piątek, 26 sierpnia 2016

Playboy testowanie Ofeminim.pl

Playboy Queen Of The Game

Dzięki stronie Ofeminim.pl mogę przetestować tym razem perfumy Playboy .


Opis produktu :
Woda toaletowa Playboy Queen of the game to orzeźwiająca kompozycja, która zniewala swoim zmysłowym aromatem. Zapach został stworzony z myślą o kobietach zdecydowanych, które lubią wyróżniać się spośród tłumu. Zmysłowy i wyrazisty zapach wody toaletowej Playboy Queen of the game zawróci w głowie każdemu mężczyźnie.

Zniewalającą kompozycję Playboy Queen of the game otwiera kuszący aromat passiflory połączony z energetyzującą czarną porzeczką i aksamitnym zapachem kawy. Kompozycję dopełnia słodki zapach prażonego sezamu, kwiatu pomarańczy i czekoladowego founde. Zmysłowości dodaje aromat fasoli tonka, połączony z drzewem cedrowym i aromatem paczuli.

Woda toaletowa Playboy Queen of the game sprawi, że poczujesz się jak królowa, zarówno podczas spotkania z przyjaciółmi jak i wieczornego wyjścia do klubu czy na randkę.
Za 40 ml zapłacimy 40,99zł



Perfumy Playboy nie są u mnie nowością.Uwielbiam ich perfumy choć nie są super trwałe,ale zapachy mają piękne.Uwielbiam ich także perfumy męskie.
Dawno nie miałam perfum z tej firmy.Więc super ,że mogłam sobie o nich przypomnieć.
Aktualnie używam mgiełki do ciała także z Playboy w lato kocham używać mgiełek.

Ale wracając do perfum.

Perfumy są umieszczone w ślicznym opakowaniu zamknięcie w kształcie króliczka Playboy .
Idealne do torebki.Zapach jest w 100% trafiony w mój gust.Jest słodki ,kobiecy ,uwodzicielski.Bardzo kobiecy.
Mają jedyny minus otóż są krótkotrwałe niestety .Dlatego przestałam używać perfum Playboy.Ale w końcu jest to woda toaletowa.Więc nie spodziewajmy się trwałości jak u wody perfumowanej.Mimo to jestem w nich zakochana i na pewno wrócę do tych perfum gdy mi się skończą.Tym bardziej ,że cena jest dobra ,a bardzo często produkty marki Playboy są w promocji w Rossmanie. Więc tym bardziej warto się wtedy na nie skusić .
Udostępnij ten wpis

1 komentarz :

  1. ja sie cos nie moge dostac do testowania na ofeminin. raz mi sie tylko udało jak szukali 500 osob do testowania dezodorantu garnier neo :) . kilka razy sie zgłaszałam jako blogerka, ale tez się nie udało.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło ,jeżeli będzie komentować posty.Bloga prowadzę dla was.Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.Szczera krytyka jest akceptowana chamstwo nie będzie akceptowane.Pozdrawiam ;)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.