Instagram

20:33

BELL HYPOALLERGENIC MAT LIQUID LIPSTICK/ LONG WEAR LIP PENCIL- BY MARCELINA ZAWADZKA- Recenzja

 Witajcie kochani 

W dzisiejszym poście, chcę wam pokazać matowe, piękne pomadki od firmy Bell Hypoallergenic.Uwielbiam pomadki zwłaszcza matowe, lubię gdy są twałe i nie wysuszają ust.Jak jest z tymi pomadkami tego dowiecie się czytając dalej.



Kolekcja pięknych pomadek, powstała dzięki współpracy Bell Hypoallergenic z ambasadorką marki Marceliną Zawadzką.Nazwy kolorów są inspirowane nazwami miast, które były ważne dla Marceliny.Jeżeli jak ja lubicie beżowe, nudziakowe kolory to tutaj znajdziecie, aż 4 odcienie w tonacji beżo-brązów.
Dzięki intensywnej pigmentacji pomadki pozostawiają długotrwały, matowy efekt makijażu, a modne kolory podkreślają naturalne piękno ust.

W paczce znalazłam całą kolekcję pomadek

 01  Mat Liquid Lipstick by Marcelina - FLORENCE

Piękny nudziak, mój ulubieniec.


02  Mat Liquid Lipstick by Marcelina - WARSAW 

Piękny kolor także nude, ale jest on różowy w chłodnej tonacji.Wygląda bardzo ładnie na ustach.


  03  Mat Liquid Lipstick by Marcelina - LAS VEGAS 

Czerwień podobna do koloru wina,jest przepiękna, ale nie dla mnie ja u siebie nie lubię takich kolorów.
 




 04  Mat Liquid Lipstick by Marcelina - SAN FRANCISCO 

Ciemny fiolet, mój kolejny ulubieniec.Wygląda przepięknie i często maluje nim usta.Użyłam go także do zrobienia kreski na oku i spisał się do tego fajnie.








 05  Mat Liquid Lipstick by Marcelina - BERLIN 

Kolejny odcień nude.Jest bardzo ładny wpada w różowe tony.



06  Mat Liquid Lipstick by Marcelina - SYDNEY 

Ten kolor jest także odcieniem nude, bardzo jasny często używam go na co dzień.






101 Mat Liquid Lipstick by Marcelina - SOPOT 

Jasny brudny róż, jest prześliczny.




102 Mat Liquid Lipstick by Marcelina - LONDON

 Piękna fuksja




103 Mat Liquid Lipstick by Marcelina - PARIS 

Klasyczna piękna czerwień





104 Mat Liquid Lipstick by Marcelina - SEVILLE 

Czerwień wpadająca w pomarańcz, uwielbiam ten kolor jest taki inny.



Pomadki mają świetną pigmentacje, dobrze się nimi maluje usta.Bardzo szybko zastygają na mat.Jak widać po wyżej gama kolorów, jest naprawdę duża.Dość długo utrzymują się na ustach, nie widzę by je wysuszały czy podkreślały suche skórki.Gdy pomadka się zacznie zjadać zwłaszcza te ciemne kolory, lepiej ją zmyć i nałożyć na nowo dokładnie kolejnych warstw nie wygląda dobrze.


Oprócz pomadek matowych, dostałam także 4 konturówki

Dzięki hypoalergicznej konturówce można uzyskać precyzyjny kontur i trwały makijaż ust. Kolor jest intensywny już od pierwszego pociągnięcia. Dzięki miękkiej, delikatnej formule konturówka łatwo się rozprowadza. Daje długotrwały efekt, nie rozmazuje się i nie wysusza ust. 
Dostępne odcienie: dwa wyraziste kolory (czerwień, mocny róż) oraz stylowe odcienie nude.



103- piękna czerwień


101- jasny brudny róż śliczny


104-czerwień, ale nie taka oczywista, wpada w pomarańczę coś pięknego


102-ciemny fiolet



Konturówki idealnie współgrają kolorystycznie, z matowymi pomadkami.Mają świetną pigmentacje, dobrze się nimi rozrysowuje usta.To co mi się podoba to jest to, że są wykręcane nie lubię strugać kredek.



Jestem pod wrażeniem pomadek, które powstały przy pomocy Marceliny Zawadzkiej.Ich cena to 18,99 zł i są naprawdę fajne.Konturówki także bardzo polubiłam i ich cena to 11,99 zł.Produkty te nie są idealne, ale ja jestem z nich zadowolona.Nie zjadają się od razu gdy się czegoś napijemy czy zjemy, trzymają się ładnie i to mi się bardzo podoba.

Znacie te produkty marki Bell ? Co o nich myślicie?

11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie ten zestaw pomadek i konturowki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna różnorodność kolorów. Każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzoo lubię te pomadki, jak za tą cenę są super! Jednak według mnie lekko wysuszają usta i mogą (ale nie muszą) podkreślać skórki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to non stop używam peeling z sylveco do ust i dzięki niej to mam takie usta, że mi ta pomadka nie wysuszyła ich ani nic.No ale ja to non stop ją używam haha

      Usuń
  4. Piękne pomadki. Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger