środa, 12 lipca 2017

Lakiery do paznokci Bell Magic Jungle


Witajcie kochani

Dzisiaj chcę wam pokazać, cudowne letnie kolory lakierów do paznokci od firmy Bell z serii Magic Jungle.Mam wam do pokazania jeszcze produkty do ust i to będzie wszystko z serii Magic Jungle.Powiem wam, że Bell mnie pozytywnie zaskakuje w ostatnim czasie.



Szybkoschnąca biała baza, zwiększająca intensywność koloru lakieru. Wygodna w aplikacji, nie pozostawia smug ani zacieków. Dzięki trwałej formule zapobiega odpryskom lakieru.

Cena 7,99 zł 

Lakiery w soczystych kolorach, idealne na lato. Dla uzyskania super intensywnego koloru należy stosować na bazę Magic Jungle Fluo Nail Base. Lakiery są szybkoschnące i trwałe. Rozprowadzają się równomiernie, bez stworzenia smug i zacieków.










.


Bez wątpienia kolory tych lakierów są idealne na lato.Piękne soczyste kolory.Lakierami bardzo dobrze się maluje, mają idealny pędzelek.Kolory mają dobre krycie, z bazą to już w ogóle idealne.Na bazie rozprowadza się je bardzo dobrze.U mnie trzymają się te lakiery 3 dni u rąk, oczywiście u stóp dużo dłużej.Polubiłam się z tymi lakierami, gdy nie mam czasu czy ochoty robić hybryd szybko maluje paznokcie tymi lakierami.

Ich cena jest niska 7,99 zł za sztukę.Myślę, że to bardzo dobra cena.

Znacie te lakiery? Co o nich myślicie?



Udostępnij ten wpis

12 komentarzy :

  1. Bardzo ładne, żywe kolory. Chętnie zobaczyłabym je na paznokciach lub chociażby na wzorniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł zaraz pomaluje na wzorniku ;)

      Usuń
  2. żółty bardzo ładny kolor;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory niestety totalnie nie dla mnie. Za to mama jest zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często je noszę, zwłaszcza róż ;)

      Usuń
  4. Jak wspominałam wcześniej, firme Bell średnio lubie, ale lakiery mają całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery super nie raz droższe kupowałam i dużo gorsze.

      Usuń
  5. Zanim zaczęłam używać hybryd, lakiery bell były moim numer jeden.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej nie kupowałam lakierów zbytnio Bell, zawsze coś w Rossmanie brałam ;)

      Usuń
  6. Bardzo letnie kolory, zielony jest piękny

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło ,jeżeli będzie komentować posty.Bloga prowadzę dla was.Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne.Szczera krytyka jest akceptowana chamstwo nie będzie akceptowane.Pozdrawiam ;)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.