Instagram

14:28

Recenzja kosmetyków Halier Re:scue szampon i odżywka


Często borykam się z problemem suchych włosów, niestety włosy poddaje różnym zabiegom, które im nie służą.Farbuje włosy, susze jak i prostuję.Dlatego też, staram się mocno dbać o swoje włosy, aby te złe czynniki jak najmniej źle na nie wpłynęły.

Re:scue to seria właśnie do włosów suchych i zniszczonych, także idealnie powinny się sprawdzić się u mnie.Czy tak było? O tym dowiecie się czytając dalej.




Bardzo przypadł mi sam wygląd kosmetyków firmy Halier, opakowania są minimalistyczne i i prezentują się naprawdę ładnie.Szampon jak i odżywka, posiadają pompki co bardzo mnie cieszy, dzięki temu bardzo przyjemnie się je używa.

Szampon ma piękny perłowy kolor, a zapach jest po prostu obłędny.Na włosach nie pieni się jakoś bardzo, włosy jednak po jego użyciu nie były suche, choć odżywka jest potrzebna bo niestety włosy są dość mocno poplątane.


Włosy po użyciu tego szamponu są dobrze oczyszczone, ale nie przesuszone.


Odżywka jest zdecydowanie moim ulubieńcem.Ma fajną lekką konsystencję, dzięki czemu włosy nie są obciążone.Od razu przy jej nakładaniu, czuję jak włosy robią się przyjemne w dotyku i można bez problemu przejechać po nich palcami.


Włosy po użyciu odżywki, są gładkie, miękkie i błyszczące.Bardzo polubiłam się z tym produktem.Zauważyłam, że z każdym użyciem włosy mam w coraz lepszej kondycji, także działają produkty i to mnie bardzo cieszy.


Jeżeli zastanawiacie się czy warto kupić te kosmetyki, to tak moim zdaniem naprawdę warto.To co mi się podoba, efekt nie znika po następnym myciu, wręcz z każdym myciem włosy robią się coraz ładniejsze.Nie mam już problemu z suchymi włosami, a to był problem z którym się borykałam od lata.Czuję po użyciu tych obu produktów, że włosy są nawilżone i ten cudowny zapach na włosach.

Kosmetyki szampon jak i odżywkę dostaniecie na stronie nutridome jest to seria re:scue.

Fakt kosmetyki te nie należą do najtańszych.Szampon posiada 250 ml i kosztuję 79 zł, także jest to spora cena.Dostaniecie go tutaj.

Odżywka 150 ml i cena to 89 zł klik.

Kosmetyki te są bez SLS i SLES.


2 komentarze:

  1. Cena trochę wysoka. Chyba się nie skuszę. Ale bardzo fajnie,że u ciebie się sprawdził ten duet

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już o tych produktach, ale ich nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger