czwartek, 22 czerwca 2017

Equilibra Szampon i Maska Arganowa Seria Ochronna


Witajcie dziewczyny

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją produktów do pielęgnacji włosów.Uwielbiam testować produkty do włosów.Mam troszkę hopla na tym punkcie i powoli brakuje mi miejsca by trzymać te kosmetyki, ale co chwila wychodzą nowe i nowe kosmetyki no i jak tu się na nie skusić ? Do przetestowania dostałam od firmy Equilibrasklep szampon, oraz maskę do włosów.Produkty te są bardzo interesujące, mają świetny naturalny skład dlatego bardzo mnie zainteresowały.Jak spisały się u mnie ? Tego dowiecie się czytając dalej.






Seria do włosów Arganowa powstała z myślą o włosach osłabionych i matowych.Szampon ma delikatnie oczyścić włosy nie powodując wysuszenia.Formuła szamponu bogata jest w naturalne substancje aktywne takie jak : olejek arganowy,  ekstrakt z liści czarnej herbaty, proteiny pszeniczne, ekstrakt z siemienia lnianego i gliceryna roślinna. Szampon chroni włosy, przywraca im blask oraz wzmacnia je i odżywia. Po zastosowaniu szamponu włosy są miękkie, wygładzone i błyszczące.





















Co zawiera szampon arganowy?
► 98% składników pochodzenia roślinnego
► Olejek arganowy: chroni odżywia i koi
► Ekstrakt z liści czarnej herbaty: wzmacnia włosy
► Proteiny pszeniczne: wzbogacają, wzmacniają strukturę
► Surfaktanty pochodzenia roślinnego: delikatnie oczyszczają
► Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia 
► Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza
NIE ZAWIERA: PARABENÓW  WAZELINY  PEG  SLS i SLES  ALKOHOLU
 SILIKONÓW  BARWNIKÓW  DODATKU SOLI  ALERGENÓW
DELIKATNIE PERFUMOWANY 
 ŁAGODNY  TESTOWANY KLINICZNIE

 
Składniki: Aqua (Water), Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Citric Acid, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Dehydroacetic Acid.

Moje włosy bardzo lubią się z olejkiem arganowym dlatego też wiedziałam, że prawdopodobnie polubię się z tymi produktami. Jednakże moje włosy często po produktach naturalnych do włosach nie są wcale ładne i przyjemne.Mam włosy rozjaśniane aktualne brąz z blondem, ale nadal wymagające są.

Po użyciu szamponu byłam bardzo mile zaskoczona.Włosy były naprawdę bardzo przyjemne miękkie, zazwyczaj po tego typu szamponach włosy mam tępe i bardzo nie przyjemne, a tu miła niespodzianka.Szampon ma bardzo ładny zapach i to co lubię, zapach utrzymuje się na włoskach.
Po jego użyciu od razu czułam, że skóra głowy jest przyjemnie oczyszczona.Jego konsystencja jest wodnista, ale bardzo przyjemna.Dobrze też się pieni co jest jego kolejnym plusem.

Nie mam mu nic do zarzucenia, bardzo moje włosy się z nim polubiły.


Jego pojemność to 250 ml/ a cena to 19,199 zł.Kupić go możecie np, tutaj.






Arganowa maska ochronna to świetna propozycja dla włosów osłabionych i matowych. Zawarty w masce olejek arganowy chroni włosy, odżywia je i koi. Ekstrakt z liści czarnej herbaty wraz z ekstraktem z siemienia lnianego odżywia i wzmacnia włosy na całej długości. Maska zawiera również substancje pochodzące z olejków roślinnych oraz glicerynę roślinną. Dzięki tym składnikom włosy stają się miękkie i łatwo je rozczesać. Przy regularnym stosowaniu maski, włosy są mocne, wygładzone i błyszczące. 

Producent zaleca by maskę trzymać na włosach 5 minut.Oczywiście ja trzymam maskę o wiele dłużej.



















Co zawiera maska arganowa?

► 98% składników pochodzenia roślinnego
► Olejek arganowy: chroni odżywia i koi
► Ekstrakt z liści czarnej herbaty: wzmacnia włosy 
► Składniki odżywcze z olejków roślinnych: zapewniają miękkość i łatwe rozczesywanie 
► Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia 
► Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza

NIE ZAWIERA: PARABENÓW  WAZELINY  PEG  ALKOHOLU  SILIKONÓW  BARWNIKÓW ► ALERGENÓW
DELIKATNIE PERFUMOWANA 
 ŁAGODNA  TESTOWANA KLINICZNIE

 
Składniki: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Parfum (Fragrance), Sodium Stearoyl Glutamate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Tetrasodium Glutamnate Diacetate, Dehydroacetic Acid.

Pojemność maski to 200 ml.Jej zapach jest tak samo ładny jak szamponu.Podoba mi się to co zobaczyłam po otwarciu.Maska mimo przykrywki ma w środku wieczko.Dzięki temu możemy produkt ten zabierać z sobą w podróż, nie bojąc się, że coś nam się wyleje.























Jak widzicie na zdjęciu, maska ma kolor biały i bardzo gęsty.Bardzo łatwo rozprowadza się na włosach.
Oczywiście nie trzymam jej na włosach 5 minut jak pisze producent, ale jak już nakładam maskę to trzymam ją 30 minut pod czepkiem.

Włosy po jego użyciu, są bardzo przyjemne.Miękkie , gładkie i pachnące.Maskę używam raz w tygodniu i powiem wam, że włosy naprawdę mam w lepszym stanie.Czyli maska nie działa chwilowo, tylko czym dłużej jej używamy tym włosy, są w coraz lepszej kondycji.

Uwielbiam swoje włosy po użyciu tych produktów.Ciągle je dotykam i dotykam bo są takie cudowne i ten zapach.

Cena tej maski 28,99 zł/ kupicie ją np. tutaj.










Jestem naprawdę bardzo zadowolona z tych produktów, bardzo dobrze podziałały na moje włosy.Według mnie warto je kupić i przetestować, ich cena też nie jest bardzo duża.

Znacie produkty tej marki ? Co o nich myślicie ? 

Udostępnij ten wpis

18 komentarzy :

  1. słyszałam o tej marce, jednakże jeszcze nic nie zakupiłam :) fajnie, że się sprawdziły i są skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio dużo o niej słyszę, mam też ich próbki w domu produktów dla dzieci także fajne ;)

      Usuń
  2. Otrzymałam niedawno ten zestaw, ale jeszcze nie wyrobiłam sobie opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go od maja testuje i jestem bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  3. Mam podobne włosy do Twoich, więc pewnie wypróbuję te produkty. Też rozjaśniałam i chociaż przestałam, nadal są wymagające. Już kiedyś próbowałam czegoś z olejkiem arganowym. Pamiętam, że świetnie się sprawdziło! Jak zdenkuję to, czego na razie używam, wezmę się za tą linię. Kojarzę firmę, bo chciałam kupić z niej żel aloesowy. Słyszałam dużo dobrego o ich składach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety póki się te rozjaśnione nie zetnie to chyba idealne nie będą haha ja mam chęć wrócić do brązu miałam wtedy spokój.Ja też dużo dobrego słyszałam, mam też ich próbki, ale produktów dla dzieci.Ten zestaw dla mnie rewelacja ;)

      Usuń
  4. u mnie to samo.. :D az brakuje miejsca pod prysznicem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no ja już układam jedną na drugą

      Usuń
  5. Szamponów muszę unikać, bo coś mam ze skórą głowy, ale maseczka czeka u mnie na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty z arganem. Mysle, ze byśmy sie polubiły :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tak to myślę, że spisałyby się dobrze;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ostatnio trafiam na same świetne kosmetyki, mam szczęście ;))

      Usuń
  8. Mam szampon aloesowy z tej firmy i jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam dużo właśnie dobrego o tej serii ;)

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.