Instagram

14:24

Nivea Creme Care-Krem do oczyszczania twarzy -Recenzja

Nivea Creme Care- Krem do oczyszczania twarzy


Jakiś czas temu pisałam wam ,że jestem ambasadorką Ofemin.Dzięki temu załapałam się do testowania nowości od Nivea jaką jest.Niva Creme Care -Krem do oczyszczania twarzy.




Co mówi o nim producent :


Kompleks NIVEA Creme Care to doskonałe połączenie dokładnego oczyszczania i delikatnej pielęgnacji skóry. Dzięki zawartości Euceritu® i pantenolu, kosmetyki oczyszczające NIVEA Creme Care sprawiają, że skóra jest odżywiona, miękka i gładka w dotyku. Delikatne, a zarazem skuteczne działanie oraz przyjemny, znany z Kremu NIVEA, zapach to cechy, dzięki którym pokochasz nową linię NIVEA Creme Care.
Krem do oczyszczania twarzy NIVEA Creme Care to doskonały kosmetyk do oczyszczania każdego typu cery. Jest przy tym wyjątkowo delikatny i pomaga utrzymać odpowiednie nawilżenie skóry, które sprawia, ze skóra jest naturalnie piękna, gładka i odświeżona.

Byłam bardzo ciekawa tej nowości od Nivea.Zdecydowałam sie na krem do oczyszczania ,gdyż ta forma oczyszczania bardzo mnie zaciekawiła.

Krem do oczyszczania ma bardzo przyjemną gęstą ,kremową konsystencję ,taką jak zwykły krem Nivea.Zapach jest także identyczny jak znany w  większości osób krem Nivea.


Krem do oczyszczania stosuję codziennie odkąd go mam.Używam po demakijażu wtedy mam pewność ,że makijaż jest całkowicie zmyty.Uwielbiam także stosować z tym kremem szmatkę muślinową ,wtedy jeszcze mam zrobiony lekki peeling twarzy i twarz jest całkowicie oczyszczona.

Rano także lubię go stosować by pozbyć się zanieczyszczeń .
Mam cerę tłustą /mieszaną i dla mnie spisuję się ten krem idealnie.Cera jest po nim matowa czuję lekkie ściągniecie ,więc od razu nakładam krem nawilżający i to uczucie mija.Poza tym spisuję się rewelacyjnie i chętnie zostanę przy nim na dłużej.

1 komentarz:

  1. mi się nigdzie nie udalo dostać do testowania tego, ale kupiłam sobie w promocji za chyba 8 zł i nawet spoko produkt. ja jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger