poniedziałek, 27 lutego 2017

AA Beauty Bar nowa linia kosmetyków / Recenzja


Witajcie 

Dzisiaj przychodzę do was z kolejnymi nowościami od firmy AA i tym razem są to maseczki.Firma AA stworzyła nową linię linię maseczek ,oraz peelingów kremowych .Zamknięte są w wygodnych saszetkach.Do przetestowania dostałam Maskę węglową Oczyszczająca,Kremową maskę nawilżającą oraz Kremowy peeling enzymatyczny.Jak spisały się u mnie ? tego dowiecie się czytając dalej.




Pierwszą maskę ,którą przetestowałam była Maska węglowa oczyszczająca.

AA Beauty Bar – Twój domowy salon ekspresowej pielęgnacji. Szeroki wybór zabiegów, wysoka skuteczność i kremowa przyjemność stosowania.
Oczyszczająca maseczka węglowa doskonale usuwa wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry i przywraca jej świeżość. Jest polecana szczególnie dla cery tłustej, trądzikowej i ze skłonnością do powstawania zaskórników.

Działanie
• Aktywny węgiel głęboko oczyszcza skórę i odblokowuje pory, przywracając skórze zdrowy wygląd.
• Tlenek cynku reguluje wydzielanie sebum, pozostawiając skórę świeżą i wygładzoną.
• Kwas azelainowy normalizuje proces złuszczania naskórka oraz redukuje ilość zaskórników i wykwitów skórnych.

Pojemność saszetki to 8 ml i mi ona spokojnie starczyła na dwa razy.Buzia po jej użyciu była oczyszczona,mięciutka.Jednak nie widziałam jakiegoś takiego wow jak na maskę oczyszczającą.Nie zrobiła też mi nic złego więc ogólnie podsumowuje ją dobrze.Użyłam ją dwa razy jestem ciekawa czy po dłuższym stosowaniu spisałaby się jeszcze lepiej.

Składniki
Aqua, Kaolin, Zinc Oxide, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrated Silica, Pentylene Glycol, Octyldodecanol, Dicaprylyl Ether, Magnesium Aluminum Silicate, Arachidyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Behenyl Alcohol, Myristyl Myristate, Charcoal Powder, Butyl Avocadate, Azelaic Acid, Arachidyl Glucoside, Xanthan Gum, Citric Acid, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum.

Peeling enzymatyczny skutecznie oczyszcza, łagodnie złuszcza i wygładza naskórek. Jest polecany szczególnie dla cery wrażliwej, suchej i naczynkowej.
Działanie
• Enzym z owoców papai doskonale złuszcza obumarłe komórki, dzięki czemu skóra staje się wyraźnie gładsza i odzyskuje zdrowy koloryt.
• Multiaktywny Hydroligent System zapewnia skórze odpowiedni poziom nawilżenia, nadaje jej miękkość i elastyczność oraz chroni przed utratą wody.
• Micro Lipid System zapobiega przesuszeniu skóry i chroni ją przed wpływem czynników zewnętrznych.

Peeling przypadł mi do gustu .Bardzo fajna formuła.Czułam jakbym nakłada krem ,a nie peeling .Buzia po użyciu peelingu była naprawdę bardzo ładna.Czuć było wygładzenie,oczyszczenie oraz buzia odzyskała ładny zdrowy wygląd.Bardzo polubiłam się z tym peelingiem.
Składniki
Aqua, Ethylhexyl Stearate, Paraffinum Liquidum,  Glycerin, Cetyl Alcohol, Pentylene Glycol, Dicaprylyl Ether, Potassium Cetyl Phosphate, Papain, Algin, Sodium Hyaluronate, Squalane, Cholesterol, Ceramide NP, Borago Officinalis Seed Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Trideceth-6, Glyceryl Behenate, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Palm Oil, Dicaprylyl Carbonate, Phenoxyethanol, Polyglyceryl-3 Caprate, Carbomer, Xanthan Gum, Parfum.

Kremowa maseczka nawilżająca dostarcza skórze maksymalną dawkę nawilżenia, chroni ją przed utratą wody i niweluje objawy (nadmiernego) przesuszenia.
Działanie
• System Hydro Derm 24h – dwupoziomowy kompleks nawilżający, zapewnia natychmiastowe nawilżenie oraz chroni skórę przed utratą wilgoci.
• Masło shea odżywia i uelastycznia skórę, poprawiając jej gładkość i miękkość.
• Bogate w cenne dermolipidy masło cupuacu wzmacnia barierę hydrolipidową naskórka, chroniąc przed nadmierną utratą wody.

Maska nawilżająca jest maską ,która bardzo mi się spodobała.Uwielbiam stosować ją na noc.Moja buzia po niej jest bardzo dobrze nawilżona .Do tego taka gładziutka i mięciutka niczym pupcia niemowlęcia.Do tego jest bardzo wydajna starczyła mi na dwa użycia.


Składniki
Aqua, Glycerin, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Arachidyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Theobroma Grandiflorum Seed Butter, Cetearyl Alcohol, Coco-Caprylate/Caprate, Isodecyl Neopentanoate, Behenyl Alcohol, Octyldodecanol, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Oryza Sativa Bran Oil, Myristyl Myristate, Squalane, Hydrolyzed Collagen, Hyaluronic Acid, Arachidyl Glucoside, Sodium Hyaluronate, Dicaprylyl Carbonate, Sodium Lactate, Fructose, Urea, Maltose, Lecithin, Lauryl Alcohol, Myristyl Alcohol, Ceramide NP, Anhydroxylitol, Xylitol, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Panthenol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Tocopherol, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Silica, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Allantoin, Sodium Hydroxide, Sodium PCA, Trehalose, Glucose, Adansonia Digitata Seed Oil, Oenothera Biennis Oil, Xylitylglucoside, , Perilla Ocymoides Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Palm Kernel Glycerides, Glyceryl Stearate, Betaine, Palmitic Acid, Stearic Acid, Citric Acid, Sodium Chloride, Parfum.


Podsumowując najbardziej przypadła mi do gustu Kremowa maska nawilżająca.Bardzo fajnie nawilża ,a moja cera w ostatnim czasie jest bardzo przesuszona,więc ta maska fajnie na nią podziałała.Kremowy peeling enzymatyczny także spodobał mi się ,łagodnie oczyścił buzię.Zawiodłam się troszkę na Masce węglowej spodziewałam się jakiegoś lepszego efektu ,a niestety nie dała mi lepszego efektu niż np. peeling enzymatyczny.
Według mnie maski w saszetkach są świetnym rozwiązaniem w podróży,są małe dzięki czemu nie mamy problemu z ich schowaniem.Działanie także jest fajne.Nie są one drogie za jedną zapłacimy 3,09zł .Kupicie je w drogeriach Rossman czy Natura,albo na oficjalnej stronie sklepu AA tutaj .

Miałyście okazje testować już nowych kremowych masek od firmy AA? Jaka jest wasza opinia na ich temat?

Udostępnij ten wpis

18 komentarzy :

  1. Miałam już tę oczyszczającą i też nie zrobiła na mnie takiego efektu WOW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słaba jest niestety ,dużo lepsza jest z Bielendy ta czarna ;)

      Usuń
  2. Ta węglowa maseczka z peelingiem świetnie się u mnie sprawdziła. Ba! Nawet P. dał się skusić na zrobienie maseczki, bo ponoć "takiego chropowatego cudaka jeszcze nie widział".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha muszę też na swoim wypróbować

      Usuń
  3. Chętnie bym je przetestowała. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie miałam saszetkowych maseczek, ostatnio częściej sięgam po koreańskie maski na płacie bawełnianym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolę też maseczki na płacie czy żelowe ,nie trzeba bawić się w zmywanie i efekty są super ;)

      Usuń
  5. Zainteresowała mnie maseczka węglowa. Przydałoby się mojej buźce oczyszczenie. Nie jest droga, więc z chęcią ją zakupię i przetestuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie droga nie jest więc warto przetestować ;)

      Usuń
  6. Słyszałam już o marce AA, i chyba nawet widziałam ją w Rossmanie albo Apteka Pharm, ale nigdy nie miałam okazji testować ich produktów :) Najbardziej zaciekawiła mnie maska z węglem aktywnym, bo jako posiadaczka cery mieszanej stawiam właśnie na oczyszczanie. Nawet jeśli nie do końca się sprawdziła, to może u mnie zdziałałaby cuda bo ma całkiem interesujący skład :P

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest mała więc warto przetestować .Też mam cerę mieszaną będę je stosować dalej jestem ciekawa jaki będzie efekt po dłuższym stosowaniu ;)

      Usuń
  7. Ostatnio polubiłam się z maseczkami, zawsze jakaś w mojej toalecie musi być :D chętnie wypróbuje i te :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam maseczki ,najbardziej w płachcie i żelowe bo nie trzeba ich zmywać hehe ;)

      Usuń
  8. lubię produkty tej marki. Chętnie po nie sięgam
    Maseczek nie miałam więc pewnie w niedługim czasie wypróbuje
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także lubię produkty tej marki :)

      Usuń
  9. Muszę w końcu się zdecydować na jakąś maseczkę, bo dawno nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło ,jeżeli będzie komentować posty.Bloga prowadzę dla was.Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.Szczera krytyka jest akceptowana chamstwo nie będzie akceptowane.Pozdrawiam ;)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.