sobota, 4 lutego 2017

Liferia Styczeń 2017 / Czy warto je zamawiać ?


Witajcie ;)

Jakiś czas temu pokazywałam wam pudełko Liferia ,które dostałam w ramach współpracy.Byłam z niego bardzo zadowolona,jednak wtedy nie zdecydowałam się na wykupienie subskrypcji wolałam sprawdzić czy następne pudełka będą również świetne jak to pierwsze.I z miesiąca na miesiąc byłam w szoku ,że Liferia naprawdę trzyma poziom i pudełka są naprawdę świetne.Widząc podpowiedz pudełka styczniowego pomyślałam ,że muszę go mieć .Bardzo zainteresował mnie produkt ,który był w podpowiedziach Krem z witaminą C Yasumi.




W pudełeczku mamy 5 produktów ,dwie miniatury i trzy produkty pełnowymiarowe.Za pudełeczko zapłacimy 59 zł jeżeli wykupimy subskrypcję.



Pudełeczko od razu po otwarciu prezentuję piękną szatę graficzną zimową,bardzo mi się podoba.Zapraszam więc do czytania mojej opinii o styczniowym pudełku Liferia.



To za co uwielbiam pudełka Liferia to jest to,że w pudełku są umieszczone produkty nie drogeryjne.Super ,że mamy okazje przetestować coś innego i to z różnych krajów.

Krem z witaminą C-Yasumi ,Japonia 
15 ml Cena ok.50 zł 

Ten intensywnie rozjaśniający krem dermokosmetyczny zawiera witaminę C, która rozjaśnia i redukuje przebarwienia, a także działa nawilżająco i przeciwzmarszczkowo oraz chroni przed promieniowaniem UV. Stosując ten krem, Twoja skóra twarzy odzyska zdrowy wygląd i równomierny koloryt.

Bardzo ciekawy produkt ,uwielbiam produkty z witaminą C .Od wczoraj go używam,więc jestem ciekawa czy po miesiącu używania zobaczę jakiś efekt.Jest to miniatura ,ale wielkość jest naprawdę spora tak więc super.



Serum do bardzo suchej skóry twarzy i dłoni
India Cosmetics,Polska
Produkt pełnowymiarowy : 50 ml Cena. ok 25 zł 

Serum z olejkiem z konopii INDIA gwarantuje niesamowite nawilżenie i odżywienie skóry. Ponadto kosmetyk zawiera d-panthenol, aloes i witaminę E, dzięki czemu regularnie stosowany pobudza odbudowę naskórka i koryguje niedoskonałości.


Od dawna ciekawią mnie kosmetyki tej firmy tak więc fajnie ,że w końcu mogę je przetestować.Krem na pewno będę używać na dłonie i ciało,ale nie twarz z racji wazeliny w składzie,ogólnie składowo nie powala,ale nie jest też zły,jednakże na twarz raczej by mi się nie sprawdził.


Mgiełka,odżywczo-nawilżająca
Beaver Professional, Niemcy 
50 ml Cena ok. 25 zł

Włosy po zastosowaniu mgiełki są dożywione i nawilżone prze długi czas. Produkt zamyka wilgoć wewnątrz włosa oraz zmniejsza skalę zniszczeń włosa. Stosuj mgiełkę, jeśli chcesz nadać włosom połysk.

Skład 
Ja oczywiście bardzo się cieszę z produktu do włosów,jako że ma ich punkcie małego świra .Nie znam tej firmy więc tym bardziej super.Zobaczymy jak będzie się spisywać.

Naturalna Konturówka do ust
Felicea,Polska
Produkt pełnowymiarowy 50 ml Cena 20 zł

Naturalne składniki konturówki pielęgnują i wygładzają skórę ust, nie pozostawiając tłustej i lepkiej warstwy. Konturówka równomiernie się rozprowadza, nie pozostawia smug i idealnie podkreśla kształt ust.

Nigdy nie miałam styczności z tą firmą tak więc super ,że mogę przetestować produkt tej marki.Kolor jest bardzo ładny choć wolę osobiście bardziej delikatne kolorki na co dzień,ale na weekend super .Bardzo ładnie się prezentuje i cieszę się ,że jest to naturalny produkt .
A tak prezentuje się kolorek .


Głęboko oczyszczająca maska na płacie bawełny do twarzy
Mizon,Korea
Produkt pełnowymiarowy 25g Cena 26 zł

Dzięki swej innowacyjnej formie maseczka doskonale oczyszcza twarz i usuwa martwy naskórek, na długo pozostawiając uczucie świeżości. Maseczka zawiera wyciąg z drzewa Moringa, który ma właściwości silnie antyoksydacyjne, przez co w znacznym stopniu hamuje starzenie się komórek.

Maseczkę przetestowałam już wczoraj wieczorem i jestem nią zachwycona.Nałożyłam ją po wykonanym demakijażu,cera po jej użyciu pięknie oczyściła buzię ,naprawdę czułam ,że moja cera jest czyściutka.A do tego ile było przy tym śmiechu same zobaczcie.

Wyglądam pięknie prawda .

Podsumowując :

Pudełko jest naprawdę fajne bardzo jestem ciekawa jak się spisze krem Yasumi,oraz mgiełka do włosów ,ale powiem wam ,że nie powala mnie to pudełko.Według mnie poprzednie pudełka były lepsze,a tu czegoś brakuje.Oczywiście super ,że są to produkty,które nie dostaniemy w drogerii itd,jednakże mi czegoś brakuje.Bardzo przypadła mi do gustu maseczka Mizon,konturówka też fajna choć kolor bym zmieniła na jakiegoś nudziaka,ale wiadomo z tym trudno trafić w każdego gusta.Nie wiem może się czepiam ? ale czegoś mi tu brakuje .Czekam na kolejne pudełka Liferia jestem bardzo ciekawa co Liferia przygotuje w Lutym,mam nadzieję że będzie lepsza niż edycja styczniowa.

A wy jak oceniacie pudełeczko Liferia ? Kupujecie je ?

Zamówić pudełeczka możecie tutaj
Udostępnij ten wpis

17 komentarzy :

  1. Rzeczywiście fajna ta maseczka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no rewelacja mieliśmy ubaw z narzeczonym haha

      Usuń
  2. A mi sie bardzo podoba zawartość tego pudełeczka - tysiąc razy lepsza od tego co serwuje shiny lub glossy :P

    http://bogosipho.blogspot.com/2017/02/peeling-enzymatyczny-arkana.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełka Liferia mi się bardzo podobają muszę przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też dużo bardziej niż shinybox itd :)

      Usuń
  4. Produkty niby ok, ale jak dla mnie to najsłabsze z dotychczasowych pudełek. Poprzednie bardziej mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie samo zdanie.Mam nadzieję ,że następne będzie lepsze jeżeli nie to anuluje subskrypcje .Mimo ,że nie są jakieś drogie ,a wartość jest większa niż to co płacimy to i tak jestem zawiedziona.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe produkty - szczególnie ten rozjaśniający krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tego kremu jestem najbardziej ciekawa

      Usuń
  6. Miałam kiedyś kolorówkę Felicea, trwałość nie była rewelacyjna, ale składy super, a to się rzadko zdarza przy kosmetykach do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie składy mają super ciekawa jestem innych ich produktów ;)

      Usuń
  7. To pudełko bardzo przypadłoby mi do gustu. Zwłaszcza za maskę i krem Yasumi. Tym bardziej, że polubiłam witaminę C stosując serum LIQ CC i jestem ciekawa jak sprawdzałby się ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem i maska najlepsze z całego pudełka według mnie ;) ja też bardzo lubię witaminę C używam serum z Bielendy i jestem zadowolona ;)

      Usuń
  8. W takie pudełeczko mogła bym zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko właśnie w te mam zamiar inwestować :) chyba że następne pudełko będzie słabe ,ale mam nadzieje że będzie fajne

      Usuń
  9. Hej, chcę zrobić na blogu post o stosunku blogerów do współprac :) Do tego jednak potrzebuję pomocy innych blogerów. Ankieta, którą przygotowałam na potrzeby stworzenia takiego wpisu jest całkowicie anonimowa :) Jeśli chcesz może dać linka także znajomym blogerkom :)
    https://goo.gl/forms/RnUy58HABi5ddDtW2

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło ,jeżeli będzie komentować posty.Bloga prowadzę dla was.Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.Szczera krytyka jest akceptowana chamstwo nie będzie akceptowane.Pozdrawiam ;)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.