Instagram

10:28

Współpraca Eveline

Eveline Cosmetics


Witajcie 

Nie dawno odezwała się do mnie firma Eveline. Byłam bardzo mile zaskoczona, że chcą nawiązać współpracę. Kocham kosmetyki pewnie jak większość kobiet. A testowanie nowości sprawia mi wiele przyjemności. Kosmetyki Eveline oczywiście znam od dawna. Jedne bardzo lubię drugie mniej. Jeden produkt, który dostałam już dobrze,jest mi znany.

Najpierw trochę o marce Eveline.


EVELINE POLSKA JEST OFICJALNYM DYSTRYBUTOREM PRODUKTÓW PIELĘGNACYJNYCH I DO MAKIJAŻU PRODUKOWANYCH PRZEZ EVELINE COSMETICS WIODACYM FIRMĘ KOSMETYCZNĄ ZARÓWNO W POLSCE JAK I NA ŚWIECIE.

JUŻ OD 30 LAT DOSTARCZAMY KOSMETYKI NASZYM KLIENTOM W POLSCE I ZA GRANICĄ. ZAUFANIE KONSUMENTÓW ZYSKALIŚMY DZIĘKI POLITYCE WYSOKIEJ JAKOŚCI  ORAZ INNOWACYJNOŚCI.
Kluczem do pielęgnacji urody jest odpowiedni dobór kosmetyków. Produkty sygnowane marką Eveline Cosmetics spełniają różnorodne potrzeby wszystkich kobiet. Wiemy, że zasługujecie na wysoką jakość, atrakcyjny design i  komfortową cenę. To dla Was i wspólnie z Wami odkrywamy sekrety naturalnego piękna.
EvelSklep - najlepsze kosmetyki dla każdej kobiet
Do testowania dostałam dwie maseczki. Uwielbiam maseczki więc, bardzo mnie zaciekawiły. Do tej pory nie miałam maseczek do twarzy z Eveline. W paczce znalazły się także Krem do twarzy pod prysznic. Bardzo mnie to zainteresowało, nie spotkałam się z taką formą produktu pod prysznic. Następnie do ust produkty: Olejek do ust, Pomadka ochronna SOS, oraz pomadkę w płynie Velvet Matt. Do paznokci: Odżywkę płynne szkło X-Treme Gel Effect oraz lakier do paznokci. Ostatni produkt to tusz do rzęs Mascara Wondershow.

Produkty podzielę według kategorii twarz, oczy, paznokcie i usta. I w ten sposób będę recenzowała produkty. Już niebawem, opublikuje pierwszą recenzję, więc obserwujcie bloga.



4 komentarze:

  1. taką samą paczuszkę dostałam :) gratulacje. tez byłam zaskoczona jak dostałam od nich e-maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miłe jest gdy jakaś firma sama się odzywa ;) Który produkt najbardziej ci się spodobał?

      Usuń
  2. Świetna paczka, miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger