Instagram

12:42

LACTACYD PRECIOUS OIL- DELIKATNY OLEJEK DO HIGIENY INTYMNEJ/ NOWOŚĆ RECENZJA


Witajcie kochani ;)

Dzisiaj chcę wam pokazać cudowną paczuszkę, którą dostałam nie tak dawno.Paczka była dla mnie wielkim zaskoczeniem, zupełnie się jej nie spodziewałam.Samo pudełeczko już mi się spodobało, wiedziałam że w środku będzie coś fajnego, ale nie spodziewałam się że aż tak.Uwielbiam pięknie zapakowane paczuszki, w środku znalazłam nowości od firmy Lactacyd. Jak się u mnie spisał Delikatny olejek do higieny intymnej? Tego dowiecie się czytając dalej.




Delikatny olejek do higieny intymnej
Lactacyd Precious OIL to wyjątkowo delikatny olejek do higieny intymnej. Formuła wzbogacona o drogocenne olejki została stworzona by delikatnie oczyszczać i nawilżać okolice intymne. Twoja skóra będzie miękka, gładka i nawilżona. Uczucie satynowej miękkości do 8 godzin!*


Skład:
Glycine Soja Oil, Laureth-4, MIPA-Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Parfum, Helianthus Annuus Seed Oil, Panthenol, Aqua, Tocopheryl Acetate, Lactic Acid, BHT, Citric Acid.


Paczka skrywała w środku, dwa nowe olejki do higieny intymnej.Poza olejkami znalazłam także, piękny wianuszek.


Olejek umieszczony jest w zwykłej białej, przezroczystej buteleczce.Jedynie brakuje mi pompki, byłoby to dużo łatwiejsze w użytkowaniu.Olejek po zetknięciu z wodą tworzy przyjemną emulsję.Polecam odrobinę nalać na dłoń i wymieszać z wodą, wtedy wytworzy się piana, którą przyjemniej się myje okolice intymne.Pierwszy raz nałożyłam od razu samą emulsję i trudniej było wytworzyć pianę, dlatego lepiej na dłoni wymieszać go z wodą.


Od długiego czasu, stosuje preparaty do higieny intymnej firmy Lactacyd, według mnie jest to świetna firma, przynajmniej u mnie sprawdza się najlepiej.Forma delikatnego olejku, jest bardzo ciekawą alternatywą.Skóra po jego użyciu jest bardzo przyjemna, miękka i delikatna.Nie odczuwam żadnego nie przyjemnego swędzenia, pieczenia .Olejek spełnia wszystkie swoje zadania, jego konsystencja jest nie zbyt tłusta co jest dla mnie plusem.

Nie jestem mistrzem, co do czytania składów, ale skład tego olejku jest naprawdę dobry.Jestem wyczulona jeżeli chodzi o produkty do pielęgnacji okolic intymnych.Często borykałam się z nie przyjemnymi dolegliwościami, dlatego bałam się zmienić produkt do mycia okolic intymnych.Jednakże jestem bardzo zadowolona z tego jak się spisuje, jedynie co bym w nim zmieniła to jak wspomniałam wyżej, dodałabym pompkę uwielbiam pompki i najchętniej umieściłabym je we wszystkich produktach jakie używam.




Lactacyd Precious Oil jest nowością, kosztuje 19,99 zł.Znajdziecie go w drogeriach typu Rossman, Natura, oraz w supermarketach.

U mnie olejek spisał się rewelacyjnie, polecam wam go przetestować.Uwielbiam firmę Lactacyd według mnie mają najlepsze produkty do pielęgnacji tak delikatnych okolic, jaką jest okolica intymna.


Oczywiście nie mogło zabraknąć zdjęcia w tym uroczym, wianuszku :)

Powiedzcie czy miałyście już okazję przetestować nowy olejek, do higieny intymnej? Bądź czy zainteresował on was na tyle by go przetestować? ;)

2 komentarze:

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger