Instagram

15:50

Testowanie z Ofeminim Mixa krem


Mixa Hyalurogel-Krem Intensywnie Nawilżający


Wczoraj dotarła do mnie wspaniała przesyłka do przetestowania ,ze strony Ofeminim.pl

Opis produktu


HYALUROGEL jest wzbogacony w kwas hialuronowy, naturalny składnik budulcowy skóry, zdolny wchłonąć 1000 razy więcej wody niż sam waży. Natychmiast dostarcza i utrzymuje nawilżenie skóry przez 24 h. Unikalna wodno-żelowa konsystencja kremu szybko się wchłania, aby nawilżyć skórę i zapewnić poczucie komfortu.
Za 50ml kremu zapłacimy 24,99zł




Do tej pory nie miałam żadnego produktu od Mixy.Od dawna mnie interesowały,więc jaka byłam szczęśliwa,że mogę jakiś produkt do pielęgnacji twarzy przetestować.Kremik bardzo mnie zainteresował ,gdyż opis go brzmi bardzo zachęcająco.
Krem ma ładne szklane opakowanie .Zapach piękny.Konsystencja bardzo lekka ,buzia nie klei się po nim .Szybko się wchłania.To na razie mogę o nim powiedzieć.Jak spiszę się na dłuższą metę o tym przekonamy się za jakiś czas.



Zapraszam do obserwowania bloga gdyż za jakieś dwa tygodnie myślę ,że edytuje post i napiszę jak ten krem spisał się u mnie .

Zachęcam żeby brać udział i zgłaszać się do testów na stronie Ofeminim

1 komentarz:

  1. masz pewnie przypisane do profilu z tą blogerką :) . fajne tam mają produkty. gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger