Instagram

10:52

COCOA LOCKS, GORĄCA CZEKOLADA NA POROST WŁOSÓW.CZY TO NAPRAWDĘ DZIAŁA?



Witajcie kochani, znowu po małej przerwie.

Dzisiaj chcę wam opowiedzieć, o pysznej czekoladzie do picia.Słyszeliście już o firmie Cocoa Locks? Ja w ostatnim czasie sporo o nich słyszałam, widziałam powalające efekty na ich stronie.Oczywiście, nie wierzyłam zbytnio w te zdjęcia.Wiecie pewnie jak to jest z tymi zdjęciami przed i po.Musiałam więc sama się przekonać czy to naprawdę działa.Czy gorąca czekolada, jest naprawdę w stanie polepszyć nas stan włosów i przyspieszyć ich wzrost? O tym dowiecie się czytając dalej.






Skład:

Biotyna, selen, cynk, witamina A, witamina B1, witamina B2, witamina B3, kwas pantotenowy (B5), witamina B6, kwas foliowy (B9), witamina B12, witamina C, witamina E.


Zacznijmy od tego, czym to w ogóle jest.Coco Locks Shake, jest to pyszny czekoladowy napój Milkshake.Wystarczy wypić jedną szklankę dziennie, pysznego napoju.Ma on wzmocnić nasze włosy, oraz pobudzić ich wzrost.

Do szklanki dodajemy 2 miarki proszku, ja dodaje odrobinę tylko gorącej wody i mleko.Smakuje on jak kakao, jest pyszne.Z samą wodą mi osobiście tak nie smakowało, z mlekiem jest pyszne.

Ten shake ma tylko 32 kalorie, czyż nie idealnie? 


Byłam dość sceptycznie do tego nastawiona, jak to po zwykłym napoju moje włosy mają szybciej rosnąć i stać się piękniejsze.Piłam go codziennie wieczorem, przez cały miesiąc.Powiem wam, że sama nie widziałam tak różnicy w długości, ale jak zrobiłam zdjęcie przed i po miesiącu to zaniemówiłam.



Zdjęcie po lewo, robione 20 lutego.Zdjęcie po prawej stronie, robione 20 marca.
Efekt jest widoczny gołym okiem, nie sądzicie? Powiem wam, że jestem w szoku.Nie spodziewałam się, że on faktycznie zadziała.Fakt moje włosy ogólnie rosną szybko, ale na pewno nie aż tak szybko.Jest on pyszny i picie go codziennie sprawiało mi przyjemność.Oczywiście musicie lubić kakao, bo jednym po miesiącu picie kakao zbrzydło, mi wręcz przeciwnie.Pije go właśnie drugi miesiąc i nie mogę doczekać się efektów.
Oczywiście, opinii na jego temat jest sporo.Jednym pomaga, drugim nie.Dlatego najlepiej przekonać się samemu, bo to co na jednego działa na drugiego nie musi.
Słynne tabletki Biotebal i wiele innych, nie działało na mnie zupełnie.Tutaj widzę, że to naprawdę działa.Włosy są bardzo ładne, wzrost jest zdumiewający.Teraz piję go drugi miesiąc i widzę, że włosy zaczęły mniej wypadać.

Ja z czystym sumieniem, polecam wam przetestować ten produkt.Jestem zachwycona efektami, na moich włosach.Poza tym jaki efekt widzę, to picie tego produktu to czysta przyjemność.Czekolada jest pyszna, nie za słodka, dla mnie w sam raz.Ja dodaje zwykłe mleko, ale możecie jakie tylko chcecie roślinne itd, jakie chcecie.Produkt ten nie należy do najtańszych, ale po takich efektach jestem w stanie to przeboleć.Wysyłka na cały kraj jest darmowa.Mam też dla was kod -20% na hasło: BeautybloganetaJeżeli nie śledzicie mnie na instagramie to zapraszam, tam po kolejnym miesiącu będę informować, o efektach.Zapraszam na stronę producenta CocoaLocks, gdzie przeczytacie więcej, o tych produktach.

A wy znacie ten produkt? Testowaliście go ?----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Hello, beloved, again after a small break.


Today I want to tell you about the delicious chocolate to drink. Have you heard about Cocoa Locks? I have heard a lot about them recently, I've seen some amazing effects on their site. Of course, I did not believe in these pictures. You know how it is with these pictures before and after. So I had to convince myself that it really works. Whether hot chocolate is it really able to improve the condition of hair and accelerate their growth? You will learn about this by reading further.Composition:Biotin, selenium, zinc, vitamin A, vitamin B1, vitamin B2, vitamin B3, pantothenic acid (B5), vitamin B6, folic acid (B9), vitamin B12, vitamin C, vitamin E.Let's start with what it is at all.Coco Locks Shake, it is a delicious milkshake chocolate drink. Just drink one glass a day, a delicious drink. It has to strengthen our hair and stimulate their growth.
We add 2 scoops of powder to the glass, I add a little bit of hot water and milk. It tastes like cocoa, it's delicious. With the water itself, it does not taste so good, the milk is delicious.This shake has only 32 calories, is not it perfect?I was quite skeptical about this, as after an ordinary drink my hair is supposed to grow faster and become more beautiful. I spent it every evening, throughout the month. I told you that I did not see the difference in length myself, but how did I take a picture before and after? for a month I was speechless.
Photo on the left, made on February 20. Photo on the right, made on March 20th.
The effect is visible with the naked eye, do not you think? I will tell you that I am in shock. I did not expect anything to work. The fact is my hair, but certainly not so fast.It is delicious and drinking it every day gave me pleasure. Of course you must like cocoa, because one has gone to the cocoa stink, I give it the contrary. He drinks it once a month and I can not wait for results.
Of course, there are a lot of reviews about it.
The famous tablets Biotebał and many others, did not work on me completely. Here I see that it really works. The hair is very nice, they are getting more and more pampered. Now I drink it for the second month and I see that my hair started to fall out less.
I with a clear conscience, I recommend you test this product. I am delighted with the effects on my hair. Apart from what effect I see, drinking this product is pure pleasure. Zekolada is delicious, not too sweet, just right for me.I adds the usual milk, but you can whatever you want to plant, whatever you want.This product is not the cheapest, but after such effects I am able to get over it.Shipping to the whole country is free.I also have a -20% code for you for the password: BeautybloganetaIf you do not follow me on instagram then I invite you, there I will inform you about the effects after the next month.I invite you to the CocoaLocks manufacturer's website, where you can read more about these products.

Do you know this product? Have you tested it?

Composition:



Biotin, selenium, zinc, vitamin A, vitamin B1, vitamin B2, vitamin B3, pantothenic acid (B5), vitamin B6, folic acid (B9), vitamin B12, vitamin C, vitamin E.





Let's start with what it is at all.Coco Locks Shake, it is a delicious milkshake chocolate drink. Just drink one glass a day, a delicious drink. It has to strengthen our hair and stimulate their growth.




18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hej mam pytanko czy wiadomo jak z piciem tego w ciąży ? Stosowalam przed ale nie mogę znaleźć żadnych informacji a skład ogólnie nie powinien byc szkodliwy ale może lepiej się orientujesz ? Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia, ponieważ na stronie nie ma o tym wzmianki .Może napisz do nich maila?

      Usuń
  2. Nie znałam tego produktu :) Cjociaz kiedyś już słyszałam o takim działaniu czekolady :) Ale na zdjęciu widać duży efekt, super! Może kiedyś wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz usłyszałam o nim, u Nataliebeauty ;) Polecam, u mnie efekt jest i to duży ;)

      Usuń
  3. Wcześniej o tych produktach nie słyszałam. Całkiem niedawno dostałam propozycję współpracy,ale niestety mój angielski nie jest najlepszy,więc bałam się, że po prostu się nie zrozumiemy i odmówiłam. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że odmówiłaś bo ta czekolada jest naprawdę fajna i warto sobie przetestować ;)

      Usuń
  4. Witaj, ile czekałaś na przesyłkę? Zamówiłam na początku miesiąca i nadal czekam, ciężko się z nimi niestety dogadać mimo, że odpisują na każdy email... Trochę zaczynam się martwić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie pamiętam ile czekałam, ale dość szybko mi przyszło z tego co pamiętam.Ale miałam od nich kilka razy i za każdym razem przyszła bez problemu.

      Usuń
  5. Mam pytanie czy w Polsce jest to na rynku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kupienia jest na oficjalnej stronie cocoalocks.com i wysyłają bez problemu do Polski

      Usuń
  6. Czekoladę w każdej ilości znalazłem w manufakturaczekolady.pl, każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger