Instagram

19:14

Recenzja Kosmetyków Bandi Cosmetics



Dzień dobry kochani, jak wam mijają wakacje? Ja piszę do was dzisiaj z Zakopanego. Nasz urlop powoli dobiega końca, choć do niedzieli jeszcze trochę czasu więc odpoczywamy i nie myślimy o powrocie do domku.

Dzisiaj recenzja kosmetyków firmy Bandi Cosmetics. Testowałam je dla was, ponad 7 tygodni. Używałam je dzień w dzień, aby móc zdać wam szczerą i jak zawsze rzetelną recenzje. Jeżeli interesuje wasz, jak się u mnie sprawdziły to zapraszam do czytania.






Koncentrat Nawilżający Boost Care

Lekki koncentrat zawierający skoncentrowane składniki aktywne o działaniu silnie nawilżającym. Wygładza naskórek, redukuje szorstkość wynikającą z przesuszenia. Przywraca cerze prawidłowe napięcie i elastyczność. Pomaga zachować młody wygląd skóry na dłużej, a także zmniejsza już istniejące, pierwsze drobne zmarszczki.

- poprawa nawilżenia
- wyraźne wygładzenie i uelastycznienie naskórka
- redukcja przesuszenia i wynikających z niego drobnych zmarszczek
- młodszy wygląd i komfortowe napięcie

Cena 99 zł za 30 ml.




Koncentrat, ma żelową konstyrecje. Jest dość gęsty. Dzięki temu mała ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy, oraz szyji i dekoltu ja używam go także pod oczy i nic mi nie podraznia. Zaledwie 3 krople, idealnie wystarczą.

Produkt ten bardzo dobrze nawilża, używam go pod krem. Idealnie sprawdza się na noc, rano budzę się z dobrze nawilżoną cerą. To co uwielbiam, cera rano jest bardzo gładka, miła w dotyku.
Dobrze sprawdza się także na dzień, jako świetne nawilżenie i przygotowanie cery pod makijaż.

Opakowanie bardzo wygodne, dzięki pipecie. Do tego, ładnie się prezentuje.


Emulsja Silnie Nawilżająca Anti Dry

Opis :

Lekka, silnie nawilżająca emulsja do każdego typu cery zmagającej się przejściowym i/lub długotrwałym przesuszeniem. Przywraca, wyrównuje i utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia skóry.
Składniki aktywne: acerola, alantoina, d-pantenol (prowitamina B5), drożdże, ektoina, gliceryna, hialuronian sodu, kiełki pszenicy, kwas hialuronowy, olej kokosowy, olej makadamia, skwalan.

Cena. 55 zł Za 50 ml

Ta emulsja to dla mnie hit, jeżeli chodzi o krem na dzień. Efekty nie były zauważalne odrazu, zdecydowanie jest to produkt który trzeba używać regularnie żeby zobaczyć efekty. Aczkolwiek naprawdę warto, gdyż efekty są świetne. 

Konstystencja jest leciutka, bardzo przyjemna. Po rozprowadzeniu, bardzo szybko się wchłania. To co ważne dla mnie, nie pozostawia lepkiej warstwy. 

Mam cerę mieszaną, mimo to lubię mocno ją nawilżać. Ten produkt świetnie nawilża, czuć niezwykłą Gładkość w cerze co uwielbiam. Jest to idealny produkt, jako baza pod Makijaż. 

Piękny delikatny zapach, jedyny minus to dla mnie to iż nie widać ile produktu w środku zostało. Poza tym świetnie się go nabiera, ponieważ ma pompkę i możemy nabrać większą jak i mniejsza ilość. 




Bandi, Pro Care, Aktywny peeling enzymatyczny z keratoliną


Opis :


Profesjonalny peeling enzymatyczny skutecznie usuwający nadmierną warstwę rogową naskórka bez drażniącego pocierania. Unikatowe właściwości zawdzięcza złuszczającej keratolinie i poprawiającej koloryt cery magnolii. Preparat oczyszcza tzw. pory skóry, zmniejsza ich widoczność, redukuje zaskórniki oraz zmniejsza nadmierne przetłuszczanie się. Doskonale nawilża i uelastycznia naskórek. Wygładza drobne zmarszczki, pozostawia skórę ukojoną i rozświetloną.

Cena. 49 zł za 75 ml. 

Kiedyś nie byłam fanką takich peelingów, zawsze wolałam typowe zdzieraki .Jednakże już od pewnego czasu zmieniłam zdanie na temat peelingów enzhmatycznych, a ten od Bandi jeszcze bardziej mnie utwierdził w przekonaniu, że warte uwagi są takie produkty. 

Moja cera ma tendencje do niedoskonałości, zwlaszcza przed dniami kobiecymi. Producent zaleca, aby używać go 2-3 razy w tygodniu. Ja używam go bardzo różnie, zależy od potrzeb cery i od tego na co akurat mam ochotę. Efekty zauważyłam już po pierwszym użyciu. Przede wszystkim, cera była bardzo bardzo gładka.

Najlepsze efekty jednak uzyskałam, po dłuższym stosowaniu.

Cera jest rozjaśniona, dużo bardziej napięta i nie suchych skórek. Po zmyciu, czuję też nawilżenie, nie ma tutaj mowy o ściągnięciu skóry czy uczuciu suchości.


Produkt ma ładną szatę graficzną, wygodne opakowanie dzięki pompce. Dla mnie jest to hit i najlepszy peeling enzymatyczny jaki używałam. Gorąco wam polecam, według mnie, będzie świetny dla każdej cery.



Bandi Sebo Care Krem Ochronny Nawilżający SPF20

Lekka, niebieląca formuła kremu łączy w sobie ochronę przed szkodliwym działaniem promieni UV z aktywną pielęgnacją i matowym wykończeniem. Doskonały pod makijaż krem zapewnia lepsze rozprowadzenie i utrzymanie podkładu na skórze w ciągu dnia.

Wskazania:
każdy rodzaj cery, szczególnie mieszana i przetłuszczająca się, wymagająca efektu matującego.

Działanie:
• ochrona przez szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi
• matowienie
• regeneracja miejscowych niedoskonałości i ograniczenie ich ilości
• wielopoziomowe nawilżenie
• zapobieganie przebarwieniom
• regulowanie produkcji sebum
• lepsze rozprowadzenie i utrzymanie podkładu dzięki formule „under make up”

Składniki aktywne: PMF(Faktor Ochrony Nawilżenia), stabilne filtry UVA UVB, kwas hialuronowy, pantenol


Cena 44 zł za 50 ml 


Krem na dzień, dobry na wiosnę i lato. Jest lekki i przyjemny w stosowaniu. To co ważne, nie pozostawia lepkiej warstwy i nie bieli. Nie nawilża jakoś bardzo mocno, dlatego też do cer suchych może się nie spisać, lub pod dobrze nałożyc koncentrat o którym pisałam na początku. Dobry pod makijaż, nic nie waży. Cera po nim jest matowa,odcień kremu jej leciutko zielony.

Nie zauważyłam, aby krem zapchał moją cerę.

Wygodne opakowanie dzięki pompce, oraz ładna szata graficzna.


Podsumowując, jestem zachwycona wszystkimi kosmetykami. Bardzo podobaja mi się ich opakowania, ładny wygląd jak i to że mają pompki co jest bardzo wygodne w użytkowaniu jak i higieniczna. Pipeta przy koncentracie, świetnie nabiera produkt.

Jeżeli jeszcze nie znacie tych produktów, to gorąco zachęcam do przetestowania. Nie zawiedziecie się napewno.

Buziaki.

7 komentarzy:

  1. Bardzo Ciekawa seria, nie zdążyłam jeszcze poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej marce, ale produkty bardzo mnie zaciekawiły *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz więcej Bandi Cosmetics widzę na różnych blogach. Chyba skuszę się zakupić w drogerii internetowej. To Polska firma kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak polska firma, która jest prowadzona przez córkę założycielki. Składy mają całkiem fajne :)

      Usuń
  4. Pierwsze słyszę o tej marce, ale wydaje się warta uwagi, chyba się skuszę. Szczególnie ta emulsja nawilżająca jest bardzo kusząca :)

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za recenzję, muszę wypróbować! A czy ktoś używał kosmetyków tej marki? Warto kupić? https://www.sklep.malpex.pl/produkt/amber-collagen-whitening-serum/

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam od dłuższego czasu. Kosmetyki są świetne. Wysoka jakość i efekty naprawdę widoczne. Uwielbiam tę markę, choć nie jest zbyt tania

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger