Instagram

13:55

PODKŁAD WET N WILD PHOTOFOCUS FOUNDATION SOFT IVORY / SZCZERA RECENZJA



Witajcie kochani ;)

W dzisiejszym poście, mam dla was recenzję tak chwalonego podkładu na zagranicznych youtubach. Choć w ostatnim czasie na naszym youtubie też robi się o nim bardzo głośno.Podkład ten porównywalny jest do znanego Double Wear, czy faktycznie jest jego tańszym zamiennikiem? Nie wiem nie testowałam nigdy go, ale zobaczymy czy faktycznie jest taki świetny.




Podkład nie udało mi się dostać stacjonarnie, choć w mojej drogerii Natura były one, to niestety zostały same ciemne kolory.No właśnie wybór kolorów jest bardzo słaby, do wyboru mamy raptem 5 odcieni z czego większość wpada mniej lub bardziej w różowe tony.Za granicą podkład ten dostępny jest w 20 odcieniach, może i u nas z czasem wprowadzą większy wybór, byłoby super.



Wybrałam najjaśniejszy kolor Soft Ivory.Bałam się że będzie dla mnie sporo za jasny, ale całe szczęście pięknie się dopasował do mojego koloru.

Co nam mówi o nim producent: 

Lekki podkład z technologią No Flashback. Zawiera kompleks regulujący wydzielanie sebum, zapewnia idealnie matowe wykończenie. Idealny do selfie. Producent mówi nam, że po jego użyciu nie będziemy musiały używać filtrów instagrama.



Podoba mi się opakowanie podkładu, jest ono ładne minimalistyczne i szklane.Cena podkładu jest według mnie bardzo dobra, za 30 ml podkładu zapłacimy 29,00 zł.Dostaniecie go w drogeriach Natura, oraz online na drogerienatura.pl. Aktualnie podkład jest w promocji za 20 zł.Jak widzicie podkład niestety nie posiada pompki, lecz szpatułkę.Nie za bardzo podoba mi się taka forma aplikacji, podkład jest lejący więc wolałabym pompkę.Poza tym szpatułka nie jest zbytnio higieniczna, ja nakładam odrobinę na dłoń z niej na buzię i wklepuję gąbeczką ( aktualnie testuję gąbkę Donegal).



Podkład ma mocno intensywny zapach, trudno mi powiedzieć co to za zapach jest dość dziwny.Całe szczęście szybko się ulatnia, podkład bardzo dobrze rozprowadza się gąbeczką, ja najbardziej lubię ten sposób nakładania podkładów.



Po pierwszym nałożeniu cienkiej warstwy, pomyślałam sobie o co tyle szumu? Nie powalił mnie ten efekt.Cera była pięknie ujednolicona, ale niedoskonałości nadal widoczne.Dołożyłam drugą cienką warstwę i już wiedziałam o co ten szum.Na mojej twarzy pojawił się efekt jak z photoshopa. Cera wyglądała po prostu pięknie, krycie można stopniować, podkład zastyga.Nałożyłam go także na powieki, mam tłuste powieki a on wytrzymał na nich cały dzień, nic się nie zrolowało a mam z tym problem.

Podkład nałożyłam o godzinie 10 rano, nosiłam do wieczora zmyłam go tak po 20.Pięknie się utrzymał, nie potrzebowałam go poprawiać nawet w strefie T nie potrzebowałam dodatkowego przypudrowania.Oczywiście podkład po nałożeniu był przypudrowany, nie było problemu z nakładaniem bronzera, różu itd.Cera na żywo wyglądała przepięknie, a na zdjęciach to już w ogóle sztos.Polecam go gdy wiecie, że będziecie miały robione zdjęcia, albo do filmów.Moja cera jest cerą mieszaną, tłusta strefa T i normalne policzki.

Podkład nie waży się, nie robi ciastka, zastyga.Dla mnie jest cudowny i pobija wszystkie podkłady jakie stosowałam do tej cery.Moim ostatnim ulubieńcem był Catrice Made to Stay 24h, oraz Bourjois Healthy Mix. Jednakże to jak cera wygląda po użyciu tego podkładu to petarda.Stał się on moim wielkim ulubieńcem.To co ważne podkład jest lekki, w ogóle nie czuje, że mam coś nałożone.Krycie ma średnie, można go stopniować, wykończenie nie jest matowe, ale też nie błyszczące.Jest satynowe, bardzo ładne naturalne.
Kolejny ważny punk nie oksyduje.



Uwaga ! Zdjęcia bez makijażu, niestety ostatnio miałam problem z niedoskonałościami, ale już się goją.


Po nałożeniu podkładu



 W pełnym makijażu






Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona z tego podkładu.Według mnie jest to jeden z najlepszych drogeryjnych podkładów.Do tego jego cena jest bardzo dobra, efekt mnie powalił na kolana.Chciałam wam też powiedzieć, że na policzkach mam nowy bronzer.Jest to puder brązujący firmy Smart Girls kolor 102 Glitter .Ma on lekkie drobinki w sobie, ale to jak wygląda na policzkach, mnie się on strasznie podoba.Pigmentacja genialna i pięknie się utrzymał cały dzień, no i cena zapłaciłam za niego 5,59 zł.Z tego co pamiętam był w promocji, ale nawet bez niej jest bardzo tani.



Co myślicie o podkładzie Wet N Wild? Skusicie się na niego? 

27 komentarzy:

  1. Raczej nie byłby dobry do mojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda, ja się boję że soft ivory będzie za ciemny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasny jest, ale dla bardzo bladych osób czasem może być ciemny.

      Usuń
  3. Żałuję, że tak fajne kosmetyki są tak słabo dostępne. Zwłaszcza jeśli chodzi o wybór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety do nas wszystko albo dociera późno, albo w paru kolorach tak jak świetny korektor Maybelline który dopiero wszedł do Polski.

      Usuń
  4. Od kiedy go stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj dopiero 2 dzień ;) Ale zdania nie zmieniam jest rewelacyjny ;)

      Usuń
  5. Jeśli cena jest korzystna to warto spróbować z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się nieźle, ale forma aplikacji zupełnie mi nie odpowiada ....
    Pozdrawiam:)!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się! Mam kilka kosmetyków tej marki, są godne uznania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przetestować też inne, bo mało kosmetyków od nich mam ;)

      Usuń
  8. Ładny, ale ma dziwny żółty odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekko wpada w różowe tony, jak wszystkie te odcienie.Ale dopasował się ładnie ;)

      Usuń
  9. Cieszę się, że u Ciebie też się dobrze sprawdza. To będzie hit tej jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy to wina światła, ale mam wrażenie jakby odznaczały się pomarańczowe tony. Niemniej jednak jest warty uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wina światła ;) plus mam słaby telefon, robi kiepskie zdjęcia.Nie długo to się zmieni :)

      Usuń
  11. Widziałam już nie raz ten podkład na zagranicznych youtubach, ale nigdy mnie nie kusił. Na zdjęciach przyznam, ze wygląda dość dziwnie, ale już doczytałam, że to wina światła i telefonu. Za taką cenę chętnie bym go wypróbowała. Wiem, ze ta firma ma stoisko w Naturze, a ja akurat Natury w pobliżu nie mam :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mój telefon nie robi za dobrych zdjęć :) Warto wypróbować, zawsze można zamówić na drogerie natura i kurierem dostarczą ;)

      Usuń
  12. Ładną kreseczkę zrobiłaś! A podkładu nie znam, myślałam początkowo, że na zdjęciach jest lakier do paznokci! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Fakt może wyglądać jak lakier do paznokci haha ;)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie go można dostać w tym kolorze właśnie? Wydaje mi się ze w Naturze go nie ma : (

    OdpowiedzUsuń
  15. Generalnie bardzo cenie sobie ta markę, ale spróbuj CATRICE ......koszt 30zł są wege i mega maskują niedoskonałości a do tego długo sie utrzymują. To jest prawdziwy HIT.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger