Instagram

10:09

Pielęgnacja cery nową marką Selfie Project , Puder matujący ,oraz Płyn micelarny

 

Witajcie 

Dzisiaj mam dla was recenzję płynu micelarnego ,oraz pudru matującego firmy Selfie Project.Kosmetyki dostałam do testowania od firmy i bardzo dziękuję za taką możliwość.Kosmetyki Selfie Project są dostępne tylko w drogeriach Rossman.

Selfie Project to kosmetyki stworzone dla wymagających młodych cer.Wszystkie produkty Selfie Project to kompletny system pielęgnacyjny skoncentrowany na skutecznych działaniach związanych z profilaktyką i zaleczaniem już istniejących niedoskonałości oraz natychmiastową poprawą wyglądu skóry. Substancje, z których wytwarzane są kosmetyki z serii Selfie Project zostały dobrane z największą starannością i dogłębnie przeanalizowane pod kątem ich bezpieczeństwa dla młodej skóry. Receptury pozbawione są parabenów, SLS, SLES i olejów mineralnych. Na ich miejsce wprowadzono dobrze tolerowane przez skórę, bezpieczne zamienniki o doskonałych parametrach użytkowych i dobroczynnym działaniu na skórę.




Od Producenta :
Płyn micelarny zawiera aktywne substancje oczyszczające, które jednym ruchem usuwają makijaż i sebum. Pozostawia skórę czystą i świeżą, przygotowaną do dalszej pielęgnacji. Redukuje wypryski, odblokowuje pory, matuje. Łagodzi. Nie powoduje przesuszenia. Profesjonalne kosmetyki Selfie Project są bogate w naturalne, botaniczne składniki aktywne polecane w pielęgnacji młodej cery. Cynk PCA i Panthenol wspólnie przeciwdziałają niedoskonałościom. Cynk PCA zmniejsza produkcję sebum i hamuje wzrost bakterii odpowiedzialnych za trądzik. Panthenol działa nawilżająco i łagodzi podrażnienia.Aloe Juice naturalny sok z aloesu ma właściwości przeciwzapalne i kojące podrażnioną skórę. Intensywnie nawilża, wspomaga gojenie niedoskonałości.


Skład :

Aqua, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Zinc PCA, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Capryloyl Glycine, Xylitylglucoside, Hexylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Citral, Geraniol, Limonene, Linalool.


Moja opinia :

Płyn micelarny Selfie Project ma zwykłą plastikową buteleczkę,ale podoba mi się jego szata graficzna.Na etykiecie umieszczone są wszystkie przydatne informacje.Producent informuje nas między innymi ,że produkt nie zawiera szkodliwych substancji dla naszej skóry .Zapach bardzo przypadł mi do gustu ,po jego użyciu czuje bardzo przyjemną świeżość.To czego ja oczekuje od płynu micelarnego to to ,żeby był delikatny i nie podrażniał moich oczu ,a z tym często mam problem.Płyn jest delikatny na mojej cery,nie podrażnia moich oczu więc to jest dla mnie wielki plus.Płyn świetnie radzi sobie ze zmyciem nawet mocnego makijażu oka.Cera po jego użyciu jest zmatowiona ,dobrze oczyszczona .
Płyn micelarny spełnił moje oczekiwania w 100% .Jego cena w drogeriach Rossman to  11,99 zł ( 250 ml ) ,aktualnie jest w promocji 9,49 zł więc warto skorzystać.


Od producenta :

Matujący puder antybakteryjny #4everMatt maskuje niedoskonałości i nadaje skórze matowy, naturalny wygląd. Innowacja! FotoCzułe Pigmenty upiększają skórę, zapewniając Efekt Glamour! - błyskawiczny optyczny efekt doskonałej, gładkiej cery. Zawarty w pudrze Cynk działa antybakteryjnie i gojąco. Witamina E zwalcza wolne rodniki. Wyciąg z Green Bamboo reguluje wydzielanie sebum i matuje skórę.


Skład :

Talc, Mica, Ethylhexyl Palmitate, Kaolin, Magnesium Stearate, Zea Mays (Corn) Starch, Sodium Potassium Aluminum Silicate, Zinc Oxide, Phenoxyethanol, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Silica, Petrolatum, Cera Alba (Beeswax), Tocopheryl Acetate, Tin Oxide, Ethylhexylglycerin, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.


Moja opinia :

Puder ma klasyczne zwykłe opakowanie ,mimo to jest dość mocne nie psuje się.Odcień jest bardzo naturalny i neutralny .Bardzo dobrze wtapia się w cerę nie tworzy na skórze takiego pudrowego efektu ,którego ja bardzo nie lubię .Puder nie pyli się ,nie kruszy ,jest bardzo wydajny.Nakładam go pędzlem stęplując po twarzy ,w ten sposób twarz zostaje na dłużej zmatowiona.Gdy tylko lekko omiotłam nim twarz moja strefa T szybko zaczynała się błyszczeć.Puder nie zostawia na twarzy płaskiego matu ,tylko ładny satynowy efekt.Kiedyś lubiłam bardzo mocny mat,teraz jednak gdy na czasie się tak zwane glow bardzo lubiłam się właśnie z takim efektem.Puder spisuje się fajnie ,wygląda naturalnie ,utrzymuje się parę godzin w ciągu dnia wymaga przypudrowania strefa T ,ale u mnie to normalne ,albo używam bibułek matujących i cera wygląda nadal dobrze.

Cena to 12,99 zł ,jednak teraz w Rossmanie jest na niego promocja 9,99 zł za taką cenę myślę ,że warto się na niego skusić i przetestować.


Marka Selfie Project ma w swojej ofercie także inne ciekawe kosmetyki ,które znajdziecie w drogeriach Rossman.Wszystkie kosmetyki są w przystępnych cenach ,stworzone są w końcu dla nastolatek by każda mogła sobie na nie pozwolić.Według mnie produkty ,które testowałam nadają się w 100 % nie tylko dla nastolatek ,ale także dla kobiet w każdym wieku.Produkty na mojej cerze spisały się bardzo dobrze.Produkty marki Selfie Project nie są testowanie na zwierzętach co jest bardzo ważne.

Znacie kosmetyki firmy Selfie Project ? Jaka jest wasza opinia na ich temat ? 

14 komentarzy:

  1. Ten puder jest bardzo interesujący, skuszę się na niego

    OdpowiedzUsuń
  2. poznałam oba te kosmetyki, fajne są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę bliżej zapoznać się z tymi kosmetykami. Nie są drogie, więc nie szkoda zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie są drogie, więc jak by się nie sprawdziły to płakać nie będzie się ;)

      Usuń
  4. Czaiłam się na ten puder, ale chyba wyprubóję ten ryżowy z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z Wibo też mnie bardzo ciekawi,poczekam do kwietnia na promocje w Rossmanie ;)

      Usuń
  5. Nie znam tej firmy ale fajnie, że kosmetyki nie są testowane na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio czytałam na ich temat sporo pozytywnych opinii i z przyjemnością wypróbuję płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie ale ten płyn micelarny wydaje się być kuszący:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger