Instagram

11:44

Testowanie kawy Zymetria

Kawa rozpuszczalna testowanie dzięki portalowi Zymetria.


Witajcie dzisiaj przychodzę do was z testem kawy.
Kawę dostałam dzięki portalowi Zymetria. Jeżeli również chcielibyście dołączyć do portalu Zymetria to podawajcie swoje e-mail.
Zarejestrować się tam można poprzez zaproszenie od kogoś.
Punkty zbiera się tam szybko mam ich 205 gdy zbiorę 250 wtedy można wypłacić 25zł na konto PayPal ,lub wymienić na bon do empika. Myślę ,że to fajna strona.Nie wiedziałam ,że można tam testować jakieś produkty,a można.Dostałam ankietę o kawie i wybrali mnie do testowania tej kawki.
Inni np dostali ankietę o chusteczkach ,tak więc można załapać się na różne testowania.

Kawka jest przepyszna.Ja piję bardzo słabą kawę ,gdyż więcej w niej mleka niż kawy.
Ta jest przepyszna ,więc bardzo się cieszę ,że mogłam ją przetestować.

Czekam na kolejne ankiety .
Polecam wam portal Zymetria.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger