Vine Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Sodium Lauroyl Lactylate, Ceramide NP, Ceramide AP, Phytosphingosine, Cholesterol, Xanthan Gum, Carbomer, Ceramide EOP, Biosaccharide Gum-4, Allantoin, Chitin Dibutanoate, Hydroxyacetophenone, Beta-Sitosterol, Squalane, Glycine Soja Oil, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Propylene Glycol, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA, Parfum (Fragrance).




Ten krem przyznam szczerze testuję najkrócej.Dlatego też dużo o nim powiedzieć nie mogę, najpierw wzięłam się za testowanie kremu do cery odwodnionej.

Krem do skóry atopowej i bardzo suchej testuję dopiero kilka dni, na ten moment mogę powiedzieć o nim parę słów.

Używam go rano, po nałożeniu cera jest błyszcząca, nawilżona.Krem szybko się wchłania, jest gładka i mięciutka.Jak najbardziej nadaje się pod makijaż, nie zauważyłam rolowania się itd.

Mam cerę mieszaną, choć w ostatnim czasie dość suchą ten kremik na dzień sprawdza mi się jak na razie dobrze.Aczkolwiek, na noc wydaje mi się zbyt jednak lekki.



Opis:

Działanie
Koncentrat lipidów o unikalnych zdolnościach regeneracyjnych, zwiększa nawilżenie oraz ochronę dzięki czemu skóra staje się mniej wrażliwa i sucha.
Olej szafranowy odżywia i wygładza skórę, koi podrażnienia.
Kompleks substancji nawilżających (gliceryna, stearyna, trehalozyna, mocznik) stopniowo uwalniany z mikro-sieci do warstwy rogowej naskórka zapewnia długotrwałe nawilżenie.
Hydromocznik poprawia elastyczność skóry, działa regenerująco. Zmiękcza warstwę rogową naskórka.
Kwas hialuronowy intensywnie nawilża oraz poprawia jędrność skóry.
Alantoina i pantenol działają przeciwzapalnie, łagodzą podrażnienia wspomagają procesy regeneracji naskórka.
Glycofilm 1,5P tworzy nieokluzyjny film na powierzchni skóry, chroniąc ją przed zanieczyszczeniami. Nadaje efekt tzw. "drugiej skóry".
Nowoczesne filtry UVA i UVB chronią skórę przed niekorzystnym działaniem promieniowania UV.

Skład
Aqua, isostearyl isostearte, Glycerin, Dietylamino Hydroxybenzoyl Benzoate, Dicaprylyl, Carbonate, Isopropyl Isostearate, Isopropyl Myristate, Polyglyceryl-6 Stearate, Ethylhexyl Triazone, Hydroxyethyl Urea, Pentylete Glycol, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Cetaryl Alcohol, Glyceryl Stearate, Myristyl Mytistate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Bisosaccharide, Gum-4, Trehalose, Urea, Sodium Hyaluranate, Pullulan, Ceramide NP, Ceramide AP, Ceramide EOP, Chitin Dibutanoate, Phytosphingosine, Cholesterol, Allantoin, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Gylcine Soja Oil, Ascorbyl Palmitate, Polyglyceryl-6 Behenate, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexyglycerin, Lecithin, Propylene Glycol, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Polyacrylate Crosspolymer-6, Hydroxyacetophenone, Glyceryl Polyacrylate, Caprylyl Glycol, Disodium Phosphate, Potassium Phosphate, Perfum.


Kremik ten poszedł jako pierwszy do testów, bardzo mnie on zaciekawił od razu.
Testuję go już prawie miesiąc czasu, rano jak i wieczorem.Zużycie jest już dość spore, sprawdza się świetnie na dzień.Ma przyjemną konsystencję, szybko się wchłania i idealnie sprawdza się pod makijaż.

Stosuję go też na noc, aczkolwiek nie raz czułam że potrzebuję czegoś mocniej nawilżającego.Kiedy używam pod krem, serum wtedy nie potrzebuję już nic mocniejszego.

Bardzo polubiłam się z tym kremem, tak jak krem do skóry atopowej dają efekt tak gładkiej cery, mięciutkiej uwielbiam to.
Nałożony na noc, rano widzę duży efekt. Tym bardziej zauważyłam efekty, kiedy użyłam na noc innego kremu i wróciłam do tego.A więc co to były za efekty, że aż tak bardzo polubiłam ten krem.Rano budząc się moja cera, jest bardzo gładka, promienna i naprawdę tak ładnie zdrowo wyglądając. Taki efekt widzę tylko po tym kremie jak i jeszcze z innej firmy, ale o nich za jakiś czas.

Moja cera w ostatnim czasie jest sucha, ale też nie aż tak bardzo.Nie wiem czy na bardzo wysuszonej cerze aż tak się sprawdzi, ponieważ to nawilżenie nie jest aż tak bardzo wow, w moim odczuciu oczywiście.



Podsumowując koniec końców, bardzo lubię krem do cery odwonionej.Cera jest bardzo gładka, przyjemna, nawilżona idealnie jak dla mojej cery mieszanej.Szybko się wchłania, dzięki czemu nadaje się super pod makijaż.

Krem do skóry atopowej, używam zbyt krótko aby móc się o nim dobrze wypowiedzieć.Jak na razie widzę, że sprawdza się świetnie na dzień i mam podobne odczucia jak po używaniu kremu do cery odwodnionej.

Bardzo cieszę się, że mogłam przetestować coś nowego.Lubię testować nieznane mi produkty, tych kremów wcześniej nie znałam i mało o nich słyszałam.

Znacie tą firmę? jestem ciekawa waszej opinii na temat tych czy też innych ich kremów.

4 komentarze:

  1. Nie dla mnie te kremy, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystałam z produktów tej marki, ale czytałam już sporo recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na swoją przesyłkę, bo jestem ich bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny krem i coraz częściej widoczny w drogerii online z której zamawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger