Instagram

18:59

RECENZJA KREMU POD OCZY I NA POWIEKI 4 LIFT SKIN, ACTIVE GLYCOL



Witajcie kochani, 

Kolejny raz, dzięki uprzejmości Michałowi z bloga Twoje Źródło Urody, mogłam przetestować parę produktów kosmetycznych.Dzisiaj troszkę chciałam wam opowiedzieć, o kremie pod oczy i na powieki firmy  Lift 4 Skin By Oceanic, Active Glycol.Jeżeli jesteście zainteresowane tym produktem i moją opinią, to zapraszam do czytania dalej.





Od Producenta:

Korygujący krem pod oczy, dzięki starannie dobranym składnikom aktywnym, zmniejsza opuchnięcia oraz cienie pod oczami. Formuła z kompleksem minerałów i aminokwasów wpływa na poprawę nawilżenia i jędrności skóry, a lekka konsystencja sprawia, że krem doskonale się wchłania, nie pozostawiając na skórze uczucia lepkości.
Składniki aktywne:
  • Witamina B3 wpływa na zmniejszenie widoczności zmarszczek i drobnych linii wokół oczu oraz rozjaśnia skórę.
  • Złoto koloidalne i peptyd nowej generacji aktywują syntezę kolagenu w skórze, nadając skórze gładkość, elastyczność i młody wygląd.
  • Masła i oleje roślinne oraz witamina E dogłębnie odżywiają, nawilżają i chronią skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, a także łagodzą podrażnienia.
Rezultat: Gładsza i bardziej sprężysta skóra, rozjaśnione spojrzenie pełne blasku.

Krem umieszczony w ładnym opakowaniu, co ważne posiada pompkę.Uwielbiam opakowania z pompką, jest to bardzo wygodne.
Krem ma bardzo przyjemną konsystencję, jest ona lekka ale przy tym dość bogata dla mnie idealny na noc jak i na dzień.
Ma bardzo delikatny zapach, pół pompki wystarczy mi na wklepanie kremu pod oczy jak i na powieki.
Krem stosuję codziennie rano jak i wieczorem.Nadaje się pod makijaż, pod korektor nic nie nie roluje.




Według mnie z kremami pod oczy jest tak, że teraz nawet jak nie widzimy zbytnio ich działania, to skóra pod oczami podziękuje nam dobrym wyglądem w przyszłości.Przynajmniej mam taką nadzieje, ale tutaj widzę efekty używania kremu w postaci świetnie nawilżonej skóry pod oczami.
Nie mam zbytnio problemu z cieniami czy worami pod oczami, ale często ta strefa jest sucha, a to nie wygląda dobrze gdy na taką skórę nałożymy korektor i jeszcze puder.

Nie mogę powiedzieć, czy ten krem pomaga na cienie pod oczami bo takowych nie posiadam zbytnio, tak jak już wyżej wspomniałam.
Aczkolwiek to co dla mnie jest niezwykle ważne, rewelacyjnie nawilża.Szczerze, to nigdy nie miałam aż tak dobrego kremu pod oczy, który by dał tak świetne nawilżenie.Zdecydowanie obszar ten stał się bardziej elastyczny i ujędrniony, nałożony na niego korektor prezentuje się o wiele lepiej.

Nakładając wieczorem krem, budzę się rano i nadal czuję, że ta strefa jest nawilżona.

Krem jest bardzo wydajny, tak więc starczy mi on na pewno na spory okres czasu.Wchłania się bardzo szybko, używanie go to przyjemność.

Jego pojemność to 15 ml, cena 89,99 zł np. w Rossmanie.




Podsumowując czy polecam, tak najbardziej warto zakupić ten krem.Jest to dla mnie pierwszy krem pod oczy, po którym naprawdę widzę efekty.Daje świetne nawilżenie, jest bardzo wydajny wiadomo kremu pod oczy nie nakładamy w dużej ilości.Dlatego też, mimo dość sporej ceny, warto go kupić bo starczy nam myślę że 2 miesiące na pewno jak nie 3.

Powiedzcie, czy mieliście okazje już poznać ten produkt? A może zachęciłam was do jego zakupu?

14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten krem, jest delikatny i skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tego kremu jednak zainteresował mnie :) Muszę kiedyś go wypróbować 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji go testować, ale wygląda naprawdę ciekawie :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt wydaje się dobry, wygląda dość luksusowo. Używam kremów jednak zwykle tych nieco tańszych, być może kupię go aby przetestować gdy będzie na promocji. Fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że za mało informacji bym to kupiła. Dla mnie ważne czy działa jakkolwiek na Cienie i czy chociaż delikatnie prasuje zmarszczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam myślę dość Dokładnie co robi ten krem,a sama cieni nie mam więc nie wiem czy działa na nie.Zmarszczek też jeszcze nie mam.

      Usuń
  6. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle dobrego słyszałam o tej marce, aż muszę sama przetestować! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/2

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałoby mi się coś takiego porządnego na moje cienie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger