Instagram

14:34

Pielęgnacja włosów

Styling Tools Feel & Shine serum wygładzające końcówki 100 ml Artego


Mój ulubieniec do wykończenia fryzur,zabezpieczania końcówek.


Najpierw co obiecuje producent.
Opis produktu:
Cechy:
  • Spaja rozdwojone końcówki
  • Dyscyplinuje puszące się włosy
  • Nadaje blask i miękkość włosom
  • Chroni przed wilgocią
  • W przypadku wilgotnej pogody, utrzymuje fryzurę w tej samej formie
  • Obniża gęstość produktów, jeżeli zostanie z nimi wymieszany
Serum pokochałam dawno dawno u swojej fryzjerki.Używa ona właśnie produkty Artego.Zawsze wychodząc od fryzjera włosy miałam pięknie pachnące i lśniące.Przetestowałam wszelkiego rodzaju jedwabie jednak żaden nie był tak rewelacyjny jak to właśnie serum.
Kupując w zeszłym roku pudełko Glossybox znalazłam w nim to o to serum radość przeogromna.
Pierwsze co po otwarciu go czujemy piękny zapach jest cudowny.Wystarczy odrobina serum i włosy pachną przepięknie i zapach utrzymuje się do kolejnego mycia.
Używam go zawsze po wysuszeniu włosów ,jak je prostuje to po wyprostowaniu dopiero wcieram odrobinę we włosy najbardziej w końce.
Włosy są pięknie wygładzone,lśniące i pachnące.Znikają także rozdwojone końcówki.Efekt jak po wyjściu od fryzjera.
Mogę go naprawdę polecić jest to dla mnie prawdziwa rewelacja.
Mam go już prawie rok,a zużyłam go nawet nie połowę,Jest bardzo wydajny.
Cena za 100ml serum zapłacimy 37zł .Myślę,że w zupełności jest wart swojej ceny i polecam go wszystkim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger