Instagram

09:25

LE PETIT MARSEILLAIS NOWE ŻELE POD PRYSZNIC / ZMYSŁOWY DUET/ #zmysłowyduet #ambasadorkalpm

Witajcie kochani, dzisiaj mam dla was recenzję produktów pod prysznic.Zostałam ambasadorką i mogłam przetestować pięknie pachnący duet Od Le Petit Marseillais.
Przyszła do mnie pięknie zapakowana paczka, a w niej dwa żele pod prysznic.Jeden dla nas, drugi dla naszych mężczyzn. Bardzo się cieszę, że oboje mieliśmy możliwość je przetestować.Żel w wersji dla kobiet, jest o zapachu granatu, natomiast żel dla mężczyzn jest o zapachu czerwonej pomarańczy z szafranem.





Oba żele, posiadają pojemność 400 ml.Konsystencja jest dość rzadka, świetnie się pieni i pięknie pachną.

Oba żele, są bardzo wydajne, używamy je oboje codziennie i nadal je mamy.

Powiem wam, że mnie osobiście strasznie podoba się wersja męska.Zapach jest po prostu cudowny i jest to zupełnie co innego niż mieliśmy okazje testować, do tej pory.
Połączenie czerwonej pomarańczy i szafranu, jest to duet idealny.

Wersja męska, jest idealnie stworzona dla mężczyzn.Dlaczego? Ponieważ można go stosować, aż na 3 sposoby.Możemy myć nim włosy, twarz i oczywiście ciało. Mężczyźni raczej nie lubią używać dużo kosmetyków, a produkt który mogą wykorzystać tak naprawdę do wszystkiego jest po prostu idealny.Zapach jest pachnie pięknie podczas kąpieli  długo unosi się jego zapach w łazience.



Wersja dla kobiet, ma także cudowny zapach śródziemnomorskiego granatu.Uwielbiam gdy żele pod prysznic pienią się mocno i ten żel pieni się naprawdę mocno.Używam go po prostu jako płyn do kąpieli i jestem zachwycona, jak dużo piani powstaje.

Zapach cudownie unosi się w powietrzu podczas kąpieli, a ciało naprawdę pięknie pachnie po tym żelu.Używanie tego produktu, to czysta przyjemność.

Opakowanie żelu, jest bardzo wygodne w użytkowaniu. Design tych produktów, także bardzo mi się podoba.


Kochani, ja osobiście jestem wielką fanką żeli pod prysznic firmy Le Petit Maseillais. Produkty te, często dostaniecie w promocji w Rossmanie, choć ich cena i bez żadnej promocji jest świetna.Za produkt o pojemności 400 ml, zapłacicie tylko około 13 zł w Rossmanie. Produkty te, są bardzo wydajne.Jestem nimi zachwycona i wam szczerze polecam je przetestować.Pięknie pachną, cudownie się pienią i ciało jest przyjemnie nawilżone.

#zmysłowyduet #ambasadorkalpm 

8 komentarzy:

  1. Nie lubię tej marki. A im więcej czytam zachwytów bez żadnych oznak wad tym bardziej wiem, żeby po nie nie sięgać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie żel to żel i tutaj wymagań nie mam.A jaką one by miały mieć wadę? Nie uczula, nie podrażnia.Piękne pachnie, pieni się i ciało jest nawilżone.Więc czy można chcieć czegoś więcej od żelu pod prysznic? ;)

      Usuń
  2. Widzę, że to topowy zestaw blogowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama używam tej marki, acz tych zapachów jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Ale chyba kupię mojemu mężczyźnie na spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest to moja ulubiona marka ale zapachy mają cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie uzywam tej marki, jakos nie miałam okazji, moze gdyby mi ktos sprezentował miałabym okazję:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem zapachów jak będę miała okazje to sie z nimi zapoznam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba zapachy są fajne, ale męski fajniejszy ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger