Instagram

22:06

RECENZJA ZAKUPÓW W SKLEPIE TOPESTETIC + RECENZJA KREMU ROZŚWIETLAJĄCEGO CLOCHEE SPF30




Kolejne zakupy, kolejne nowości do testów.O sklepie Topestetic, słyszałam dużo dobrego więc w końcu i ja musiałam sprawdzić czy faktycznie jest tak świetny. Topestetic to sklep z najlepszymi dermokosmetykami światowych i cenionych marek.To co wyróżnia ten sklep, to jest to że do każdego, nawet najmniejszego zamówienia dodają spersonalizowane próbki i prezenty, wysyłka jest zawsze darmowa, tak jak i zwrot.To co bardzo mi się spodobało, to jest to iż można skorzystać z konsultacji kosmetologicznej , tak aby dobrać produkt  idealnie do potrzeb naszej skóry.
Mój wybór padł na rozświetlający krem od Clochee. Posiada on SPF30, krem posiada w swoim składzie pigmenty , które wyrównują koloryt cery.Od bardzo dawna mnie ten produkt ciekawił, słyszałam o nim świetne opinie, a taki produkt pomyślałam będzie idealny na lato.



Opis:


Krem rozświetlający SPF 30 skutecznie zabezpiecza skórę przed promieniowaniem UV i dodaje jej olśniewającego blasku.
             
Krem idealny dla:


Krem ten zamknięty jest w bardzo ładnej buteleczce z pompką.Jego pojemność to 50 ml i cena 125,00 zł.

Krem ma gęstą konsystencję, nie nadaje się pod wszystkie sera i może się rolować.Ja używam go na serum z Bielendy, o którym pisałam kilka postów wcześniej.

Jego konsystencja jest dość gęsta, to co jest plusem ma ładny kolor w żółtych tonach.


Buzia po użyciu tego produktu, wygląda bardzo ładnie.Ja w te gorące dni stawiam tylko na ten produkt.Wyrównuje mi koloryt cery, daje ładny zdrowy wygląd cerze.Posiada SPF30, także jest idealny na lato.Choć jego cena jest dość spora, to zdecydowanie warto ja bardzo polubiłam się z tym produktem.

Nie zakryje niedoskonałości, ale dla mnie to nie problem punktowo nakładam korektor i dla mnie jest to wystarczające w te gorące dni.

To co jest także plusem tego produktu, dobry skład.




Jak widzicie na zdjęciu, znalazły się tu także inne produkty a są to próbki, które znalazłam w swojej paczce.Wszystko pięknie zapakowane, a próbek jest naprawdę sporo, a kto nie lubi gratisów do zamówień ?

Podsumowując, jeżeli szukacie dermokosmetyków szczerze polecam sklep Topestetic. Fachowa obsługa, ekspresowa wysyłka, dobre ceny, próbki ja jestem zachwycona.Na pewno będą ich stałą klientką, ponieważ jestem zachwycona, poza tym sklep ten posiada szeroki asortyment.

A co do samego produktu, ja jestem zakochana w kremie rozświetlającym od Clochee. Dla mnie jest to teraz numer jeden, w codziennej porannej pielęgnacji.

A wy znacie już sklep Topestetic? Lub produkt, o którym dzisiaj piszę? jestem ciekawa waszej opinii.

1 komentarz:

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger