Instagram

13:45

DONEGAL/ GĄBKA, PĘDZLE SERIA JUNGLE I MYJKA DO TWARZY/ RECENZJA



Witajcie kochani :)

Mamy już listopad, jeszcze troszkę i święta potem koniec roku.Kiedy to zleciało? Dzisiaj mam dla was recenzję produktów firmy Donegal.Pokazywałam wam je, jakiś czas temu na Instagramie. Testowałam je non stop, aby dać wam jak zawsze szczerą opinię.Jak się u mnie spisały te produkty ? Dowiecie się czytając dalej.




Pierwsze produkty to pędzle.Pędzle przykuwają oko swoją piękną szatą graficzną, cudowne pastelowe kolory to nowa seria pędzli Jungle.Kolory są cudownie połączone w efekcie ombre.


Pędzel do aplikacji podkładu-  24,99 zł 

PĘDZEL DO APLIKACJI PŁYNNEGO PODKŁADU, KREMÓW ORAZ MASECZEK DO TWARZY
  • Syntetyczne, gładkie włosie umożliwia równomierne nałożenie kosmetyku, co gwarantuje naturalny efekt makijażu bez smug i plam.
  • Dla uzyskania trwalszego efektu, przed użytkowaniem należy delikatnie spryskać pędzel wodą.
  • Nie podrażnia skóry twarzy.



Pędzel prezentuje się pięknie, ale ja osobiście nie jestem fanką nakładania podkładu tego typu pędzlem.Wykorzystuję go więc inaczej, nakładam nim maseczki do twarzy.Utrwalam także, korektor pod oczami.Pędzel używam często, myłam go masę razy i nadal wygląda tak samo pięknie.

Włosie jest bardzo milutkie w dotyku, po myciu nie wypada.Pędzel można wykorzystać na masę sposobów, dlatego uważam że warto go kupić.Do tego jego design to cudo.


Pędzel do konturowania brwi- 14,39 zł 

  • Wielofunkcyjny pędzel do makijażu.
  • Syntetyczne, gładkie, spiczaste włosie pozwala na idealne wymodelowane zewnętrznych kącików oczu, wycieniowanie brwi lub nałożenie eyelinera.
  • Wysokiej jakości syntetyczne włosie nie odkształca się i nie podrażnia powiek.


Pędzel do brwi, różni się od pędzli które używałam dotychczas.Jest on węższy i grubszy.Aczkolwiek dobrze nim się wykonuje sam kontur brwi.Ja swoje brwi podkreślam na różne sposoby, są to cienie, pomada lub wosk Smart Girls.Pędzelkiem tym nieco musiałam się napracować by brwi były takie jak lubię, idealnie wyrysował sam kontur, ale do wypełnienia raczej wolę inne pędzelki, bardziej cienkie.Pędzelek spisuje się bardzo dobrze do malowania kresek żelowym eyelinerem, jeżeli lubicie malować kreski w ten sposób to jak najbardziej polecam wam ten pędzelek właśnie do tego.



Gąbka do makijażu Blending Sponge Super Soft- 14,99 zł

Wyjątkowo miękka struktura gąbeczki do makijażu Blending Sponge Super Soft umożliwia precyzyjne rozłożenie kosmetyków na skórze pozwalając na równomierną aplikację podkładu do twarzy bez smug i zacieków.
  • Przed użyciem należy zwilżyć gąbeczkę letnią wodą, co zoptymalizuje ilość zużywanego kosmetyku i sprawi, że aplikacja będzie bardzo przyjemna.
  • Wymiar: 4 x 6,5cm
Wskazówki:
Użyj węższej części do trudno dostępnych miejsc. Szeroka podstawa najlepiej sprawdza się przy większych obszarach.
  • Kształt ułatwiający dotarcie do trudno dostępnych miejsc,
  • Struktura pozwalająca na aplikację i wykończenie bez zacieków i smug,
  • Hipoalergiczna.

Uwielbiam nakładać podkład właśnie gąbeczkami, moją ulubioną jest gąbeczka Blend It. Byłam bardzo ciekawa jak spisze się gąbka tej firmy.Gąbeczka była zapakowana w piękne pudełeczko i  jest to także wersja Jungle.

Gąbeczka ku mojemu zaskoczeniu, nawet przed zmoczeniem była bardzo mięciutka.Jest wykonana zupełnie z innego tworzywa nić blend it. Gąbka po zmoczeniu urosła naprawdę sporo, jest większa od blend itd i bardzo mięciutka.Byłam naprawdę mocno zaskoczona tą gąbeczką, chyba nie spodziewałam się, że okaże się być tak dobra.Gąbka bardzo dobrze radzi sobie z rozprowadzaniem podkładu, konturowania na mokro.Mam wrażenie, że nie pochłania także dużo produktu co jest jej kolejnym plusem.Bardzo polubiłam się z gąbeczką Donegal i teraz używam jej non stop.Jestem ciekawa ile przetrwa, jak na razie nie dzieje się z nią zupełnie nic.Niestety gąbeczki blend itd nie raz pękają bardzo szybko.Polecam wam przetestować gąbeczkę Donegal, jeżeli jeszcze jej nie znacie, naprawdę warto.





Myjka do twarzy- 10,29 zł

Ściereczka jest wykonana z mikrofibry i przeznaczona do mycia oraz demakijażu twarzy.
Można ją stosować na wiele sposobów.
NA MOKRO:
Zwilżona ciepłą wodą idealnie nadaje się do oczyszczania twarzy bez makijażu, ściągania kremowych maseczek, glinek czy ziaren mechanicznych peelingów. Użyta z wodą oraz kosmetykami do mycia i demakijażu tj. żelami, mleczkami, olejami, płynami micelarnymi itp. doskonale usuwa makijaż.
NA SUCHO - jako ręcznik do twarzy.
Działanie:
Doskonale oczyszcza cerę i zatkane pory. Delikatnie złuszcza martwy naskórek zapobiegając widocznym suchym skórkom. Stymuluje krążenie. Regularne, codzienne stosowanie ściereczki wyraźnie poprawia kondycję twarzy. Dobrze oczyszczona, dotleniona cera lepiej się regeneruje i wchłania produkty do pielęgnacji.

Ostatni produkt, to myjka do twarzy.To jest zdecydowanie mój hit, jakie to jest mięciutkie ach..... Nigdy nie miałam tak miękkiej ściereczki z mikrofibry.Jest ona bardzo miękka i strasznie przyjemna w użytkowaniu.Używam ją codziennie na kilka sposobów.
Wykonuję najpierw zwykły demakijaż, używam wacików i płynu micelarnego.Następnie myję twarz żelem i używam także tej myjki.Przy jej użyciu mam pewność, że makijaż jest całkowicie zmyty, a cera idealnie oczyszczona.

Myjkę używam też jako zwykły ręcznik do twarzy, radzi sobie świetnie.Na pewno kupię większą ilość tych myjek, aby były na zmianę bo są zdecydowanie lepsze niż zwykłe ręczniki.Gorąco wam polecam je przetestować, a nie wrócicie do zwykłych ręczników ;)


Kochani to już na dzisiaj wszystko.Jeżeli zainteresowały was produkty, o których dzisiaj piszę to zapraszam was do sklepu z produktami Donegal.

Bardzo jestem zadowolona, że mogłam przetestować produkty tej firmy.Pędzle są po prostu przepiękne i można je używać na różne sposoby.Gąbka jest cudowna, mięciutka i bardzo dobrze się z nią pracuje.Myjka... ach no prawdziwe cudo i moje odkrycie.Polecam wam przetestować, naprawdę warto.

14 komentarzy:

  1. Ja mam z nowości pędzle silikonowe Donegalu i też ta firma coraz bardziej mnie zaskakuje. Na co dzień używam ściereczek z mikro do twarzy jako ręczników i akcesoriów do zmycia maseczek. Tę ściereczkę na pewno kupię bo jest dość tania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pędzle silikonowe to ciekawe może być i jak je oceniasz? No właśnie jest tania, a świetna ;)

      Usuń
  2. Mam ten pędzel do aplikacji płynnego podkładu, ale rzadko po niego sięgam zdecydowanie dla mnie zbyt malutki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pędzel taki do podkładu to dla mnie masakra, wieki bym te podkład nakładała.Gdzie gąbeczką w parę minut i idealnie jest wszystko rozłożone ;) Ale do maseczek spisuje się super ;)

      Usuń
  3. Również nie lubię takich pędzli do nakładania podkładu i też wykorzystuję je raczej do maseczek :) Jednak na gąbeczkę z chęcią bym się skusiła. Muszę koniecznie jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładanie podkładu takim pędzlem wieki by mi zajęło, ale właśnie do maseczek rewelacja ;)
      Tak gąbeczka świetna polecam ;)

      Usuń
  4. Chciałam zakupić gabeczke z Donegala ale w unity opakowaniu była takim plastykowym opakowaniu. Tylko jak ja obmacalam to na sucho była niestety twardawa. Mam nadzieje ze ta będzie dużo miekciejsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle ładnie się prezentują :) Ja także używam tego typu pędzla do nakładania masek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej kuszą mnie pędzle, mają przepiękny design! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie brakuje takiego płaskiego pędzelka do podkładu właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka akcesoriów tej marki. Dobrze spisuje się u mnie pędzel do różu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam różową gąbeczkę z Donegal, bardzo fajnie się sprawdzała. Ta wersja widzę jest bardziej porowata, tamtej właśnie tego brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeden ich pędzel (mały skośny) i jest całkiem przyjemny, ale do moich ulubieńców trochę mu brakuje ;) Jestem ciekawa gąbeczki!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger