Instagram

18:49

AUBE PROCOLLAGEN+ Z LINII SYNTHESIS / RECENZJA

Witajcie kochani :)

Dzisiaj mam dla was recenzję, paru kosmetyków.Długo zbierałam się, aby je opisać i w końcu udało mi się zebrać.Do przetestowania dostałam 4 produkty.Kosmetyki firmy Aube, były mi zupełnie nie znane.Do testów dostałam produkty z serii niebieskiej ProCollagen+.Dzisiaj wam opowiem jak ta seria spisała się u mnie.




O firmie :

Firma założona w maju 2016 w Londynie. Kosmetyki AUBE wykorzystując najnowsze rozwiązania w dziedzinie biotechnologii, pomagają skórze zachować jędrność i elastyczność. Formuły każdej z dwóch serii bazują na substancjach o udowodnionym działaniu przeciwstarzeniowym. Marka AUBE łączy starannie wyselekcjonowane substancje czynne pochodzenia roślinnego z najnowszymi technologiami, tworząc kosmetyki pielęgnacyjne na miarę XXI wieku.



KREM NA DZIEŃ WZMACNIAJĄCY STRUKTURĘ SKÓRY Z WIDOCZNYMI ZMARSZCZKAMI

Krem na dzień wzmacniający strukturę skóry AUBE®, to rewolucyjny program naprawczy dla skóry dojrzałej, która utraciła gęstość i elastyczność. Zaawansowana technologia oparta na naturalnych molekułach HRGP i ekstrakcie z nieśmiertelnika umożliwia rekonstrukcję włókien kolagenowych i poprawia gęstość macierzy zewnątrzkomórkowej. Dodatkowo, zawartość filtrów UV zabezpiecza przed fotostarzeniem.
  • Molekuły HRGP – wspomagają naturalną syntezę kolagenu.
  • Ekstrakt z nieśmiertelnika – wpływa pozytywnie na wzrost produkcji białka odgrywającego kluczowa rolę w prawidłowym sieciowaniu włókien kolagenowych.
  • Kompleks ProCollagen+ – łącząc w sobie unikalne właściwości tych dwóch składników, stanowi skuteczne rozwiązanie w walce z upływającym czasem.
  • Filtry UV – ochraniają skórę przed szkodliwym działaniem światła słonecznego
INCI
Aqua (Water), Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Urea, Isoamyl Cocoate, Propylene Glycol, Octocrylene, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Dicaprylyl Ether, Glycerin, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Sodium Lactate, Squalane, Ethylhexyl Salicylate, Caprylic/Capric Triglyceride, Helichrysum Stoechas Extract, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Hydrolyzed Soybean Fiber, Borago Officinalis Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cyclopentasiloxane, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cera Alba, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Allantoin, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Butylene Glycol, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Hydroxypropyl Bispalmitamide MEA, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Parfum (Fragrance), Ethylhexylglycerin, Disodium EDTA.

Pojemność 50 ml, Cena 54,99 zł 



Bardzo spodobał mi się sam wygląd, produktów.Krem ma ładne okrągłe opakowanie.Zapach kremu jak i wszystkich produktów jest bardzo przyjemny.Nie mam zmarszczek, moja cera dojrzała nie jest.Tak więc ta linia nie jest stworzona dla mnie.Aczkolwiek testowałam codziennie te produkty.Krem bardzo dobrze nawilżał moją cerę, była ona przyjemna i gładka.Niestety szybko zaczęłam zauważać, że wyskakuje mi sporo niedoskonałości.Zaczęłam odstawiać te produkty i wtedy cera wracała do normy.Tak więc kompletnie się u mnie nie sprawdził krem jak i reszta, niestety z tego co czytałam to nie tylko u mnie powodowały taki spory wysyp.

Szkoda bo krem pięknie pachnie i cera była bardzo przyjemna po jego użyciu.


WYPEŁNIACZ ZMARSZCZEK MIMICZNYCH


Wypełniacz zmarszczek mimicznych AUBE® łączy technologię ProCollagen+, która intensywnie stymuluje syntezę kolagenu w komórkach skóry właściwej, z ekstraktem z lawendy francuskiej, wzmacniającym spójność komórek i zwiększającym grubość naskórka. Aplikowany punktowo wypełnia i wygładza bruzdy oraz zmarszczki i sprawia, że skóra odzyskuje młody wygląd.

INCI
Dimethicone, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Butylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Cyclotetrasiloxane, Hydroxypropyl Bispalmitamide MEA, Caprylic/Capric Triglyceride, Lavandula Stoechas Extract, Hydrolyzed Soybean Fiber, Helichrysum Stoechas Extract, 1,2-Hexanediol, Aqua (Water), Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

Pojemność 50 ml, Cena 54,99 zł

Wypełniacz zmarszczek oddałam swojej mamie, ona zmarszczki ma więc jest idealna do przetestowania takich produktów.Ona wielkich wymagań nie ma, ale chwali ten produkt.Oczywiście zmarszczki, które już są nagle nie zniknęły, ale może zapobiegnie powstawaniu kolejnych.



SERUM NA NOC WZMACNIAJĄCE STRUKTURĘ SKÓRY


Serum na noc AUBE® z kompleksem ProCollagen+ pomaga zredukować oznaki zwiotczenia skóry i wpływa na poprawę konturu twarzy. Silnie skoncentrowana formuła zawiera zestaw substancji aktywnych, dobranych tak, by zapewnić skórze dojrzałej kompleksowe wsparcie w przeciwdziałaniu procesom starzenia. Do stosowania na noc 2-3 razy w tygodniu.
  • Molekuły HRGP – wspomagają naturalną syntezę kolagenu.
  • Ekstrakt z nieśmiertelnika – wpływa pozytywnie na wzrost produkcji białka odgrywającego kluczowa rolę w prawidłowym sieciowaniu włókien kolagenowych.
  • Kompleks ProCollagen+ – łącząc w sobie unikalne właściwości tych dwóch składników, stanowi skuteczne rozwiązanie w walce z upływającym czasem.
  • Olej arganowy – wzmacnia skórę, silnie regeneruje, łagodzi objawy trądziku, nawilża i chroni przed działaniem słońca i wiatru.
  • Extract z nieśmiertelnika – nawilża, regeneruje, obkurcza naczynia krwionośne, zapobiega opuchnięciom, wzmacnia.

Skład INCI
Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Dicaprylyl Ether, Propylene Glycol, Argania Spinosa Kernel Oil, Glycerin, Glyceryl Stearate, Glyceryl Stearate Citrate, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Cetearyl Alcohol, Isoamyl Cocoate, Dimethicon, Helichrysum Stoechas Extract, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Hydrolyzed Soybean Fiber, Amorphophallus Konjac Root Extract, Phenoxyethanol, Lanolin, Sodium Hyaluronate, Ethylhexylglycerin, Panthenol, Tocopheryl Acetate, BHT, Parfum (Fragrance).

Pojemność 30 ml, Cena 59,99 zł 



Serum było bardzo przyjemne w stosowaniu, cera była gładka, nawilżona bardzo przyjemna.Niestety nie mogłam stosować dalej przez ciągły wysyp niedoskonałości.Szkoda bo zapowiadał się dobrze.



REWITALIZUJĄCE SERUM POD OCZY



Rewitalizujące serum pod oczy AUBE® pomaga utrzymać właściwą teksturę skóry oraz wymodelować kontur oka. Kompleks ProCollagen+ skutecznie chroni cienką i delikatną skórę wokół oczu przed utratą grubości i elastyczności. Zawartość składników o silnym działaniu antyoksydacyjnym zapobiega szkodliwemu działaniu wolnych rodników.
Włókna kolagenowe to podstawowy budulec tkanki łącznej. Efektem obniżenia poziomu kolagenu są zmarszczki, utrata właściwego owalu twarzy i zwiotczenie skóry. Najnowsze badania naukowe dowodzą, że molekuły HRGP wspomagają naturalną syntezę kolagenu. Oligosacharydy z kwiatów nieśmiertelnika wpływają pozytywnie na wzrost produkcji białka odgrywającego kluczową rolę w prawidłowym sieciowaniu włókien kolagenowych. Kompleks ProCollagen+, łącząc w sobie unikalne właściwości tych dwóch składników, stanowi skuteczne rozwiązanie w walce z upływającym czasem.
INCI
Aqua (Water), Cetyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate, Urea, Glyceryl Stearate Citrate, Glycerin, Borago Officinalis Seed Oil, Betaine, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearic Acid,Isoamyl Cocoate, Phenoxyethanol, Hydrolyzed Soybean Fiber, Saccharomyces Cerevisiae Extract, Rhodiola Rosea Root Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Sodium Lactate, Echinacea Angustifolia Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Cera Alba, Tocopherol, Sodium Hyaluronate, Tocopheryl Acetate, Soluble Collagen, Retinyl Palmitate, Allantoin, Helichrysum Stoechas Extract, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, PPG-11 Stearyl Ether, Xanthan Gum, Ethylhexylglycerin, Disodium EDT.

Pojemność 15 ml, Cena 49,99 zł 

Serum pod oczy bardzo polubiłam, bardzo dobrze nawilża skórę pod oczami.Pozostawia lekką tłustą warstwę.Konsystencja jest gęsta, bardzo treściwa.Zapach jest tak samo ładny jak przy reszcie produktów, jeżeli ktoś nie lubi mocno perfumowanych produktów to i tych nie polubi.

Dołączone były także próbeczki, które powędrują dalej.Zresztą tak jak i reszta produktów, poleci do mojej mamy.Może u niej sprawdzą się lepiej i nie spowodują tak dużego wysypu niedoskonałości.Ja niestety nie mogłam ich długo stosować, właśnie przez to.

Linia, która mi się trafiła do testowania zupełnie nie pasowała niestety do mojej cery.Nie mam cery dojrzałej, aczkolwiek bardzo dobrze ją nawilżała i moja cera mieszana świetnie po niej wyglądała.Jest niestety ale, no właśnie ale niedoskonałości.

Jeżeli mimo to jesteście ciekawe tych czy innych produktów tej firmy, zapraszam na ich oficjalną stronę TUTAJ


Powiedzcie znacie kosmetyki firmy Aube? 
Co o nich myślicie?

1 komentarz:

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger