Instagram

19:55

Wax Pilomax

Witajcie na moim blogu.Od dzisiaj zaczynam pisać tu.Wiele lat prowadziłam photobloga.Teraz będę także tutaj.
Pierwszy post dotyczy tych o to produktów.
Jest to szampon Wax Pilomax ,oraz maska.
Te produkty dostałam od Wax Pilomax ,w ramach współpracy.



Teraz kilka słów o nich od producenta.

SKŁADNIKI: MORINGAKERATYNAPANTENOLBIODEGRADOWALNE EMOLIENTY POCHODZENIA NATURALNEGO
DZIAŁANIE: MASKA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH NA KOLORY RUDE. Przeznaczona do regeneracji włosów poddawanych koloryzacji. Chroni kolor włosów farbowanych na odcienie: miedziane, czerwone i kasztanowe. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości, rozdwajaniu i wypadaniu włosów.
PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.
NIE ZAWIERA PARABENÓWMITSLS.
BEZPIECZNY DLA SKÓRY GŁOWY.

Moje zdanie na temat tej maski.
Jestem nią trochę zawiedziona.Mało niestety robi na moich włosach.Są sypkie miłe w dotyku ,ale efektu wow nie widzę.Używam ją ponad 2 tygodnie,dwa razy w tygodniu .Może inna wersja spisze się lepiej nie wiem ,ale chętnie wypróbuje
WAX PURE szampon głęboko oczyszczający
SKŁADNIKI: PANTENOLALOES, PIROCTONE OLAMINE
DZIAŁANIE: Szampon głęboko oczyszczający PURE WAX do włosów zniszczonych, do stosowania przed maskami WAX. Skutecznie myje włosy i skórę głowy, nawet z nierozpuszczalnych w wodzie silikonów i substancji pozostających po środkach stylizacyjnych. Przygotowuje włosy i skórę głowy na regenerujące działanie masek WAX.
PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.
NIE ZAWIERA PARABENÓW, SILIKONÓW, MITSLS.
BEZPIECZNY DLA WRAŻLIWEJ SKÓRY GŁOWY.
Moje zdanie na temat szamponu.
Jestem nim zachwycona.Miałam obawy ,że włosy będą szorstkie nie miłe w dotyku jak po szamponie Babydream.Jednak włosy po nim są bardzo bardzo miłe w dotyku nie ma problemu z roszczesywaniem ich.Jestem pod dużym wrażeniem .Używam go zawsze przed nałożeniem maski Wax Pilomax.Jestem pewna ,że idealnie oczyści moje włosy przed dalszymi zabiegami.
Myślę że do niego wrócę gdy mi się skończy.Polecam szampon ,a maskę sama nie wiem co niej myśleć.Moje włosy po rozjasnianiach są wymagające .Bedą ją dalej testować zobaczę co będę o niej myśleć po wykorzystaniu jej do końca.

2 komentarze:

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger