Instagram

21:05

Zawartość wygranej paczki od Orphica


Witajcie kochane 

Dzisiaj przychodzę do was z cudowną paczką od Orphica.Udało mi się ją wygrać na ich oficjalnym profilu, na Instagramie.Paczka przyszła pięknie zapakowana, a po otwarciu unosił się piękny zapach.Byłam pod wrażeniem w końcu, która kobieta nie lubi pięknie zapakowanych rzeczy?





UP – TUSZ DO RZĘS – 8ML

UP to innowacyjna maskara, która doda Twojemu spojrzeniu uwodzicielskiej intensywności oraz podkreśli piękno naturalnych rzęs. UP równomiernie je rozdziela i nadaje im sprężystości. Dzięki ergonomicznej szczoteczce oraz rewolucyjnej formule, tusz dokładnie pokrywa rzęsy oraz dodaje im objętości od nasady aż po same końce.
Efekt używania maskary UP utrzymuje się przez cały dzień, dzięki czemu spojrzenie jest pięknie podkreślone i bardziej wyraziste








Tusz do rzęs miałam okazję już testować.Jeżeli nie czytałyście mojej recenzji to zapraszam Tutaj.Jego cena to 70 zł.



































BROW – ODŻYWKA DO BRWI – 4 ML


Odżywki do brwi stały się hitem wśród kosmetyków. Panuje moda na wyraźne, mocno zaznaczone brwi. BROW wychodzi naprzeciw takim oczekiwaniom. Ta nowoczesna formuła pobudza naturalny wzrost brwi, odżywia i poprawia ich kondycję. Dzięki BROW brwi w krótkim czasie staną się gęste, mocne i pełniejsze. Efektem są naturalnie piękne i wyraźne brwi. Produkt został przebadany dermatologicznie.Efekty używania BROW zauważysz szybciej niż Ci się wydaje. Pozytywne zmiany możesz zaobserwować już po 4 tygodniach. Widoczna będzie poprawa kondycji oraz wyglądu brwi. Pamiętaj, że w celu uzyskania najlepszych rezultatów serum powinno być stosowane regularnie przez okres 8-12 tygodni. Naturalnie piękne brwi w tak krótkim czasie? Z BROW to możliwe! Produkt przeznaczony jest do aplikacji na brwi.

Odżywka ma identyczne opakowanie jak odżywka do rzęs.Cieszę się z tej odżywki i to bardzo, moje brwi nie są w tragicznym stanie, ale super byłoby gdyby luki w brwiach się wypełniły.

 Jej koszt to 150 zł więc dość sporo.Mam nadzieje, że się sprawdzi.To co mi się podoba to bardzo wygodny aplikator z gąbeczką, bez problemu pokryjemy nim brwi.

REALASH – EYELASH ENHANCER – 3 ML



Faza wzrostu rzęs trwa około 30 dni. To za mało, aby rzęsy stały się długie i gęste. Zaawansowana formuła REALASH przyspiesza naturalny wzrost rzęs i wzmacnia je od nasady, dzięki czemu rzęsy stają się długie oraz mocne. Formuła tej odżywki zapobiega również ich wypadaniu.
Mimo, że pełne rezultaty zobaczysz po 30 dniach, pozytywne zmiany zaobserwujesz już wcześniej. Po 2 tygodniach możesz zauważyć, że Twoje rzęsy są mocniejsze, zdrowsze i bardziej odżywione. Po 21 dniach efekty będą jeszcze bardziej spektakularne. Od Twojego nowego wyglądu dzieli Cię raptem kilkanaście dni!

Odżywkę tą już kiedyś używałam i byłam bardzo zadowolona.Niestety odżywki tego
typu mają to do siebie, że działają póki je używamy, ale gdy przestaniemy to nasze rzęsy wracają do stanu sprzed stosowania.Jej cena jest także spora, 170 zł za 3 ml.Aplikator jej to standardowy pędzelek jak przy eyelinerze.Bardzo wygodnie się nim maluje linie przy rzęsach.

EDGE – EYELINER W KREDCE

EDGE to wysuwana kredka do oczu o wyjątkowej konsystencji. Utrzymuje się długo na skórze, zapewniając trwały efekt makijażu. Delikatna tekstura EDGE umożliwi Ci wykonywanie precyzyjnych, zmysłowych linii. Do kredki została dołączona specjalna, ostrząca temperówka, dzięki której sama będziesz decydować o grubości kreski. EDGE jest prosta w aplikacji i bardzo praktyczna.
Jej innowacyjny skład został wzbogacony o naturalne ekstrakty najwyższej jakości. Kredka dodatkowo pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu. 

Bardzo lubię używać czarne kredki i ta od razu bardzo mnie zainteresowała.Jest bardzo wygodna w użytkowaniu nie musimy jej temperować ponieważ jest wykręcana.Nie łamie się, nie kruszy.Bardzo precyzyjnie się z nią pracuje Nie podrażnia mi oczu i trzyma się rewelacyjnie cały dzień, a z trwałością czarnych kredek niestety różnie bywa.
Jej cena to 60 zł i jestem z niej bardzo zadowolona.


W ten o to sposób dotrwaliśmy do końca.To już wszystkie produkty, które znalazły się w pięknej paczce od Orphica. Bardzo jestem z niej zadowolona, najbardziej podoba mi się czarna kredka, jestem także ciekawa odżywki do brwi.Wszystkie produkty znajdziecie Tutaj.


Znacie produkty Orphica? Co o nich myślicie ? 


10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Nie znam tych produktów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam z nich nic a nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :*
    Nie znam firmy, ale produkty prezentują się bardzo ciekawie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) testuje odżywkę do brwi i zobaczymy czy warta tych pieniędzy ;)

      Usuń
  4. Ceny spore, ale jeżeli produkty dobre to czasem warto wydać więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie choć wiem, że tusz nie jest wart tych pieniędzy.Odżywka do rzęs fajna, a jak do brwi to się okaże testuje ją ;)

      Usuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger