Instagram

09:00

RECENZJA MYDEŁ NABULSI/ MYDŁO PALESTYŃSKIE Z OLIWY Z OLIWEK

Witajcie kochani :)

Dzisiaj mam dla was, recenzję bardzo ciekawych produktów.Dzięki nawiązaniu współpracy, mogę przetestować bardzo ciekawe mydełka.Do testów wybrałam mydło w płynie z olejkiem lawendowym, oraz mydło w kostce, ręcznie robione.Mydła Nabulsi z oliwy z oliwek, produkcji Palestyńskiej.Bardzo mnie one zainteresowały, na codzień nie spotykam mydeł z oliwy z oliwek,  a wy? Zapraszam do czytania mojej opinii o mydłach.




Troszkę informacji:

Nazwa Nabulsi odnosi się do palestyńskiego miasta Nablus, gdzie od setek lat mydło z oliwy produkowane jest według tradycyjnej lokalnej receptury.
Obecnie na polskim rynku jest stosunkowo mało produktów z dodatkiem oliwy, a jeśli są, to zawartość oliwy w nich jest śladowa. Zawartość oliwy w mydle Nabulsi w kostce to około 85%, a w Nabulsi w płynie około 25%, co świadczy o najwyższej jakości tych produktów.


W ofercie dostępne są ręcznie robione tradycyjne mydła w kostce 100 g oraz 8 rodzajów mydła w płynie. Mydło Nabulsi w płynie dostępne jest w butelkach 250 i 500 ml w wersji klasycznej, oraz z dodatkami naturalnych olejków z czarnuszki, róży damasceńskiej, słodkich migdałów, lawendy, pestek winogron, pestek granatu oraz cynamonu.
Wszystkie wymienione produkty były badane dermatologicznie, mają oceny bezpieczeństwa i są zarejestrowane w portalu CPNP.




 MYDŁO NABULSI Z OLEJKIEM LAWENDOWYM- cENa za 250 ml, 28 zł 


Mydło to wykonano z najwyższej  jakości oliwy z oliwek, której dobroczynne działanie na skórę znane jest od wielu lat. Jest ona bogata w przeciwutleniacze, kwasy omega 3,6,9 pomagające zachować skórze zdrowy wygląd, odpowiedni poziom nawilżenia oraz gładkość.
Mydło Nabulsi w płynie ma delikatną kremową konsystencję, dzięki czemu nie zatyka porów. Jest odpowiednie do pielęgnacji twarzy i ciała, dla wszystkich rodzajów skóry, również dla dzieci powyżej 3 roku życia.
Olejek z lawendy posiada relaksujący zapach, działa antybakteryjnie, wspomaga leczenie trądziku, łuszczycy i poparzeń słonecznych. Pomaga również rozjaśnić skórę.


Mydło zapakowane jest w ładne kartonowe opakowanie, wyróżnia się zdecydowanie od mydeł, którę widzę w drogeriach.Samo opakowanie jest zwyczajne plastikowe, ale podoba mi się jego szata graficzna.Oczywiście posiada, pompkę co jest bardzo wygodne.

Już przy pierwszym użyciu, zauważyłam dużą różnicę między tym mydłem, a tymi znanymi mi dotychczas.Zapach to on rzucił mi się jako pierwszy, jest bardzo ładny lawendowy, nie jestem fanką lawendy, ale pomyślałam że mydło o tym zapachu może być przyjemne i nie myliłam się.Dłonie po jego użyciu są dobrze umyte, pięknie pachnące.To co uwielbiam to jest to, że zapach nie znika od razu, lecz utrzymuje się dość długo na dłoniach.Ma on ładny żółty kolor, jest gęste dzięki czemu jest wydajny.Naprawdę potrzeba małej ilości do umycia rąk, bardzo dobrze się pieni.

Dłonie są cudownie nawilżone, dzięki niemu nie potrzebuje w ciągu dnia smarować dłoni kremem, z czego się cieszę bo nie przepadam w ciągu dnia kremować rąk.Choć mydło jest z oliwy z oliwek, nie pozostawia tłustego filmu na rękach, ale nawilżenie rąk utrzymuje się długo.

Zdecydowanie polubiłam się z tym mydłem i nie tylko ja, ale także mój narzeczony.Zawsze ma suche dłonie, po jego użyciu są znacznie przyjemniejsze.Miękkie, gładkie i ten cudowny zapach lawendy.

Poza myciem dłoni, świetnie nadaje się do mycia cery.Lubię go używać zwłaszcza rano, dobrze oczyszcza, cera jest nawilżona i bardzo przyjemna.Nie zauważyłam rozjaśnienia, ale może po dłuższym używaniu, coś zauważę.

Mydło kupicie, np TUTAJ



Skład INCI: Aqua, Saponified Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Propylene Glycol, Potassium Hydroxide, Lavandula Angustifolia Oil, Linallol, Limonene, DMDM Hydantoin.


 RĘCZNIE ROBIONE MYDŁO NABULSI W KOSTCE- Cena 100 G- 8 zł 
Mydło Nabulsi w kostce - naturalne mydło z oliwy z oliwek. Mydło to wykonano z najwyższej jakości oliwy z oliwek, która jest bogata w przeciwutleniacze i kwasy omega.

Mydło umieszczone jest, w kartonowym opakowaniu.Bardzo mi się ono podoba, wpada w oko i zachęca do kupna.


Mydło jest zupełnie bezzapachowe.Jeżeli lubicie perfumowe mydła, to niestety to takie nie jest.Po kontakcie z wodą, nie pieni się.To także mnie zdziwiło, nigdy nie miałam mydła o takiej konsystencji.

Mimo to, mydło bardzo dobrze myje, dzięki temu że jest ono z oliwy z oliwek skóra jest cudownie nawilżona.Dzięki temu bardzo polubiłam się z tym mydłem.Bardzo podoba mi się to, jak ono wygląda.

Jego cena to 8 zł, nie jest to najniższa cena za mydło.Aczkolwiek skład jest dobry, moja skóra jest bardzo go polubiła.Jesienią często, moja skóra potrzebowała dużej dawki nawilżenia, tutaj skóra po myciu jest bardzo miła, nawilżona, przyjemna.Choć oczywiście warto mimo to, nawilżać ją.

Kupicie je np, TUTAJ



Skład INCI: Aqua, Saponified Olea
Europaea (Olive) Fruit Oil, Propylene
Glycol, Sodium Hydroxide, Parfum,
Hexylcinnamal, Limonene,
Benzylsalicylate, Linalool, Geraniol,
Butylphenyl Methylpropional,
Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone.


Mydła Nabulsi są dla mnie nowością, nigdy o nich nie słyszałam.Bardzo cieszę się, że miałam możliwość je poznać.Bardzo się z nimi polubiłam, moja skóra po ich użyciu jest bardzo, ale to bardzo miękka, nawilżona.Dla takich leni jak ja, którym nie chce się smarować balsamami będzie idealne.

Jestem bardzo ciekawa innych mydeł w płynie, zaciekawiła mnie wersja z cynamonem.Już czuję jak on musi cudownie pachnieć.

Zapraszam na oficjalną stronę importera 

Znacie mydła Nabulsi? Skusicie się na ich kupno? Ja wam szczerze polecam, są to dobre mydła z dobrymi składami.

1 komentarz:

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger