Instagram

11:17

TEST KOSMETYKÓW AVON/ TUSZ DO RZES, MASCARA MARK/ PERFUMY


Witajcie, kochani 

Bardzo dawno nie miałam w swojej kolekcji kosmetyków, firmy Avon.Dlatego też skusiłam się na przetestowanie kilku z nich, aby przekonać się jak teraz wygląda ich jakość.Czy zmieniło się coś po tylu latach, czy jednak nie.Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam do czytania dalej.




 
Opis:

Tusz pogrubiająco-stylizujący z technologią Lashflex. Pogrubiaj dla maksymalnej objętości - nałóż dowolną ilość tuszu do uzyskanie pożądanego efektu pogrubienia. Stylizuj dla efektu kociego oka - dodaj więcej tuszu na rzęsy w zewnętrznych kącikach, lekko je wyciągając. Dodawaj dla efektu wachlarza rzęs - dołóż warstwę tuszu na całej szerokości rzęs, wywijając je wszystkie w wachlarz

Moja Opinia


Tutaj będzie krótko, ten tusz to  najgorszy tusz jaki miałam okazję testować.On nie robi po prostu nic, oprócz nadaniu rzęsom czarnego koloru.Nie pogrubia, nie wydłuża, nie robi nic.Naprawdę nie warto i nie polecam go.



Opis:

Pierwsza od firmy Avon matowa pomadka w płynie. Rewolucyjna płynna formuła z żelową bazą trzyma się na ustach przez wiele godzin i daje uczucie komfortu. Mocno napigmentowany kolor perfekcyjnie pokrywa usta. Ultraprecyzyjny aplikator w kształcie diamentu podkreśla usta bez rozmazywania poza kontur.

Moja Opinia:

Pomadkę mam w pięknym nude kolorze, kocham ten kolor i noszę ją non stop.Odcień nazywa się Pinking About You.Pomadka jest bardzo komfortowa w noszeniu, daje piękny matowy efekt nie wysuszając przy tym ust.Kolor jest intensywny, dobrze kryjący.Aplikator jest bardzo wygodny, dzięki czemu dobrze jest nim wyrysować usta.Pomadka jest naprawdę świetna, zjada się równo i bez problemu można ją dołożyć w ciągu dnia.Cena jej jest niska, więc najbardziej polecam.


Opis:

Najnowszy zapach z rodziny Eve. Kompozycja z rodziny kwiatowo - owocowej
Nuty Głowy ;owoc czarnej porzeczki , liść czarnej porzeczki
Nuta Serca : różowa frezja
Nuta Bazy : cedr

Moja Opinia:

Jestem fanką perfum Avon, od dawna.Perfumy nie są drogie, pięknie pachną o tym przekonałam się już nie raz.Tym razem, także się nie zawiodłam.


Perfumy mają piękny świeży, kwiatowy zapach.Zapach ten jest idealny na wiosnę, lato.Flakon jest bardzo ładny, elegancki.Bardzo mi się one podobają, jest to zapach taki jaki bardzo lubię.Trwałość też jest ok jak za tą cenę, polecam wam je przetestować jeżeli lubicie kwiatowe i delikatne zapachy.Jest on niezwykle kobiecy.


Podsumowując, jak w każdej marce zdarzają się buble jak i prawdziwe hity.Tuszę do rzęs Avon lubię, ale ten niestety to bubel.Pomadka za to jest cudowna, jest to idealny nude i musicie ją mieć.Perfumy, na nich też się nie zawiodłam.Zapach jest obłędny, trwałość nie jest porywająca, ale jak dla mnie jest ok.

A wy używacie, kosmetyków firmy Avon? Ciekawa jestem waszej opinii na ich temat.

11 komentarzy:

  1. Ja jestem stałą klientką Avon, dlatego też, że sama jestem konsultantką, ale akurat tusze do rzęs zdecydowanie wolę z Oriflame ;)
    Z Avon mają wspaniale pachnące żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki nie miałam żadnych avonowskich kosmetyków..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tuszami, ani innymi kosmetykami Avon ani Oriflame. Perfumy chętnie powącham jak będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy bardzo lubię. Maskarę mam akurat inną ale też z Mark

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Avon zdarzyło mi się kupić kupić już kilka bubli, dlatego czuję się trochę zrażona. Natomiast perfumy często mają ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam ich perfumy! Mają boski zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po za jakąś małą pomadką od lat nic Avonu nie miałam. Ale kilka razy widziałam katalogi i dzieje się tam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój czas juz minął jeśli chodzi o te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś marka była na topie, pamiętam to sprzed wielu lat. I od tamtej pory ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger