Instagram

12:06

Test suplementu diety Mumomega


Witajcie kochane 

Dzisiaj post nie kosmetyczny więc jest to nowość na moim blogu.Jakiś czas temu nawiązałam bardzo ciekawą współpracę.Suplement diety bardzo mnie zaciekawił ,dlatego postanowiłam go przetestować.





Kiedy zachodzimy w ciąże ,wiemy jak ważne jest przyjmowanie kwasu foliowego.Jednakże dobrze jest przyjmować go już wtedy gdy zaczynamy starać się o maleństwo. Mumomega jest bardzo ciekawym suplementem diety ,który możemy przyjmować właśnie w momencie kiedy planujemy dzidziusia.Oczywiście bierzemy go także będą już w ciąży i to co także jest fajne to to ,że możemy go brać także gdy już urodzimy ,oraz podczas karmienia piersią.

Mumomega jako jedyny preparat z kwasami tłuszczowymi dla kobiet w ciąży i karmiących posiada badanie kliniczne potwierdzające wchłanianie DHA przez organizm Mamy i Dziecka. W badaniu klinicznym1 udowodniono, że mumomega przyjmowana w ciąży dobrze się wchłania z przewodu pokarmowego, o czym świadczy podniesienie poziomów DHA w surowicy krwi w grupie kobiet w ciąży przyjmującej mumomega, przy braku zmiany bądź spadku w grupie kobiet w ciąży przyjmującej preparat nieaktywny (placebo). DHA z mumomega dobrze penetruje przez barierę łożyskową (tu bardzo ważną rolę odgrywa kwas tłuszczowy omega-3 EPA wspomagający transport), o czym świadczy znacząco wyższy poziom DHA w krwi pępowinowej u dzieci kobiet przyjmujących mumomega.


mumomega to jedyny naturalny preparat zawierający kombinację kwasów omega-3 (DHA i EPA) i omega-6 (AA i GLA), który posiada Pozytywną Opinię Zespołu Ekspertów Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego w celu polecania kobietom w okresie:
  • w trakcie ciąży
  • przed ciążą
  • w okresie laktacji.

Więcej o mumomega znajdziecie tutaj


To co podoba mi się w Mumomega to świetny skład,ładny wygląd opakowania .Tabletki są dość duże ,ładnego żółtego koloru ,są śliskie dzięki temu bez problemu można je połknąć.Przyjmowałam je miesiąc ,teraz kupiłam już sama 2 opakowanie i przyjmuje je nadal.Po tabletkach czuje się bardzo dobrze.Po miesiącu ich przyjmowania widzę ,że moje paznokcie bardzo się poprawiły więc wow super .Dlaczego wspominam ,że czuję się po nich dobrze? A dlatego ,że gdy byłam w ciąży 4 lata temu tabletki,które brałam już nazwy nie pamiętam sprawiały ,że zawsze było mi po nich bardzo nie dobrze.Tu nic takiego się nie dzieję .Nie pamiętam jakie to były tabletki,ale były one wtedy dość popularne .Sporo moich znajomych też narzekało ,że właśnie nie bardzo się po nich czuły.


Opakowanie zawiera 30 tabletek czyli starczy nam na miesiąc.Niestety jego cena,nie należy do najniższych za 30 tabletek zapłacimy 46,99 zł.Jednakże za taki świetny skład myślę ,że warto zapłacić więcej.Dziennie mamy przyjmować 1 tabletkę przy posiłku.Polecam suplement diety Mumomega dostałam go w ramach współpracy ,ale moja opinia jest szczera,tak jak zawsze .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger