Instagram

21:55

Recenzja nowej wersji podkładu Bourjois Healthy Mix




Podkłady jest to temat,który ja uwielbiam najbardziej.Ciągle szukam tego podkładu idealnego.Choć nie ma co się oszukiwać..ja po prostu kocham testować podkłady.Dzisiaj zajmiemy się recenzją kultowego już podkładu Bourjois Healthy mix,ale w nowej wersji.Testuję go dzięki stronie IBeauty.pl 




Podkład Bourjois Healthy Mix jest myślę wszystkim znanym podkładem.Ja jednak nie miałam jego starej wersji.Zawsze uważałam ,że jako posiadaczka mieszanej cery nie będę z niego zadowolona.W końcu moja strefa T sama z siebie się świeci to po co mi podkład rozświetlający.Jednakże od pewnego czasu pokochałam na swojej cerze tak zwany efekt glow.Efekt pięknej zdrowej ,rozpromienionej cery.Już nie lubię płaskiego matu jak to było kiedyś.

Bourjois Healthy Mix Nowa Werjsa -Od Producenta

Podkład Bourjois Healthy Mix z witaminami C, E oraz B5 przykrywa oznaki zmęczenia i zapewnia efekt cery pełnej blasku aż do 16 godzin. Delikatna i świeża tekstura łatwo wtapia się w skórę i nie pozostawia śladów. Wzbogacony w krystaliczne pigmenty, ujednolica cerę, rozświetlając ją od wewnątrz. 70% więcej blasku, 24h nawilżenia i formuła, która nie zapycha porów. Podkład Bourjois Healthy Mix dostępny jest w 6 odcieniach: 51 Light Vanilla, 52 Vanilla, 53 Light Beige, 54 Beige, 55 Dark Beige oraz 56 Light Bronze.




Dla przypomnienia ,jestem posiadaczką cery mieszanej z przetłuszczającą się strefą T.Uwielbiam podkłady,które są lekkie,nie dają na cerze efektu maski,ale nadal dają fajne krycie.Dostałam podkład w kolorze 52 Vanilla.Jest to drugi dostępny odcień tak więc pomyślałam,że na lato będzie idealny.Oczywiście na drugi dzień zaczęłam testowanie podkładu.Podkład aplikuje oczywiście gąbeczką Blend It. Podkład pięknie się wtapia w skórę jest naprawdę niewidoczny na skórze,ale daje mi krycie,które mnie satysfakcjonuje.Jednakże gdy mam większy problem z niedoskonałościami posiłkuje się korektorem.



To co zauważyłam nie długo po nałożeniu podkładu to niestety to ,że podkład oksyduje.Nie dużo ,ale jednak to widać.Dlatego ja za każdym razem gdy go używam od razu mieszam go z Mixerem Kobo i tak nakładam na twarz.Nawet gdy mi lekko ciemnieje to jest to nie zauważalnie gdyż kolor jest dla mnie idealny.Gdyby nie ten minus to naprawdę podkład jest świetny,dlatego wybaczam mu to.Buzia wygląda ślicznie,ale teraz najważniejsze jak z trwałością? Podkład zazwyczaj mam na sobie 8,9 godzin.Po tych 8 godzinach lekko schodzi mi ze strefy T,poza tym trzyma się świetnie.Jak wspomniałam na początku moja strefa T się przetłuszcza,dlatego nie dziwne jest to ,że on z tej strefy szybciej schodzi.Jednak nie przeszkadza mi to ponieważ cera nadal wygląda ładnie.


Bez podkładu





Z Podkładem






Makijaż gotowy ;)


Podsumowując : Nie mam porównania ze starą wersją podkładu Bourjois Healthy Mix,ale nowa wersja bardzo przypadła mi do gustu.Ma ładne szklane kwadratowe opakowanie z pompką.Ma przyjemny zapach.W podkładzie są śliczne drobinki ,ale nie nachalne dzięki czemu nasza cera wygląda tak świeżo i zdrowo.Ja widzę w nim jeden minus ,czyli to ,że niestety oksyduje,ale wybaczam mu to w pełni.

Podkład kupicie np, Tutaj.

A wy miałyście już do czynienia z nową wersją podkładu Bourjosi Healthy Mix,jak go oceniacie ?

25 komentarzy:

  1. Cały czas chcę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) ja gdyby nie to ,że dostałam sie do testowania go to pewnie bym go nie kupiła twierdząc,że takie podkłady na pewno nie zdadzą u mnie egzaminu,a tu bardzo miła niespodzianka ;)

      Usuń
  2. Mam starą wersję podkładu i jest on moim zdecydowanym faworytem wśród podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam niestety porównania ze starym .Ciekawa jestem czy bardzo się od siebie różnią .

      Usuń
  3. ja również nie miałam starej wersji, ale ta jest świetna, daje ładny efekt promiennej skóry bez sztucznej maski, cudownie się wtapia w skórę i nie zatyka porów. To najlepszy drogeryjny podkład jaki miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam tak samą opinie na jego temat.Używam go non stop tak pięknie cera wygląda po nim .:)

      Usuń
  4. Fajna recenzja!🙂 podkład idealnie nadaje się do cery suchej, ale tak jak napisałaś nadaje się również do cery mieszanej. Zazdroszcze Ci ze masz rozjaśniacz z kobo, bo ja ciągle na niego poluje😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład idealny dla cery suchej,czuć fajne nawilżenie,ale właśnie i do mieszanej świetnie się spisuje.Ja u siebie kupiłam go od razu jak wszedł do sklepów i dobrze zrobiłam bo też ciągle go nie ma . ;(

      Usuń
  5. bardzo lubię ten podkład za naturalne wykończenie. W ogóle go nie widać na twarzy i myślę, że na cieplejsze dni jest idealny. Właśnie kończę odcień 52 i niestety w nowszej wersji kolory są troszkę ciemniejsze..


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy, modowy post - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne ma wykończenie idealny na wiosnę,lato .Tylko właśnie ten 52 oksyduje

      Usuń
  6. Bardzo ładnie na buzi wygląda. Chętnie bym spróbowała - jestem zakochana w ich kremie cc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować czuć fajne nawilżenie i w ogóle go nie widać na buzi.Kremu cc nie miałam też mnie ciekawi ;)

      Usuń
  7. Ciekawy jest ten podkład, ale jednakże szkoda że jest nietrwały w strefie T, ponieważ mam podobne problemy jeśli chodzi o przetłuszczanie cery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co trwałość nie jest zła.Wczoraj miałam go 8 godzin dużo chodziłam a było ciepło i troszkę z tej strefy T zszedł ,ale nadal wyglądało to dobrze więc ogólnie ja go oceniam bardzo dobrze ;)

      Usuń
  8. Kiedyś się może na niego skuszę, ładnie się wtapia z cerą widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jeżeli lubisz efekt rozświetlenia to warto ;) tylko pamiętaj ,że np ten 42 ciemnieje ;/

      Usuń
  9. Nie używałam jeszcze tego podkładu. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam więc spróbować jeżeli lubisz efekt rozświetlenia ;)

      Usuń
  10. Ładne efekty :) Orientujesz się może jakiemu odcieniowi Revlona odpowiada? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie ciemniał to ten 52 podchodzi pod 180 Revlon Colorstay

      Usuń
  11. Ladnie wygląda na buzi. Nie miałam jeszcze nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie długo promocje w Rossmanie więc polecam skusić się na podkład ;)

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam żadnego podkładu tej marki. Jakoś nie jestem do nich przekonana i pewnie byłyby dla mnie za ciemne. Dobrze, że ten podkład sprawdził się u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz mam podkład z Bourjois i jestem w nim zakochana ;)

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger