Instagram

14:04

SZAMPON I ODŻYWKA LONG4LASHES/ EFEKT KRIOTERAPII


Witajcie kochani, dzisiaj mam dla was kolejny post włosowy.Kiedy tylko przyszła do mnie paczuszka, z tymi produktami byłam zachwycona.Jest to kolejna paczka, kosmetyków które mogłam przetestować dzięki Michałowi z bloga Twoje Źródło Urody.Produkty te bardzo mnie zaciekawiły, pięknie wyglądają i producent obiecywał fajne efekty przyspieszenia wzrostu włosów.Czy faktycznie, efekty były takie jak obiecuje producent? Dowiecie się czytając dalej.




Opis od Producenta:

Specjalistyczna maska przyspieszająca wzrost włosów, dodatkowo regeneruje i wzmacnia zniszczone, osłabione włosy, odbudowując je od środka. Innowacyjna formuła maski wykorzystuje Efekt Krioterapii, dzięki kompleksowi ICEtech-2, który działa na włosy niczym chłodny kompres: domyka łuski, ujednolica strukturę i wydobywa ich blask. Unikalny system 3-RAPIDgrowth łączy w sobie trzy składniki roślinne (kiełki soi i pszenicy, tarczyca bajkalska), które synergicznie stymulują wzrost włosów, inicjując nową fazę anagenową, dającą początek nowym włosom, dzięki czemu zwiększa się ich objętość i stają się one bardziej lśniące i podatne na układanie. Ekstarkt z algi śnieżnej zmiękcza włosy, ułatwiając ich stylizację i rozczesywanie. Receptura maski nie zawiera SLS/SLES i parabenów, które podrażniają skórę głowy oraz  wysuszają włosy.

SKŁADNIKI
Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Alcohol Denat., Glycerin, Cetrimonium Chloride, Cetyl Palmitate, Isopropyl Palmitate, Phenyl Trimethicone, Cetrimonium Chloride, Behentrimonium Methosulfate, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Xylitylglucoside, Anhydroxylitol, Xylitol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Parfum, Sodium Benzoate, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Menthol, Citric Acid, Allantoin, Propanediol, Arginine, Lactic Acid, Glycine Soja Germ Extract, Triticum Vulgare Germ Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Hydrolyzed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Urea, Disodium Phosphate, Biotin, Coenochloris Signiensis Extract, Maltodextrin, Lecithin, CI 77891, Synthetic Fluorphlogopite, CI 42090, Aloe Barbadensis Leaf Juice.

Pojemność 200 ml, Cena. 29.75 zł 

Maskę mamy stosować co 3-5 dni, tak więc ja używam jej raz w tygodniu.Nakładam ją na włosy jak i skórę głowy, trzymam dłużej niż 2-3 minuty.Maska niestety nie sprawdza się u mnie nakłada na skórę głowy, gdyż po jej użyciu miałam przyklap od skóry głowy.Zauważyłam, że włosy od nasady robią się szybciej tłuste i nie wyglądają ładnie.Jeżeli chodzi o długość, tam spisuje się dobrze.
Włosy są miękkie, gładkie, błyszczące i miłe w dotyku.Niestety teraz nakładam ją tylko na długość, a przez to oczywiście nie wpłynie ona na przyspieszenie wzrostu włosa.No bo jeżeli nie nakładamy jej na skalp, to oczywiste jest, że w ten sposób efektów nam nie da.

Kiedy stosowałam maskę tak jak nakazuje producent, produkt ten dawał przyjemny efekt chłodzenia co było bardzo fajne.Poza tym czułam lekkie mrowienie, tak więc czułam że ten produkt może faktycznie działać.




Opis od Producenta:

Specjalistyczny szampon przyspieszający wzrost włosów zawiera struktury micelarne,które zapewniają dokładne i skuteczne oczyszczenie włosów i skóry głowy.Innowacyjna formuła wykorzystuje efekt krioterapii,dzięki kompleksowi ICEtech-2,który działa na włosy niczym chłodny kompres:domyka łuski,ujednolica strukturę i wydobywa ich blask.Unikalny system 3-RAPIDgrowt łączy w sobie trzy składniki roślinne (kiełki soi i pszenicy,tarczyca bajkalska),które synergicznie stymulują wzrost włosów,inicjując nową fazę anagenową,dającą początek nowym włosom,dzięki czemu zwiększa się ich objętość i stają się one bardziej lśniące i podatne na układanie.
Ekstrakt z algi śnieżnej koi i nawilża skórę głowy,jednocześnie zapewniając ochronę przed czynnikami zewnętrznymi czy kosmetykami do stylizacji włosów.
Receptura szamponu nie zawiera SLS/SLES,które podrażniają skórę głowy oraz wysuszają włosy.
Pojemność 200 ml, Cena. 32,14 zł 




Szampon jak i maska mają ładne opakowanie, to od razu przykuło mój wzrok.Zapach szamponu jest lekko miętowy, mnie podoba się to średnio, ale nie jest drażniący.
W składzie nie znajdziemy SLS, przez to szampon pieni się dość mało.Przez to produkt jest dość mało wydajny, ponieważ daje go dość sporo, abym mogła poczuć że włosy są na pewno dobrze umyte.

Szampon myje dobrze, choć osobiście potrzebuję większej ilości niż przy innych szamponach.

Niestety po użyciu szamponu, włosy były dość tępe, suche i na pewno bym je nie rozczesała po użyciu samego szamponu.Aczkolwiek po użyciu maski, ten efekt mija.Niestety u mnie właśnie taki efekt dzieje się, po użyciu produktów bez SLS,SLES.Moje włosy rozjaśniane, raczej nie lubią się z naturalnymi kosmetykami, bywają jedynie małe wyjątki.



Oczekiwania miałam spore, jeżeli chodzi o te produkty.Niestety nie mogę się wypowiedzieć czy faktycznie działają na porost włosów.Maskę stosuję tylko na długość, niestety nawet przy malutkiej ilości nakładanej na skalp, szybko miałam wrażenie że włosy są nie świeże.Mam wrażenie, że maska jest mało wydajna używam tych produktów około miesiąca i już sporo maski poszło.

Szampon nie wywarł na mnie tak dobrego wrażenia, abym czuła potrzebę wrócenia do niego.Jest mało wydajny, jego zapach nie przypadł mi do gustu, do tego włosy są tępe i nie przyjemne.

Podsumowując bardzo zaintrygował mnie Efekt Krioterapii, niestety oba produkty są dla mnie dość przeciętne.Na pewno do nich nie wrócę, choć wyglądają ładnie to by było na tyle.



9 komentarzy:

  1. Ostatnio dość głośno jest o tych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jakaś większa kampania była z tymi produktami

      Usuń
  2. Non stop czytam ostatnio o tym duecie. Na pewno się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt też je widzę wszędzie i sama pisze o tym, że nie warto przynajmniej u mnie nie sprawdziły się

      Usuń
  3. Miałam i oddałam w końcu sąsiadce, bo się wkurzyłam że lepsze muszą czekać w kolejce. Zrezygnowałam w ogóle z testowania tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje wrażenia też są mieszane...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam zestaw pielęgnacyjnie mi podpasował, ale efektu przyspierzonego wzrostu włosów nie zauważyłam..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam kiedyś odżywkę do rzęs tej firmy i niby wszyscy chwalili, ale ja nie widziałam ŻADNYCH efektów. Od tamtej pory zrezygnowałam z firmy całkowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger