Instagram

14:04

MAKEUP REVOLUTION SOPH X / PALETA CIENI/ PALETA ROZŚWIETLACZY/ RECENZJA


Witajcie, 

Dzisiaj chciałam pokazać wam, przepiękne palety od Makeup Revolution. Długo zbierałam do zakupu, palety cieni Soph X. Słyszałam bardzo dużo dobrych opinii, paleta rozświetlaczy także bardzo mi się podobała.Ciągle jednak, przekładałam w czasie ich kupno.W końcu skusiła mnie promocja na Ekobieca. Jeżeli wydaliśmy 75 zł na markę MUR, to gratis dostawaliśmy nową paletę 1 Milion.Tak więc, był to idealny moment, aby w końcu skusić się na te śliczności. Zapraszam do czytania mojej opinii, o tych produktach.




Palety wyglądają, przepięknie.Od razu przykuwają oko, ich wykonanie jest świetne.Paleta do oczu, posiada naprawdę duże lusterko, jest to bardzo wygodne i możemy bez problemu w tym lusterku wykonywać makijaż.
Paletę rozświetlaczy, kupiłam nie tylko pod kątem używania jej do rozświetlania policzków, jak i używania do makijażu oczu.


Paleta Soph X, została stworzona we współpracy z youtuberką SophDoesNails. Paleta posiada, 24 cienie w ciepłej tonacji.


Cienie są bardzo dobrze napigmentowane i praca z nimi to czysta przyjemność.Stare czekoladki, przy niej się chowają.


Paleta zawiera cienie matowe jak i foliowe.Wyżej chciałam wam pokazać cienie, które wywarły na mnie największe wrażenie.Szczególnie drugi cień, od góry który jest pięknym duochromem.

Paletą tą, możemy stworzyć masę pięknych makijaży.Od delikatnych makijaży na co dzień, jak mocnych wieczorowych czy smokey. Jestem zachwycona, jakością palety i szczerze polecam ją osobom, które dopiero się uczą, ale także tym którzy cenią sobie dobrą jakość.

Paleta kosztuje 49,90 zł 


Druga piękność, to paleta rozświetlaczy. Kocham rozświetlenie i tego elementu w moim makijażu, nigdy nie może zabraknąć.


Paleta jest po prostu piękna, posiada 8 rozświetlaczy w ciepłych i chłodnych tonacja.Jest to świetne rozwiązanie, mamy wszystkie odcienie, jakie potrzebujemy przy ciepłych czy też chłodnych makijażach oczu.


Pigmentacja jest świetna, nie duża ilość wystarczy do uzyskania pięknej tafli na policzku.Używam jej nie tylko do rozświetlania twarzy, ale także kącika oczy czy na całą powiekę.


Cena tej palety, to 39,90 zł

Według mnie jej cena jest dobra, w końcu mam w niej aż 8 rozświetlaczy. Ślicznie wyglądają, także gdy zmieszamy kilka odcieni ze sobą.


Polecam wam, przetestować obie palety, jeżeli jeszcze ich nie macie.Jakość ich jest rewelacyjna, same opakowania także są bardzo dobrze wykonane.

8 komentarzy:

  1. Rozświetlacze wygladają fantastycznie! W ostatnim czasie popadłam w uzależnienie związane z rozświetlaczami i nie wyobrażam sobie bez nich życia :D. Róż? Nieważne. Rozświetlacz? Musi być :D.

    Pozdrawiam!
    Fubster

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, ja ogólnie za różem nie przepadam.Rozświetlenie nadaje, cerze pięknego wyglądu.Dzięki temu wygląda się, mega świeżo i promiennie ;)

      Usuń
  2. bardzo fajna paleta, duży wachlarz kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta pelta rozświetlaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z palety cieni na pewno korzystałabym z brązów i odcieni złota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam mieszane odczucia względem SophX, na dłoni cienie wyglądają super, jednak na powiecie tracą swoją siłę, ciężko się je nakłada pędzlem, najlepiej poprzez wklepanie opuszkami palców :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio to ja mam zupełnie inne zdanie.No i ja wszystkie cienie nakładam na bazę bo mam tłustą powieke. Ale intensywność wszystko mi się podoba i nie mam do czego się doczepic

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger