Instagram

16:03

POLSKA MANUFAKTURA PERFUM EXSCENTI/ RECENZJA


Dzień dobry, kochani

Dzisiaj mam dla recenzję, perfum nowej polskiej firmy Exscenti. Czy mieliście okazje już poznać tą firmę? Jest to rodzinna manufaktura perfum.Więcej o nich, przeczytacie poniżej.




Wybrałam do przetestowania 3 perfumy, jeden będzie dla was.Rozdanie pojawi się niebawem na moim instagramie, gdzie do wybrania będą perfumy oraz inne kosmetyki.Także zachęcam do śledzenia mojego instagrama, jeżeli jeszcze mnie nie obserwujecie.

W ofercie firma Exscenti posiada 6 perfum dla Niej i 3 dla Niego.Dostępne są w dwóch wariantach 50 ml i 100 ml ( są to perfumy -20% zaperfumowania ) nie woda perfumowana, która posiada 15%.

Perfumy te wyglądają niezwykle elegancko, a warto wspomnieć że ich cena jest bardzo przystępna cenowo.




Wybrałam coś dla swojego mężczyzny, pięknie prezentujący się flakonik o numerze 7.


Od producenta:

Zniewalaj oryginalnością i zanurz się w porywających akordach męskości EXSCENTI N° 7
Charakter zapachu: elegancko porywający
Nuty zapachowe:
głowy: energetyczna bergamotka, cytryna, słodka śliwka, zielone jabłko
serca: pelargonia, pikantny cynamon, aromatyczne goździki
bazy: sandałowiec, drzewo cedrowe, wanilia, wetiwer, mech dębowy


Zapach ten bardzo mi się podoba, uwielbiam takie nuty zapachowe.Mój mężczyzna co najważniejsze, także jest bardzo zadowolony z tego zapachu.To co jest najważniejsze, zapach utrzymuje się naprawdę długo na ciele, a na ubraniu trwa i trwa aż nie upierzemy danej rzeczy.



Kolejny zapach jest dla mnie, czyli numer 5.

Charakter zapachu: uwodzicielsko szyprowy
Nuty zapachowe:
głowy: cytryna, akordy zielonych liści, soczysta śliwka
serca: jaśmin, pudrowa róża, konwalia
bazy: słodka paczula, ciemne drzewo sandałowe, ciepłe piżmo

Zapach ten jest moim ulubionym, kocham słodkie perfumy a zarazem z nutą kwiatów.
Rzeczywiście, mogę powiedzieć że jest to uwodzicielski, bardzo kobiecy zapach.Trzyma się cały dzień, aktualnie mój numer 1.


Ostatnie perfumy to numer 6.
Charakter zapachu: rozkosznie słodki
Nuty zapachowe:
głowy: kwiat pomarańczy, słodki kwiat jabłoni, bergamotka
serca: jaśmin wielkolistny, pudrowy irys, orzech włoski, róża, akcent frezji
bazy: dymna paczula, kremowa wanilia, bob tonka

Zapach ten także bardzo polubiłam, jest on także słodki i bardzo przyjemny.Dzięki małej pojemności, idealne do zabrania w podróż czy do torebki.Jakość rewelacyjna, czuje go cały dzień, oraz na ubraniach naprawdę długo.



Kochani możecie zupełnie za darmo, zamówić próbki perfum Exscenti. Jedynie co trzeba zrobić, to założyć konto na ich stronie Tutaj.Wysyłka także jest darmowa, otrzymacie próbki w kartonowym pudełeczku, takie jak widzicie na zdjęciu powyżej.

Jeżeli zdecydujecie się na zakup perfum, to do każdych 2 firma dodaje gratis mały flakonik, 15 ml.

Firma wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie, w końcu która inna posiada tak świetną ofertę? Myślę, że żadna, ja szczerze polecam wam zamówić próbki, a następnie któreś perfumy.Ja jestem zachwycona ich jakością i na pewno skuszę się także na inne ich zapachy.

A was zapraszam na ich stronę, tutaj aby zapoznać się z ich ofertą.



Perfumy, które wybrałam dla jednej z was to numer 2.

Charakter zapachu: zmysłowo prowokujący
Nuty zapachowe:
głowy:bergamotka, soczysty arbuz, owoce leśne z akordem zielonych liści
serca:jaśmin, róża, konwalia, delikatny akcent lilii wodnej
bazy:ziemista paczula, drzewo sandałowe, piżmo, bob tonka



Zapach ten mnie osobiście, także bardzo się podoba.Dzięki próbkom, mogłam i ja go poznać, na pewno go zamówię bo jest śliczny.

Zapraszam do obserwacji mojego konta na instagramie: beautybloganetaa, nie długo pojawi się rozdanie.A w nim do wygrania perfumy, oraz inne kosmetyki z kolorówki różnych firm.

Powiedzcie czy zainteresowały, was perfumy firmy Exscenti? Skusicie się na któreś?


4 komentarze:

  1. Widziałam już na blogosferze, ale osobiście zapachów nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudowne! ❤️ Ja wybrałam 5 i 6 bo uwielbiam słodkości! 🍬

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka wersja nr 2 to może coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger