Instagram

15:41

VICHY BOOSTER 89/ SERUM RECENZJA/ TESTOWANIE AMBASADORKA OFEMINIM


Witajcie kochani,

Dzięki stronie Ofeminim, testuję serum firmy Vichy.Jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się dostać do tego testowania.Jestem fanką produktów do pielęgnacji firmy Vichy, bardzo byłam ciekawa tego produktu.Testuję go już prawie miesiąc i mogę powiedzieć wam, co o nim myślę.Zapraszam do czytania.



Opis Producenta:

MINÉRAL 89, codzienny booster nawilżająco-wzmacniający wspiera naturalną siłę skóry, dzięki czemu chroni ją przed szkodliwymi czynnikami takimi jak klimatyzacja, warunki atmosferyczne, stres oksydacyjny, zmęczenie.
Minéral 89 codzienny booster nawilżająco-wzmacniający:
Lekka, szybko wchłaniająca się delikatna żelowa konsystencja. Nie pozostawia tłustego uczucia na skórze. Bez zapachu.

Skład

AQUA / WATER - PEG/PPG/POLYBUTYLENE GLYCOL-8/5/3 GLYCERIN - GLYCERIN - BUTYLENE GLYCOL - METHYL GLUCETH-20 - CARBOMER - SODIUM HYALURONATE - PHENOXYETHANOL - CAPRYLYL GLYCOL - CITRIC ACID - BIOSACCHARIDE GUM-1

Pierwsze, o czym warto wspomnieć to wygląd tego produktu.Po wyjęciu z opakowania, powiedziałam WOW.Wygląda po prostu pięknie.Buteleczka jest szklana, dzięki produkt wygląda, bardziej ekskluzywnie. Uwielbiam buteleczki, z pompką.Dla mnie wszystkie kosmetyki mogłyby być, w opakowaniach z pompką.Jest to mega wygodne i higienicznie.Pompka działa bez problemu, jedno naciśnięcie daje nam idealną porcję na pokrycie całej twarzy.


Czy używałyście kiedyś kwasu hialuronowego? Jeżeli tak, to tutaj konsystencja jest taka sama.Nic też dziwnego, w końcu w składzie mamy właśnie kwas hialuronowy, oraz 89% wody termalnej.

Bardzo przyjemnie mi się go używa, szybko się wchłania, buzia nie lepi się po jego użyciu.Twarz jest bardzo przyjemnie gładka, miękka i nawilżona.

Produkt ten jest bardzo wydajny, używam co dziennie rano i wieczorem.Zużycie wcale nie jest duże.Kosztuje on 72,50 zł, pojemność 50 ml.Wydaje mi się że jak na tak wydajny produkt, warto za niego tyle zapłacić.Mi po takim użyciu, starczy na parę miesięcy.


 Vichy Booster 89, można stosować jako bazę pod makijaż i ja także go tak stosuję.Sprawdza się bardzo dobrze, dzięki temu że produkt ten wchłania się bardzo szybko i świetnie nawilża cera wygląda świetnie.Testowałam na nim przeróżne podkłady, Vichy Dermablend, który uwielbiam jak i lekkie podkłady typu Rimmel Wake Me Up.Każdy podkład, wygląda na nim świetnie.Nic się nie waży, nie ściera i nie robi dziur czy plam.

Gorąco polecam wam ten produkt, jest to świetne serum które podkręci działanie kremu, które na niego używacie.Choć wcale na niego już nie musicie kremu nakładać, ale ja nigdy tego kroku nie pomijam.Moja cera, w ostatnim czasie potrzebuje dużego nawilżenia.

A wy znacie  Vichy Mineral 89 Booster? Używałyście go?

8 komentarzy:

  1. też go mam i uwielbiam :) niektórzy narzekają na skąd, mi on nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ważne, że świetnie działa na moją cerę.Nie jestem z tych osób, co muszą mieć wszystko Eco itd

      Usuń
    2. A ja właśnie od paru lat staram się stosować produkty z dobrym składem i mogę stwierdzić, że cera odżyła (ale to też zasługa diety).

      Usuń
  2. Nie miałam okazji używać. Bardzo ładna buteleczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiadają mi produkty tej firmy, chętnie wypróbuję i ten kosmetyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze się zastanawiałam, czy jest sens używać serum. Może wypróbuję, bo moja cera jest mocno przesuszona ostatnimi czasy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że już sama buteleczka zachęca do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda dobrze, ale skład mnie nie zachęcił ;/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger