Instagram

18:23

ZAWARTOŚĆ PAŹDZIERNIKOWEGO SHINYBOX / PIERWSZE WRAŻENIA


Witajcie kochane ;)

Dzisiaj chciałam wam zaprezentować, zawartość nowego październikowego pudełka ShinyBox.Od dawna nie subskrybuje żadnych boxów, ale tego nie mogłam sobie odmówić.Dostałam na e-maila wiadomość z kołem fortuny, po jego zakręceniu można było wylosować rabat.Moje pudełko kosztowało 24 zł, więc żal było go nie kupić.Zapraszam do czytania, mojej opinii o pudełku.




Od rana wyczekiwałam kuriera, omijałam profil shinybox jak tylko mogłam, no ale w końcu przypadkiem zobaczyłam zawartość pudełka.Tak więc gdy tylko kurier zapukał do moich drzwi, wiedziałam co pudełko będzie skrywać.Jedynie co to nie byłam pewna czy otrzymam maseczkę do twarzy z Efektimy, czy Dermofuture.W moim znalazł się produkt od Dermofuture, super bardzo się ucieszyłam.Niestety jednego produktu zabrakło, odżywki Jantar.Sprawa zgłoszona do ShinyBox więc teraz tylko czekać na wiadomość od nich, ale nie chciałam dłużej czekać na opublikowanie tego posta.Odżywkę z Jantar myślę, że zna każdy.Ja ją znam uwielbiam i polecam, jak tylko produkt do mnie doślą to wstawię tu jego zdjęcie.


Pudełko według mnie, jest naprawdę w porządku.Może nie ma w nim nic takiego wow, czegoś innego.Aczkolwiek naprawdę nie żałuję, że go kupiłam.Znalazły się w nim produkty, które jeszcze nie miałam, a także te które miałam i lubię.Za cenę 24 zł czy nawet te 49 zł myślę, że warto go kupić.


Perfumowana Świeca w szkle Diamond Chic- Cena 5,89 zl

Perfumowana świeca w szkle o charyzmatycznym a zarazem bardzo przyjemnym, mocnym zapachu doskonale rozbudzi zmysły. Świetna dla osób lubiących twardo stąpać po ziemi. Idealna dla wypełnienia oryginalnym aromatem wnętrze domowego ogniska.


Świece Bispol znam i bardzo lubię, recenzję ich produktów także znajdziecie na moim blogu.Świeca bardzo mi się podoba, pachnie po prostu obłędnie.Jej zapach bardzo przypomina produkty luksusowe.

 All Over Rescue, Body Balm (Balsam do ciała) - 200 ml- Cena 34,99 zł 

Zakochaj się w niezastąpionym – lekkim i jednocześnie bogatym w substancje odżywcze – produkcie. Balsam do ciała All Over Rescue zawiera opracowany przez Barnängen składnik Cold Cream, który tworzy na skórze szybko wchłaniającą się warstwę ochronną pozostawiającą skórę idealnie gładką.
To połączenie wysokiej skuteczności ze zmysłową przyjemnością. To zamknięty w słoiczku sprzymierzeniec naszej urody. 
Krem o aksamitnej konsystencji błyskawicznie wchłania się w skórę, wygładza ją i przywraca jej naturalne piękno. Produkt przeznaczony jest do pielęgnacji całego ciała – nawilża je i regeneruje, a także przywraca jego miękkość i sprężystość. Nie pozostawia tłustej warstwy.


Balsam do ciała firmy Barnangen, jest mi zupełnie nie znany.Podoba mi się jego opakowanie, a jego zapach....Cudowny ja już jestem kupiona.Od razu wysmarowałam się balsamem, nie mogłam się powstrzymać. Konsystencja jest gęsta, dzięki temu myślę, że produkt będzie bardzo wydajny.Bardzo szybko wchłania się i nie pozostawia tłustej warstwy.Skóra była przyjemnie nawilżona i cudownie pachnąca.Zobaczymy jak będzie po dłuższym czasie użytkowania.

 Mark., Liquid Lip Lacquer Shine (Błyszcząca szminka w płynie) - 7 ml Cena 32 zł 

Jeżeli szukasz szminki, która urzeknie Cię swoim nasyconym kolorem i wyjątkowym blaskiem, nie mogłaś lepiej trafić! Przedstawiamy unikalną szminkę, której płynna formuła zadba o nawilżenie skóry Twoich warg, zapobiegając nieprzyjemnemu wysuszeniu. Dzięki zwiększonej ilości pigmentu, szminka zapewni ustom wyjątkowo intensywną barwę i pełne krycie, które utrzyma się przez wiele godzin. Spodoba Ci się także oryginalny aplikator w kształcie diamentu, którym precyzyjnie nałożysz swoją nową szminkę. Bez rozmazywania i czasochłonnych korekt. Sięgnij po jeden z 10 ponętnych kolorów i zobacz, jak seksowne potrafią być Twoje usta!


W pudełku można było dostać szminkę w wersji matowej, lub błyszczącej.Niestety trafiła mi się wersja błyszcząca.


Kolor jaki mi się trafił to Caffeined. Jest to przepiękny kolor, bardzo dobrze rozprowadza się go na ustach. Konsystencję ma inną niż błyszczyki, które używałam dotychczas.Tutaj formuła jest żelowa.Powiem wam, że produkt ten trudno było mi zmyć potem z dłoni tak więc zapowiada się fajnie, miałam ją też trochę dzisiaj na ustach i nosi się ją bardzo dobrze.



Odcień ten wpada w brąz, bardzo mi się on podoba.


Pocket Energy Bar Kakao & Malina- 35g Cena- 3,89 zł

  • 100% naturalny
  • nie zawiera dodanego cukru
  • idealny jako przekąska
  • sprawdzi się jako posiłek przed i po treningu
Ogólnie cieszę się, że ten batonik znalazł się w pudełku.Od dawna chciałam spróbować, czy te batony są dobre.Cena batonika jest no naprawdę spora, oczywiście spróbowałam go od razu.W smaku jest bardzo dobry, gdyby nie ta cena to z chęcią bym go kupowała.


Oczyszczająca Maska 2w1 7th Heaven- Cena 12,90 zł 

Maseczki firmy 7th Heaven znam i bardzo lubię.Jedynie z tego co pamiętam ciężko się je zmywało, ale nie pamiętam czy akurat tą wersję miałam czy inną.Wiem, że działały rewelacyjnie.


 DermoFuture Ekspresowa maska - krem wybielająca 12ml- Cena 9,99 zł

DermoFuture Ekspresowa maska-krem wybielająca działa na cerę wybielająco, rozświetlająco. Zawiera ekstrakt ze śluzu ślimaka, witaminy C. Zawiera również arbutynę, która mocno wybiela skórę


Nigdy tego produktu nie miałam, tak więc jestem bardzo ciekawa jak się on spisze.Może wy ją znacie i powiecie coś o niej?


Próbka- 

Charmine Rose Krem przeciwzmarszczkowy NECK (twarz, szyja dekolt) 



Kochani to już wszystko, oczywiście tak jak wspomniałam na początku brakuje tu odżywki Jantar.Jestem z pudełka naprawdę zadowolona, fajnie że znalazły się tu produkty które jeszcze nie testowałam.Zastanawiam się teraz poważnie czy zacząć subskrybować pudełko.
Co myślicie o zawartości październikowego shinybox?

12 komentarzy:

  1. U mnie dzisiaj też Shiny, ale ja mam jakąś inną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brak Jantara ;( czekać muszę aż go doślą.Zamiast Dermofuture można było mieć maseczkę Efektimy.

      Usuń
  2. jestem ciekawa tej pomadki Mark :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym użyciu, zapowiada się fajnie.Choć wolę matowe, to ta podoba mi się ;)

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tej maseczki 7th Heaven :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jesteś zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten balsam był tez w pudelku beGlossy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, ze nawet fajne propozycje :) Szminka mnie zainteresowała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość super, zaczynam się zastanawiać nad powrotem do tych pudełek ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger