Instagram

09:27

KREM DO STÓP ANTYPERSPIRANT/ AA AQUASELIN PODOLOGY/ PRZECIW NADMIERNEJ POTLIWOŚCI STÓP/ HIT CZY KIT?


Witajcie kochani,

Dzisiaj mam dla was recenzję kremu do stóp, jest to kolejny produkt firmy AA, który mam okazję przetestować dzięki Michałowi z bloga Twoje Żródło Urody. Mamy wiosnę, coraz bliżej lata dlatego też wybrałam krem do stóp, w wersji antyperspirant.Wprawdzie nie mam problemu z nadmierną potliwością, ale pomyślałam, że może to być świetny produkt który nam te stopy odświeży i nawilży w ciągu dnia.Zapraszam do dalszego czytania, jeżeli zainteresował was, ten produkt.


 Od Producenta:


Specjalistyczny antyperspirant w kremie zapewnia skuteczną i długotrwałą ochronę przed poceniem się skóry stóp.System Inteligentnej OchronySIGO skutecznie ogranicza nadpotliwość. Aktywny kompleks AntPerspira redukuje potliwość w miejscu stosowania i niweluje przykre zapachy zapewniając jednocześnie efekt świeżości i suchości.Olej z awokado nawilża i odżywia naskórek,przywracając gładkość.Alantoina koi podrażnioną skórę stóp.

Ceny w zależności od sklepu, ale mniej więcej za 50 ml kremu, zapłacimy około 16,99 zł 

Tubka jest ładna, mięciutka dzięki czemu łatwo go wycisnąć.Jest bardzo poręczny i wygodny w użytkowaniu.



O stopy trzeba dbać cały rok, niestety jestem jedną z tych osób która o stopach zupełnie zapomina.Zbytnio nie mam z nimi problemu, a gdy już robią się suche, wtedy sobie przypominam, aby zrobić peeling i nałożyć krem.No niestety, w tej kwestii jestem leniwa, tak samo jak z balsamowaniem ciała.

Nie mam problemu z potliwością stóp, tak więc pod tym kątem nie mogę się wypowiedzieć, czy faktycznie zmniejszy ten problem czy też nie.

Aczkolwiek testował ten krem również mój narzeczony, wybierając ten krem myślałam głównie o nim.On lubi w ciągu dnia, nałożyć krem i odświeżyć stopy, sama także lubię sięgnąć po krem w ciągu dnia właśnie.



Zależało mi na odświeżeniu, pomyślałam więc że ten krem pewnie będzie pięknie pachniał i może da jakiś efekt chłodzenia, czy czegoś w tym stylu.Niestety krem nie ma zapachu w ogóle, oczywiście to będzie na plus dla osób, które nie lubią perfumowanych kosmetyków.Ja niestety się bardzo zawiodłam, nie ma od w ogóle zapachu, efektu odświeżenia nie widzę totalnie, nie czuję go nic a nic.

Ma bardzo leciutką konsystencję, wchłania się bardzo szybko tak więc jest idealny do stosowania w ciągu dnia.Na noc, jest on dla mnie zbyt lekki i jeżeli już stosuję krem na stopy na noc, wybieram treściwe mocne konsystencje, które faktycznie dadzą mi mocne nawilżenie.

To co mi się w nim podoba, stopy są bardzo gładkie po jego użyciu i miłe w dotyku.Aczkolwiek, dla mnie jest to zwykły krem nic odkrywczego i nie zrobił na mnie jakiegoś dużego wrażenia na tyle, aby powiedzieć wow wrócę do niego w przyszłości.



Podsumowując, czy polecam? Jeżeli szukacie kremu do stóp na dzień, który da wam nawilżenie, bo nawilżać nawilża i stopy są miękkie i przyjemne to tak.Aczkolwiek, jeżeli lubicie gdy krem do stóp jakkolwiek pachnie, chłodzi czy cokolwiek z tych rzeczy no to ten krem tego nie robi.Dla mnie jest to średniaczek, nie jest drogi i jeżeli będzie na promocji w jakiejś drogerii, to możecie spróbować ten czy inną wersje, ponieważ są przeróżne wersje kremów AA z serii Podology.
Czy zmniejsza uczucie potliwości, niestety na ten temat się nie wypowiem bo nie mam z tym problemu, mój narzeczony też na nadmierną potliwość nie cierpi.
Wspomnę jeszcze, że on ma stopy już bardziej wymagające od moich i dla nie go ten krem był totalnie za słaby i nie spodobał mu się zbytnio.On także, lubi żeby jednak było czuć, że użyło się tego kremu i żeby ten zapach był.A na mocno przesuszone stopy, zrogowacenia itd, no to na pewno nie polecam.

Powiedzcie, czy znacie już kremy AA z serii Aquaselin  Podology? Ciekawa jestem co wy, powiecie na ich temat.

5 komentarzy:

  1. Widzę, że taki średniaczek ;p szukam czegoś mocniejszego ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Po zimie przydałaby się jakaś porządna regeneracja stópek. :)Szkoda, że taki średniaczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, dopiero skończyłam o nim czytać a tu kolejna recenzja xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, rzadko sięgam po tą markę.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger