Instagram

18:30

FILTR PRYSZNICOWY FITAQUA/ MOJA SZCZERA RECENZJA/


Pielęgnacja naszego ciała, oraz włosów to nie tylko kosmetyki, ale także woda jaką używam do ich mycia.Jestem osobą, która ma często problemy skórne, skóra po myciu ciągle była bardzo sucha i nie przyjemna, o włosach już nie wspomnie, ale to zasługa nie tylko wody jak ich rozjaśniania.Moja córka także po myciu zawsze miała bardzo suchą skórę.Ja jestem osobą leniwą i nie lubię balsamować swojego ciała, robię to wtedy gdy już naprawdę muszę.Kiedy zaczęłam czytać o filtrze prysznicowym pomyślałam, że to może być zbawienie dla naszej skóry, jak i włosów.Czy tak było? O tym dowiecie się czytając dalej.




  • Redukuje ilość szkodliwego chloru, przekształcając go na nieszkodliwe chlorki.
  • Ogranicza ilość zanieczyszczeń organicznych, powodujących przesuszenie skóry oraz łupież i łamliwość włosów.
  • Zmniejsza podrażnienia skóry i zapobiega jej wysuszaniu.
  • Ogranicza osadzanie się kamienia.
  • Filtr prysznicowy montowany jest pomiędzy baterią prysznicową a wężem lub pomiędzy wężem a prysznicem.
Działanie:
Filtr zawiera KDF – wysokiej jakości złoże cynkowo-miedziowe, które neutralizuje wysuszające działanie chloru i soli wapnia i magnezu. Filtr zatrzymuje nikiel, chrom i metale ciężkie, a także grzybnie i bakterie.
    Efekty:
    Zmiana jakości wody odczuwalna jest natychmiast. Po kilku tygodniach używania:
  • Rewitalizuje zmęczoną i przesuszoną skórę.
  • Włosy dłużej pozostają świeże, lepiej się układają.
  • Wpływa na lepszą wydajność mydeł i szamponów
  • Włosy farbowane dłużej zatrzymują kolor i blask.
  • Wydatnie zmniejsza osadzanie się kamienia.
Montaż:
Filtr uniwersalny, pasuje do wszystkich standardowych typów słuchawek prysznicowych, także deszczownic. Do samodzielnego montażu – wymiana co 5 tysięcy litrów wody (lub co 3-6 miesięcy)

Filtr spodobał mi się wizualnie, jest dziecinnie prosty w obsłudze.Sama w kilka minut zamontowałam go do swojego prysznica.Jego cena jest według mnie bardzo przystępna, kosztuje on 62 zł i wymieniać go mamy co 6 miesięcy, oczywiście zależy to też od tego jak twarda jest woda w naszym rejonie.
Powiem wam, że byłam w wielkim szoku ale to naprawdę działa.Już kilka dni po jego zamontowaniu zauważyłam znaczną poprawę mojej skóry jak i córki.Jakość wody od razu zmieniła się po jego zamontowaniu, woda była bardziej delikatna i miękka naprawdę nie mogłam się temu nadziwić.
Moja skóra stała się miękka i gładka.Wyskakiwały mi także plamki na skórze takie przesuszone, to także się uspokoiło i już nie wróciło.Mam nadzieję, że już nie wrócą ponieważ zawsze zimą lubiły wracać.Skóra mojej córki także stała się mięciutka i nie potrzebuje już tak ciągłego nawilżania.
Moje włosy zdecydowanie bardziej się błyszczą, to samo jest u mojego dziecka.Na baterii już mniej widoczny jest brzydki osad.Jedynym minusem może być mniejsze ciśnienie wody, mnie lubi się woda także przestawiać leci ciepła za chwilę zimna i na odwrót.

Filtr prysznicowy to dla mnie prawdziwy hit, na pewno na stałe zagości w mojej łazience.Myślę także nad filtrem do pralki.W ofercie są też inne filtry np. do kuchni.
Więcej o tym filtrze możecie przeczytać na oficjalnej stronie producenta, oraz zakupić go tutaj.Szczerze polecam go osobom, którzy jak ja borykają się z problemami skórnymi i mają twardą wodę.Używam go już jakiś czas i różnica jest diametralna ;)

Powiedzcie czy wy używacie filtrów? Widzicie także poprawę na swojej skórze?

Filtr mogłam przetestować dzięki, współpracy z firmą Fit Aqua.Aczkolwiek współpraca nie ma wpływu na moją recenzję, wszystko co napisałam to moja szczera opinia ;)

4 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym nigdy, ale mysle, ze warto sie nad tym zastanowić. Chętnie bym sama przetestowała w swoim domu. Fajna recenzja i gratuluje owocnych współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, potwierdzam, zmiana jest zdecydowanie na korzyść tj skóra jest lepiej nawilżona a przesuszona, swędząca skóra głowy to tylko ponure wspomnienie bo uzdatniona woda jest dla niej przyjaźniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger